Kopla - 9

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Pharaoh kirjoitti:Kaikki pitempään keskusteluissa olleet tietävät kyllä Wagnerin vaikuttimet. Itse kuulin ne Urholta (Kekkoselta). Omaan nilkkaansahan se ennenpitkää kalahtaa ja todistuskuorma lisääntyy joka kerta kun syytöntä syyttelee.
Mielenkiintoisinta lienee se, että en ole syyttänyt ketään Bodomin murhista. 8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Kaskisaari

Viesti Kirjoittaja Kaskisaari »

Wagner kirjoitti:Mielenkiintoisinta lienee se, että en ole syyttanyt ketaan Bodomin murhista. 8)
Arska ei siis sinun mielestasi ole Bodomin murhaaja?
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:Olen edelleen sitä mieltä että Pharah ei ole kuullut Urholta mitään. Urho ei pharaolle olisi wagnerin vaikuttimista sanonut mitään.
Urho otti minuun yhteyttä ja tästä asiasta hän halusi minulle kertoa.
supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

Pharaoh kirjoitti:
supernova kirjoitti:Olen edelleen sitä mieltä että Pharah ei ole kuullut Urholta mitään. Urho ei pharaolle olisi wagnerin vaikuttimista sanonut mitään.
Sen verran olen ollut sähköpostitse sisäpiirissä että tiedän tuon valheeksi. Ja niin tietävät muutamat muutkin.

Olen kyllä kuullut muutamista yhteydenotoista muutamilta nimimerkeiltä, joihin Urho ei ole vastannut. Ainakaan sen jälkeen kun Urholta on alettu kyselemään epäilyttävästi liikoja.

Voit myös kertoa (puhua itseksesi) ystävällesi masalle että ei minua harmita Urhon lähtö. Minusta se oli oletettavaa. Hänhän tuosta minulta yksityisesti uteli.
Sääli Urhon lähdössä om se, että minulla ei ole sitä viitseliäisyyttä mitä Urholla oli kertoa mitä potaskaa olet/tte syytäneet ilmaan. Nytkin ystavasi, hyvin läheinen, kirjoitti minulle antaen minulle etunimeksi paavo. Minun etunimeni alkaa p-lirjaimella ja se on silti kaukana paavosta.

Yläpito voinee tarkistaa että rekisteröintiosoitteeeni on sellainen joka on muotoa [email protected]. Ja siinä kyllä ei ole paavoa mainittu. Ei, en tähän urhoa pyydä avuksi. Ehkä vierailen pajassa mukanani ammattikuvaaja. Ei, en ole väkivaltainen. Saat toki poistaa minut ja kuvaajan paikanpäältä. Se sitten onkin eri asia mitä noilla poiston jälkeisillä kuvilla teen.

Kuvaaja on kuitenkin ammattilainen ja minä tunnen lain, lain siitä mitä saa julkaista ja mitä ei. Lain mukaan toimitaan.

(YLLÄPITO: ennekuin poistatte tämän ottakaa yhteyttä, kiitos)
karra
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja karra »

HeH...onse tää Wagneri sitten veikeä heppu.

Wagnerhan ei vastaa,kun kysytään. liekkö hänen ylimielisyydestä kysymys,vaik mistä?
teltta puukko ja viimeinen erhe.
Pharaoh
Martin Beck

supernova kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:
Sen verran olen ollut sähköpostitse sisäpiirissä että tiedän tuon valheeksi. Ja niin tietävät muutamat muutkin.

Olen kyllä kuullut muutamista yhteydenotoista muutamilta nimimerkeiltä, joihin Urho ei ole vastannut. Ainakaan sen jälkeen kun Urholta on alettu kyselemään epäilyttävästi liikoja.

Voit myös kertoa (puhua itseksesi) ystävällesi masalle että ei minua harmita Urhon lähtö. Minusta se oli oletettavaa. Hänhän tuosta minulta yksityisesti uteli.
Sääli Urhon lähdössä om se, että minulla ei ole sitä viitseliäisyyttä mitä Urholla oli kertoa mitä potaskaa olet/tte syytäneet ilmaan. Nytkin ystavasi, hyvin läheinen, kirjoitti minulle antaen minulle etunimeksi paavo. Minun etunimeni alkaa p-lirjaimella ja se on silti kaukana paavosta.

Yläpito voinee tarkistaa että rekisteröintiosoitteeeni on sellainen joka on muotoa [email protected]. Ja siinä kyllä ei ole paavoa mainittu. Ei, en tähän urhoa pyydä avuksi. Ehkä vierailen pajassa mukanani ammattikuvaaja. Ei, en ole väkivaltainen. Saat toki poistaa minut ja kuvaajan paikanpäältä. Se sitten onkin eri asia mitä noilla poiston jälkeisillä kuvilla teen.

Kuvaaja on kuitenkin ammattilainen ja minä tunnen lain, lain siitä mitä saa julkaista ja mitä ei. Lain mukaan toimitaan.

(YLLÄPITO: ennekuin poistatte tämän ottakaa yhteyttä, kiitos)
Pakko on lainata kokonaan, että näkyy kenelle tuo ylläoleva on osoitettu. Mutta mikä "paja"? Miksi "ammattikuvaaja"? Mitä ihmeen "poiston jälkeisiä kuvia"? :?:
supernova
Martin Beck

Siksi ammattikuvaaja että en tunne amatöörikuvaajia mutta ammattilaisen kuitenkin.

Siksi poiston jälkeisiä kuvia että oletan että niin käy ja tunnen lain asian tiimoilta.

