Michelangela kirjoitti:Minua harmittaa se, kun saittimme sai nyt lisää mainostusta.

Suhteellisen vähäisen nettikokemukseni mukaan se voi olla ongelmallista, jos saitti saa julkisuutta ja uusia jäseniä alkaa tulvia. Tähän mennessähän meitä uusia on varmaan tullut vähän tasaisempana virtana, tai ehkä paremminkin tipottain. Jos palsta saa yht'äkkiä tavallista enemmän julkisuutta, paikalle pöllähtelee kakaroita, yhden asian ihmisiä, mm. joka käänteessä jotain omaa elämänkatsomustaan tuputtavat tyypit, kaikenmoiset inttävät pöljäkkeet jne. Alkaa tulla ongelmia, moderoinnin tarve nousee... Kohta sivun ylläpito ja moderointi vie niin paljon aikaa ja voimavaroja, että homma ei ehkä enää maitakaan, etenkään ilman mitään palkkaa.
Kauhuskenaarioni voi olla aiheeton, tai vähintäänkin ennenaikainen, mutta yhtä kaikki, minusta täällä on jo nyt juurikin sopivasti porukkaa. Minulle ei ole koskaan ollut enempi parempi.
Olen osaksi samaa mieltä, mutta kyllähän jokaisella on oikeus rekisteröityä minfoon, mikäli itse haluaa? Ei kai tästä mitään salaseuraa haluta? Itse olen ollut täällä vasta verrattain lyhyen aikaa, mutta mielestäni täältä kyllä jo löytyy noita inttäjiä ja tuputtajia... Mua ne eivät niinkään häiritse, parempi kuin ei noteeraa heitä ollenkaan. Ja jos joku jää yhden viestin ihmeeksi, niin jääköön. Ei se ole keneltäkään pois. Lisäksi tosiaan rekisteröinti kestää tovin ja mielestäni moderaattorit ovat toimineet hyvin asiattomien viestien suhteen.
Ei minua haittaa, vaikka palsta saakin julkisuutta. Eiköhän tämä sivusto ole jo aika monen ihmisen tiedossa. Ne, joita tämä maailma oikeasti kiinnostaa, jäävät kirjoittamaan ja kommentoimaan tänne. Eihän muutamasta "turistista" kovin paljon haittaakaan ole.

Ja mistäs sen tietää, vaikka joukkoon eksyisi muutamia mainioita kirjoittajia! Heitä ei koskaan ole liikaa.