Sini Susanna Länkinen, 19 - surmattiin Muhoksella 2011

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
inka
Theo Kojak

Re: Sini Susanna Länkinen, 19, Muhokselta

Viesti Kirjoittaja inka »

The Stig kirjoitti:
antonia kirjoitti:
The Stig kirjoitti:Luotettavalta Suoli24-sivustolta löytyi tietoa, että Pavel olisi jo seurustellu toisen tytskän kanssa tässä välissä!!?? :shock:
Onko tästä mitään uutta tietoa? Pitääkö paikkansa vaiko huhu vain?
Ja pahoitteluni, tieto löytyikin Vauva.fi:stä :lol: Joku on sinne kommentoinut, "että sillä uudella "tyttöystävällä" on ollut syynsä seurustella Pavelin kanssa, kenen luulet Pavelin ilmiantaneen"..
Jos näin on niin ei voi muuta sanoa kun: HAH HAH HAA :mrgreen:
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
McMann
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja McMann »

Siiskö tämä uusi 'tyttöystävä' olisikin ollut P:n kanssa vain saadakseen tunnustuksen ja tiedon ruumiin kätköpaikasta? Ok. Rohkea veto. Ja tuloksekas. Siis jos näin on.
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

McMann kirjoitti:Siiskö tämä uusi 'tyttöystävä' olisikin ollut P:n kanssa vain saadakseen tunnustuksen ja tiedon ruumiin kätköpaikasta? Ok. Rohkea veto. Ja tuloksekas. Siis jos näin on.

Voisi siis olettaa että uusi tyttöystävä on ollut läheinen Sinille tai jollekin Sinille läheiselle henkilölle. Siis jos lähdetään oletuksesta että lähentyi Pavelin kanssa siinä jalossa tarkoituksessa että selvittää mitä Sinille tapahtui. Ilkeä minä mutta ennemmin uskon että kyse on sittenkin vaan jostain uteliaasta naisesta josta oli jännää seukata rikoksesta epäillyn kanssa ja olla tapahtumien keskipisteessä.. Onhan se varmasti omalla tavallaan hieno tunne kun voi marssia poliisille ratkaisu mukanaan ja selvittää tilanteen. Oli miten oli niin jos on totta että ko. uusi tyttöystävä antoi ratkaisevan vihjeen niin kaikki kunnia hänelle!
miisa
Alokas

Viesti Kirjoittaja miisa »

Näin siinä on huhupuheiden mukaan käynyt.. Ja hänellä on ollut P.n "lupa" viedä ruumiin löytöpaikka viranomaisten tietoon.. Kirjoittanut silti P.n fb seinälle ilmiannon jälkeen "anteeksi". Itse en pääse seinää tutkimaan, mutta näin on kerrottu.. Mutta ei varmaan kenenkään pöksyissä mitään helppoja paikkoja tollaset, puolin eikä toisin.. P vain itse ei ole pystynyt menemään tunnustamaan.
Minun ymmärryksen mukaan uusi tyttöystävä ja Sini eivät ole olleet ystäviä, enkä usko että tyttö on sen takia alkanut P.n kanssa kulkemaan että saisi selville Sinin kohtalon.

muoks* Voisiko joku vielä linkata tuon keskustelun tänne?
antonia
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja antonia »

Aivan käsittämätön tyyppi se Pavel. Siis entinen mimmi on ollu muutaman viikon kylmänä ja toinen pystyy hyppäämään uuen emännän mukaan.. Huhuh. Ja miten ihmeessä se kehtas julkisesti edes alkaa seukkaileen koska muiden silmissähän Pavel ja Sini kai siis tavallaan edelleen olivat pari vaikka Sini olikin kateissa. Voi toki olla että ehkä oli tukea vailla ja sitten sattui löytymään naispuolinen olkapää ja oma normaali käyttäytyminen ei ollutkaan sitten niin helppoa ja oli sittenkin helpompi vain tunnustaa kuin jatkaa äärimmäisen vaikeaa näyttelemistä.
Mutta ehdottomasti tälle "uudelle" mimmille roimat pisteet toiminnastaan.
The Stig
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja The Stig »

miisa kirjoitti:Näin siinä on huhupuheiden mukaan käynyt.. Ja hänellä on ollut P.n "lupa" viedä ruumiin löytöpaikka viranomaisten tietoon.. Kirjoittanut silti P.n fb seinälle ilmiannon jälkeen "anteeksi". Itse en pääse seinää tutkimaan, mutta näin on kerrottu.. Mutta ei varmaan kenenkään pöksyissä mitään helppoja paikkoja tollaset, puolin eikä toisin.. P vain itse ei ole pystynyt menemään tunnustamaan.
Minun ymmärryksen mukaan uusi tyttöystävä ja Sini eivät ole olleet ystäviä, enkä usko että tyttö on sen takia alkanut P.n kanssa kulkemaan että saisi selville Sinin kohtalon.

