Itse en usko että enää voitaisiin Haantien ruumista löytää yhtään millään, sillä jos ruumis on hyvin teurastettu niin eläimet ja sää on tehnyt nopeasti tehtävänsä ruumiille ja mahdollisesti jäljelle jääneet luut on voineet vaikkapa eläimet kuljettaa ties minne.Eliza kirjoitti:Olen melko varma että ruumis voitaisiin löytää suuretsinnällä.
Nimenomaan, ruumis voi olla missä vain, ei ole faktaa että se on jäänyt hiekkakuopalle, Suomessa on niin paljon korpea ja metsää että halutessaan tyhmempikin osaa kyllä aika hyvin täällä ruumiin piilottaa niin että piilossa on ja pysyy, lukemattomia tutkimattomia ja vähän käytettyjä/käyttämättömiä metsäautoteitä joiden varrella kukaan ei liiku ainakaan tutkimassa paikkoja tarkemmin.pekkaeric kirjoitti:Hannu Hanhi, oon ihan varma, että jotain Maaritin omaisuutta on hiekkakuopalta löytynyt.Ruumishan voi olla sitten ihan missä vaan. Kyllä täältä metsää löytyy.
Jos Haantie on vaikka haudattu niin maan sisällä luurangoksi hajonnutta ruumista ei kohta minkäänlainen ruumiskoira haista ollenkaan ja mistä edes lähteä luitakaan etsimään kun ei ole hiekkakuopalta tähän mennessä löydetty eikä ole sitä faktaa että tuolla hiekkakuopalla Haantien ruumiinosat eli lähinnä luut olisivat edes.
Otetaampa esimerkiksi nyt vaikka Jari Aaltonen, Remun veli, hän katosi elokuussa vuonna 1998 ja 10 vuotta myöhemmin uskoon tullut NBK:n perustajajäsen Lauri Johansson tunnusti Jari Aaltosen henkirikoksen, motiivikin selvisi ja se oli kuten jo aikanaan arveltiin huumevelat, Johansson kertoi ruumiin kätköpaikan muistinsa mukaan Sipoossa mutta ruumistahan ei koskaan löytynyt eli jo 10 vuodessa ruumis ehtii hävitä lähes olemattomiin, vaikka Johansson tiesi melko hyvin kertoa ja jopa näyttää poliisille sen alueen Sipoossa jonne Aaltonen haudattiin kun Johansson oli tämän ampunut ensin, tässä tapauksessahan poliisi epäili juuri sitä että metsän eläimet on luut kuljettaneet ties minne. Johansson kuitenkin pysyi sanojensa takana ja kertoi mitä oli tapahtunut (ennen ampumista kysyi Aaltoselta, uskooko tämä Jumalaan ja Aaltonen sanoi uskovansa, sitten Johansson ampui) ja lainvoimaisella päätöksellä syylliseksi Aaltosen murhaan todettiin.