nuusku-nella kirjoitti:En ihmettele minäkään. Itse mietin vaan että miten hyvin ollaan perillä siitä missä Antti soittaessaan todella oli, tien toisella puolella on melko laaja käsite humalaisen mielessä.. (Toistan itseäni mutta onkohan sanonut jonkun tietyn paikan, tien nimen tai muuta vai vaan tyyliin "oon tässä tien toisella puolella, en jaksa kävellä. Tuu hakeen")
Jotakuinkin puhumme siis samasta asiasta.
nuusku-nella kirjoitti:Kuinkahan moni nuo kriteerit täyttävä ihminen tappoi itsensä vaikka vaan viime vuonna? Ei ollut masentunut (eli ei vaikuttanut masentuneelta), ei ollut itsetuhoinen (tai ei ainakaan kertonut kenellekään), asiat mallillaan (näin ainakin muille vakuutteli).. Omaisten on vaan useimmiten hyvin vaikea uskoa itsemurhaan, ymmärrettävästi.
Tuossa kohtaa taas tarkoitin niitä todellisia taustoja jotka omaiset/läheiset ja poliisi tietävät,
en niitä mitä minfolaiset saavat käsiinsä.
Lainauksen loppu muutti aika paljon kysymyksen tarkoitusta mutta en usko että kovinkaan moni
jolla asiat ovat kaikenkaikkiaan hyvin, tappoi viime vuonna itseään.
Siitä en tiedä Antin tapauksessa mihin omaiset uskovat mutta poliisissa uskotaan enemmänkin
faktoihin ja todennäköisyyksiin kuin pelkkiin mahdollisuuksiin.
nuusku-nella kirjoitti:Mutta totta tietysti on että jos kyseessä olisi onnettomuus tai itsemurha niin ruumis pitäisi olla suht helposti löydettävissä. Fb:ssä kerrottiin että poliisi on paikantanut puhelimen keskustan alueelle (sen ollessa vielä päällä) joten jonkinlaista osviittaa etsinnöille on onneksi.
Kyllä ja ei.Onnettomuuden kohdalla pidän itse todennäköisimpänä tuolla alueella sitä että tieto
olisi jo kiirinyt johonkin suuntaan.Itsemurhan tapauksessa taas kohdehenkilö voi toteuttaa suunnitelmansa hyvinkin julkisella paikalla tai sitten ei.
Esimerkkinä vaikka Mika Mäenpää.
nuusku-nella kirjoitti:Tässä esimerkki onnettomuudesta ja katoamisesta jonka ei uskoisi olevan mahdollista kaupunkialueella..
No kiitos.En vaan väittänyt kumpaakaan mahdollisuutta mahdottomiksi.
Onnettomuutta vaan pidän hyvinkin epätodennäköisenä.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."