Mikä paja? Sanotaan yt vaikka että frendini Riki tietää erään pajan.

Tulisi pitää asia sillä tasolla ettei kukaan itseään alentaisi, ethän sinäkään?
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

karra kirjoitti:HeH...onse tää Wagneri sitten veikeä heppu.

Wagnerhan ei vastaa,kun kysytään. liekkö hänen ylimielisyydestä kysymys,vaik mistä?
Kysy päiväkodin tädiltä.
Me aikuiset keskustellaan eikä höpötetä.
8)
Pharaoh
Martin Beck

supernova kirjoitti:Siksi ammattikuvaaja että en tunne amatöörikuvaajia mutta ammattilaisen kuitenkin.

Siksi poiston jälkeisiä kuvia että oletan että niin käy ja tunnen lain asian tiimoilta.

En ymmärrä tuosta kyllä lausettakaan. Voisitko selventää mistä on kysymys? :shock:
karra
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja karra »

Wagner.....Ketkä te?......Käsittääkseni et ole keskustellut kenenkään kanssa sitten Bodomnow 8)
teltta puukko ja viimeinen erhe.
supernova
Martin Beck

Pharaoh kirjoitti:
supernova kirjoitti:Siksi ammattikuvaaja että en tunne amatöörikuvaajia mutta ammattilaisen kuitenkin.

En ymmärrä tuosta kyllä lausettakaan. Voisitko selventää mistä on kysymys? :shock:
Etkö ystävääsi masaa tunne? Kysy häneltä
Pharaoh
Martin Beck

supernova kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:

Masa, ymmärrätkö mitä Supernova tarkoittaa? :roll:
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Pharaoh kirjoitti:
supernova kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti: En ymmärrä tuosta kyllä lausettakaan. Voisitko selventää mistä on kysymys? :shock:
Vaikka asia ei minulle kuulu, tällä kait viestitään sitä, ettei poliisin tulisi ottaa vaimokseen Mirva-nimistä naista, sillä kaksimielisillä henkilöillä saattaa olla houkutus ajatella tuollaisen pariskunnan miehen nähdessään "Mirvan kyttä", mikä taasen saattaisi johtaa epäesteettisiin sananmuunnoksiin.
Samasta syystä luterilais-lestadiolainen kasvistonimemme erikoisuuksia on härkäpapu, joka muualla on puna- tai punopapu.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Pharaoh
Martin Beck

Wagner kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:
supernova kirjoitti: Etkö ystävääsi masaa tunne? Kysy häneltä
Vaikka asia ei minulle kuulu, tällä kait viestitään sitä, ettei poliisin tulisi ottaa vaimokseen Mirva-nimistä naista, sillä kaksimielisillä henkilöillä saattaa olla houkutus ajatella tuollaisen pariskunnan miehen nähdessään "Mirvan kyttä", mikä taasen saattaisi johtaa epäesteettisiin sananmuunnoksiin.
Samasta syystä luterilais-lestadiolainen kasvistonimemme erikoisuuksia on härkäpapu, joka muualla on puna- tai punopapu.
8)
Kiitos Wagner, että vastasit Masan puolesta. Tämä selvensikin Supernovan viestin täydellisesti. Papu mikä papu. :roll:
nightowl
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja nightowl »

karra kirjoitti:wagner!!.....Sanohan nyt selvyyden vuoksi, että onko ne Isoisäsi ottamat valokuvat edelleen Espoon poliisin hallussa?,,,,Ja,mihin on joutunu ne nekatiivit,joita ei poliisi ole mitä ilmeisimminkään takavarikoinut?Onko Isoisäsi ottamissa kuvissa mahdollisesti jopa Kivilahti kivellään tuona helluntaina?

Toki myös se,olisiko murhaniemen telttakin ollut kuvanottohetkellä pystyssä,ja tullut kuvatuksi?

Niinsalaperäistä on kuvien salaisuuuuus :roll:

Mikähän lienee todella kuvien salaisuus?

Tähän Bodomin meduusan verkkoon tai mosaiikkiin kuuluu yllättävän monia valokuvaajia tai sellaisia, jotka ovat harrastaneet valokuvausta.

Omituisin juttu tapahtui Kuopiossa 80-luvun alussa: siellä eräs valokuvaaja ja kopiolaitoksen (muistaakseni) johtaja PS meni rähjäämään erään tri H:n kotiin ja tuli alakerran ikkunan läpi sisälle, kun ovea ei aukaistu. Kun perheenisä meni takaovesta hälyyttämään apua, PS seurasi hänen vaimoaan yläkertaan ja tappoi tämän pienten lasten silmien edessä.

Virallinen selitys oli, että ko. henkilöillä oli erimielisyyksiä kopioiden toimituksesta, mutta jollain edesmenneellä sivustolla on joku yhdistänyt tämänkin tapauksen Bodomiin. Kaiketi siksi, että sisaruksilla, jotka olivat Bodomilla 4.6. illalla ja 5.6. aamulla ja joita on kuulltu todistajina murhien vuoksi on sama sukunimi kuin PS:n uhrilla. Tai sitten joku todella tietää sukulaisuudesta.

Aika kovasti on pitänyt hermostua työasioista, jos viitsii mennä ikkunan läpi toimeksiantajan ihan syyttömän ja sivullisen vaimon tappamaan noin brutaalisti. Voisivatko kenties salaiset ja piilotetut negatiivit olla oikea syy?
:!:
Lukittu