Jos näin on niin ei voi muuta sanoa kun: HAH HAH HAAThe Stig kirjoitti:Ja pahoitteluni, tieto löytyikin Vauva.fi:stäantonia kirjoitti:Onko tästä mitään uutta tietoa? Pitääkö paikkansa vaiko huhu vain?The Stig kirjoitti:Luotettavalta Suoli24-sivustolta löytyi tietoa, että Pavel olisi jo seurustellu toisen tytskän kanssa tässä välissä!!??Joku on sinne kommentoinut, "että sillä uudella "tyttöystävällä" on ollut syynsä seurustella Pavelin kanssa, kenen luulet Pavelin ilmiantaneen"..
Sini Susanna Länkinen, 19 - surmattiin Muhoksella 2011
Re: Sini Susanna Länkinen, 19, Muhokselta
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
Siiskö tämä uusi 'tyttöystävä' olisikin ollut P:n kanssa vain saadakseen tunnustuksen ja tiedon ruumiin kätköpaikasta? Ok. Rohkea veto. Ja tuloksekas. Siis jos näin on.
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
McMann kirjoitti:Siiskö tämä uusi 'tyttöystävä' olisikin ollut P:n kanssa vain saadakseen tunnustuksen ja tiedon ruumiin kätköpaikasta? Ok. Rohkea veto. Ja tuloksekas. Siis jos näin on.
Voisi siis olettaa että uusi tyttöystävä on ollut läheinen Sinille tai jollekin Sinille läheiselle henkilölle. Siis jos lähdetään oletuksesta että lähentyi Pavelin kanssa siinä jalossa tarkoituksessa että selvittää mitä Sinille tapahtui. Ilkeä minä mutta ennemmin uskon että kyse on sittenkin vaan jostain uteliaasta naisesta josta oli jännää seukata rikoksesta epäillyn kanssa ja olla tapahtumien keskipisteessä.. Onhan se varmasti omalla tavallaan hieno tunne kun voi marssia poliisille ratkaisu mukanaan ja selvittää tilanteen. Oli miten oli niin jos on totta että ko. uusi tyttöystävä antoi ratkaisevan vihjeen niin kaikki kunnia hänelle!
Näin siinä on huhupuheiden mukaan käynyt.. Ja hänellä on ollut P.n "lupa" viedä ruumiin löytöpaikka viranomaisten tietoon.. Kirjoittanut silti P.n fb seinälle ilmiannon jälkeen "anteeksi". Itse en pääse seinää tutkimaan, mutta näin on kerrottu.. Mutta ei varmaan kenenkään pöksyissä mitään helppoja paikkoja tollaset, puolin eikä toisin.. P vain itse ei ole pystynyt menemään tunnustamaan.
Minun ymmärryksen mukaan uusi tyttöystävä ja Sini eivät ole olleet ystäviä, enkä usko että tyttö on sen takia alkanut P.n kanssa kulkemaan että saisi selville Sinin kohtalon.
muoks* Voisiko joku vielä linkata tuon keskustelun tänne?
Minun ymmärryksen mukaan uusi tyttöystävä ja Sini eivät ole olleet ystäviä, enkä usko että tyttö on sen takia alkanut P.n kanssa kulkemaan että saisi selville Sinin kohtalon.
Aivan käsittämätön tyyppi se Pavel. Siis entinen mimmi on ollu muutaman viikon kylmänä ja toinen pystyy hyppäämään uuen emännän mukaan.. Huhuh. Ja miten ihmeessä se kehtas julkisesti edes alkaa seukkaileen koska muiden silmissähän Pavel ja Sini kai siis tavallaan edelleen olivat pari vaikka Sini olikin kateissa. Voi toki olla että ehkä oli tukea vailla ja sitten sattui löytymään naispuolinen olkapää ja oma normaali käyttäytyminen ei ollutkaan sitten niin helppoa ja oli sittenkin helpompi vain tunnustaa kuin jatkaa äärimmäisen vaikeaa näyttelemistä.
Mutta ehdottomasti tälle "uudelle" mimmille roimat pisteet toiminnastaan.
Mutta ehdottomasti tälle "uudelle" mimmille roimat pisteet toiminnastaan.
Ai Vauva.fi:n keskustelun? En pääse sinne muuta kuin välimuistilla: http://webcache.googleusercontent.com/s ... .google.fimiisa kirjoitti:Näin siinä on huhupuheiden mukaan käynyt.. Ja hänellä on ollut P.n "lupa" viedä ruumiin löytöpaikka viranomaisten tietoon.. Kirjoittanut silti P.n fb seinälle ilmiannon jälkeen "anteeksi". Itse en pääse seinää tutkimaan, mutta näin on kerrottu.. Mutta ei varmaan kenenkään pöksyissä mitään helppoja paikkoja tollaset, puolin eikä toisin.. P vain itse ei ole pystynyt menemään tunnustamaan.
