Otanpa kantaa vain tähän jonka oletan koskevan itseäni.ulkosuomalainen kirjoitti:...
Kun olen parhaani mukaan yrittanyt pohtia tapausta pelkastaan todisteiden pohjalta (kyokkipsykaan osallistumatta ja lahinna Annelia siella puolustaen), katson vastapuolen jatkuvat syytokset valehtelusta ja vaaristelysta kunnianloukkaukseksi.
Kuten olen Turrelle sanonut, taktiikkana mielestani harvinaisen ala-arvoinen. Kun asia-argumenteilla ei parjaa, loataan vastustaja.
Turrelle tasta kuitenkin taydet pisteet. Todella tunsi pappenheimilaisensa ja tiesi mika naihin puree. Totuudesta viis.
...
Tuossa ensimmäisessä kappaleessa kerrot että jotenkin tasapuolisesti olisit tätä tapausta kommentoinut. Tämähän ei millään lailla pidä paikkaansa, sinulta ei ns neutraalia 'tutkimusta' ole koskaan tullut esiin kiroituksissasi. (en minäkään puolestani edes esitä, että viimeaikoina olisin ollut jotain muuta mieltä mitä olen).
Mitä argumentteihin tulee hyvä us, niin tämänpäiväinen oikeuden päätös jo osoittaa sen että me jotka olemme täällä esittäneet asioita siitä että AA ei voi olla murhaaja, niin olimme oikeassa.
Ja sinä olit väärässä. Kun vielä odotat oikeuden lopulliset perustelut, niin odotan sinulta myönnytystä tähän asiaan, vähän rehdimpänä sen sitten toivoisi saavansa kuin ylläolevan kaltainen; 'tiesi mikä näihin puree'.