Ai Vauva.fi:n keskustelun? En pääse sinne muuta kuin välimuistilla: http://webcache.googleusercontent.com/s ... .google.fi
Kuolema kiehtoo
miisa
Alokas

The Stig kirjoitti:
miisa kirjoitti:Näin siinä on huhupuheiden mukaan käynyt.. Ja hänellä on ollut P.n "lupa" viedä ruumiin löytöpaikka viranomaisten tietoon.. Kirjoittanut silti P.n fb seinälle ilmiannon jälkeen "anteeksi". Itse en pääse seinää tutkimaan, mutta näin on kerrottu.. Mutta ei varmaan kenenkään pöksyissä mitään helppoja paikkoja tollaset, puolin eikä toisin.. P vain itse ei ole pystynyt menemään tunnustamaan.

Ai Vauva.fi:n keskustelun? En pääse sinne muuta kuin välimuistilla: http://webcache.googleusercontent.com/s ... .google.fi
Juu, tuota tarkoitin, kiitos.
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

McMann kirjoitti:Siiskö tämä uusi 'tyttöystävä' olisikin ollut P:n kanssa vain saadakseen tunnustuksen ja tiedon ruumiin kätköpaikasta? Ok. Rohkea veto. Ja tuloksekas. Siis jos näin on.

Ulvilassakin oli tämä mysteerinen Seppo. Tässä taitaa olla naispuoleinen vastine joskin varmaan ilman lain suojaa :roll: :roll:
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

HerloCCi Solmunen kirjoitti:

Ulvilassakin oli tämä mysteerinen Seppo. Tässä taitaa olla naispuoleinen vastine joskin varmaan ilman lain suojaa :roll: :roll:
Ja ilman palkkaa. :lol:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
miisa
Alokas

Onko kenelläkään uutta tietoa?

Käsitelläänkö tällaiset jutut yleisesti ottaen aina suljetuin ovin? Jonkun jutun mukaanhan tässä oli elokuulle asti aikaa syyteharkintaa, eikö?
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

miisa kirjoitti:Onko kenelläkään uutta tietoa?

Käsitelläänkö tällaiset jutut yleisesti ottaen aina suljetuin ovin? Jonkun jutun mukaanhan tässä oli elokuulle asti aikaa syyteharkintaa, eikö?
Eipä ole ainakaan uutisoitu mitään. Ei näitä suljettujen ovien takana automaattisesti käsitellä, joka tapauksessa se saadaan tietää mistä ja kuinka paljon syyttäjä vaatii ja mikä on sitten tuomio.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Aizerbaidzan
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

miisa kirjoitti:Käsitelläänkö tällaiset jutut yleisesti ottaen aina suljetuin ovin? Jonkun jutun mukaanhan tässä oli elokuulle asti aikaa syyteharkintaa, eikö?
Syytteiden noston takaraja on 15. elokuuta, eli menee varmaan alkusyksyyn tuo käräjäkäsittely. Ellei sitten jostain syystä jouduta anomaan lisäaikaa tutkintaan.

Oikeudenkäynnit ovat lähtökohtaisesti julkisia, niin myös varmasti tämä.
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Aizerbaidzan kirjoitti:Oikeudenkäynnit ovat lähtökohtaisesti julkisia, niin myös varmasti tämä.
Korostan vielä että suljettujen ovien takanakin käydyissä oikeudenkäynneissä ainakin tuomio on käsittääkseni poikkeuksetta julkinen.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
humma
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja humma »

Onkohan tästä tullut uutta tietoa? Olen seurannut alusta asti tätä juttua, ja jostain syystä kaikki tiedotus on loppunut. Tai sitten allekirjoittanut on puusilmä.
Aizerbaidzan
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

humma kirjoitti:Onkohan tästä tullut uutta tietoa? Olen seurannut alusta asti tätä juttua, ja jostain syystä kaikki tiedotus on loppunut. Tai sitten allekirjoittanut on puusilmä.
Ei ole todennäköisesti ollut mitään tiedotettavaa. Todennäköisesti kuulemme tapauksesta seuraavan kerran vasta sitten, kun syyttäjä tekee päätöksen syytteestä.
Vastaa Viestiin