Kuolema kiehtoo
Juu, tuota tarkoitin, kiitos.The Stig kirjoitti:Ai Vauva.fi:n keskustelun? En pääse sinne muuta kuin välimuistilla: http://webcache.googleusercontent.com/s ... .google.fimiisa kirjoitti:Näin siinä on huhupuheiden mukaan käynyt.. Ja hänellä on ollut P.n "lupa" viedä ruumiin löytöpaikka viranomaisten tietoon.. Kirjoittanut silti P.n fb seinälle ilmiannon jälkeen "anteeksi". Itse en pääse seinää tutkimaan, mutta näin on kerrottu.. Mutta ei varmaan kenenkään pöksyissä mitään helppoja paikkoja tollaset, puolin eikä toisin.. P vain itse ei ole pystynyt menemään tunnustamaan.
-
HerloCCi Solmunen
- Theo Kojak
McMann kirjoitti:Siiskö tämä uusi 'tyttöystävä' olisikin ollut P:n kanssa vain saadakseen tunnustuksen ja tiedon ruumiin kätköpaikasta? Ok. Rohkea veto. Ja tuloksekas. Siis jos näin on.
Ulvilassakin oli tämä mysteerinen Seppo. Tässä taitaa olla naispuoleinen vastine joskin varmaan ilman lain suojaa
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
Ja ilman palkkaa.HerloCCi Solmunen kirjoitti:McMann kirjoitti:Siiskö tämä uusi 'tyttöystävä' olisikin ollut P:n kanssa vain saadakseen tunnustuksen ja tiedon ruumiin kätköpaikasta? Ok. Rohkea veto. Ja tuloksekas. Siis jos näin on.
Ulvilassakin oli tämä mysteerinen Seppo. Tässä taitaa olla naispuoleinen vastine joskin varmaan ilman lain suojaa![]()
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Onko kenelläkään uutta tietoa?
Käsitelläänkö tällaiset jutut yleisesti ottaen aina suljetuin ovin? Jonkun jutun mukaanhan tässä oli elokuulle asti aikaa syyteharkintaa, eikö?
Käsitelläänkö tällaiset jutut yleisesti ottaen aina suljetuin ovin? Jonkun jutun mukaanhan tässä oli elokuulle asti aikaa syyteharkintaa, eikö?
Eipä ole ainakaan uutisoitu mitään. Ei näitä suljettujen ovien takana automaattisesti käsitellä, joka tapauksessa se saadaan tietää mistä ja kuinka paljon syyttäjä vaatii ja mikä on sitten tuomio.miisa kirjoitti:Onko kenelläkään uutta tietoa?
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
-
Aizerbaidzan
- Angus MacGyver
Syytteiden noston takaraja on 15. elokuuta, eli menee varmaan alkusyksyyn tuo käräjäkäsittely. Ellei sitten jostain syystä jouduta anomaan lisäaikaa tutkintaan.miisa kirjoitti:Käsitelläänkö tällaiset jutut yleisesti ottaen aina suljetuin ovin? Jonkun jutun mukaanhan tässä oli elokuulle asti aikaa syyteharkintaa, eikö?
Oikeudenkäynnit ovat lähtökohtaisesti julkisia, niin myös varmasti tämä.
Korostan vielä että suljettujen ovien takanakin käydyissä oikeudenkäynneissä ainakin tuomio on käsittääkseni poikkeuksetta julkinen.Aizerbaidzan kirjoitti:Oikeudenkäynnit ovat lähtökohtaisesti julkisia, niin myös varmasti tämä.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Onkohan tästä tullut uutta tietoa? Olen seurannut alusta asti tätä juttua, ja jostain syystä kaikki tiedotus on loppunut. Tai sitten allekirjoittanut on puusilmä.
-
Aizerbaidzan
- Angus MacGyver
Ei ole todennäköisesti ollut mitään tiedotettavaa. Todennäköisesti kuulemme tapauksesta seuraavan kerran vasta sitten, kun syyttäjä tekee päätöksen syytteestä.humma kirjoitti:Onkohan tästä tullut uutta tietoa? Olen seurannut alusta asti tätä juttua, ja jostain syystä kaikki tiedotus on loppunut. Tai sitten allekirjoittanut on puusilmä.