Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
noshitsherlock71
Susikoski

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja noshitsherlock71 »

[quote="Gladys"]Hei noshitsherlock, voisitko vielä tarkistaa ja varmistaa ajankohdan koska ystävät kävivät Tottijärvellä Karoliinaa etsimässä. Eli oliko varmasti tuo kyseinen sunnuntai? Kiitos.

Tuo on satavarma tieto, itse sain tuon tiedon tottijärvestä ennekuin sitä oli missään muualla mainittu.
Maikki
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Maikki »

Gladys kirjoitti: Lisäksi ihmettelen kovasti sitä, miksi kukaan ei kuullut törmäystä. Jos aita menee rikki, niin kyllä siitä törmäyksestä on täytynyt kuulua kovahko ääni. Ja sen verran epätavallinen, että jonkun asukkaan olisi voinut kuvitella siihen havahtuvan.
Lehtijutun (olisko ollut ilta-Sanomien paperiversio, joka oli tänne linkitetty?) mukaan asukas oli kyllä jonkinlaiseen tömäykseen havahtunut, mutta koska koira ei haukkunut, ei noteerannut asiaa sen kummemmin vaan jatkoi uniaan.

Myös toinen naapuri, joka oli näitä trampoliinia muistuttavia ääniä kuullut, oli herännyt yöllä 2-3 aikoihin, oletettavasti tömähdyksen seurauksena myöskin, mutta ei ole vain unenpöpperössään tätä tajunnut ja lähtenyt käymään vessassa sen kummemmin ikkunoista kurkkimatta hänkään.

Sen verran kova ääni on siis kuulunut, että siihen on kyllä ihmisiä havahtunut unestaan, mutta ei kuitenkaan niin kova, että se olisi saanut heidät tutkimaan tilannetta tarkemmin. Itsellekin tulisi mieleen, että tälläinen äänenvoimakkuus vastaisi lähinnä mäkeä alas valuvan skootterin törmäämistä kantoon/aitaan, kuin käynnissä olevan skootterin ja ajajan törmäilyistä.
Viimeksi muokannut Maikki, To Elo 11, 2011 6:29 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaseva
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Kaseva »

noshitsherlock71 kirjoitti: Olen muuten aamulehden jakaja, jaan aamulehden kivenheiton päästä likolammenkadulta, jossa K katosi.
Onko sinulla tietoa, missä kohtaa kiertoa on tämä katoamispaikka? Kellonajan perusteella voisi olla aika alkupäässäkin.
Jane T
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Valhalla kirjoitti:No jos haluaisi hiemän säpinää tänne, niin tuo trolli71 on yksi pojista ja haluaa hieman sekoittaa otaksumia Tottijärvellä kun siihen poliisikin ensin lankesi. :wink:
Nyt haiskahtaa niin trollilta, että oksat pois. Tottijärveläinen joka on vielä Aamulehden jakajanakin Likolammenkadun lähellä!
Lähinnä naurattaa, mutta myös suututtaa trollien ketjunsotkemispuheet.Ikävää puuhastelua.
Kurkkumaa
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Kurkkumaa »

Alle parissa viikossa tämä katoaminen on jo kirvoittanut saman verran kommentteja, kuin Raisan tarina.

Päivä päivältä alkaa tehdä enemmän mieli uskoa, että etsijät ovat ehkä väärällä suunnalla.Kun ei vaan löydy.
EDIT: Kirjoitusvirheet, jotka huomasin vasta tekstin lähettämisen jälkeen. Esikatselusta huolimatta.
hannu hanhi
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

chevyman kirjoitti:Jospa K löytynyt tottijärveltä ja kaikki tämä nyt poliisin antama harhautusta ja
odottavat tekijän palaavan,esim.siirtämään ruumiin likolampeen,kun etsinnät siellä(likolampi) päättyvät

eikös näin käynyt eräässä tapauksessa nurmijärvellä jokin aika sitten,kun tekijät jäivät kiinni
rysänpäältä tullessaan ruumista siirtämään.
Juuri tällaista seurantaa olen minäkin epäillyt poliisin salassa tehneen Tottijärvellä. Tuossa Nurmijärven tapauksessahan poliisit olivat saanet tietoonsa tarkan ruumiin kätkökaipan ja rikollisten tultua paikalle, tilannetta tarkkailleet poliisit ilmestyivät metsästä pidättämään heidät. Kuitenkin poliisi on pitäytynyt siinä, että Karoliina löytyy kolaripaikan lähesyydestä eikä ole tapahtunut rikosta. Olen tässä täysin eri mieltä poliisin kanssa.
noshitsherlock71
Susikoski

Jane T kirjoitti:
Valhalla kirjoitti:No jos haluaisi hiemän säpinää tänne, niin tuo trolli71 on yksi pojista ja haluaa hieman sekoittaa otaksumia Tottijärvellä kun siihen poliisikin ensin lankesi. :wink:
Nyt haiskahtaa niin trollilta, että oksat pois. Tottijärveläinen joka on vielä Aamulehden jakajanakin Likolammenkadun lähellä!
Lähinnä naurattaa, mutta myös suututtaa trollien ketjunsotkemispuheet.Ikävää puuhastelua.
Oon siis ihan pihalla, kun on tosiaan sata sivua lukematta tätä ketjua, mutta ilmeisesti minua ei tarkoiteta tässä, mutta varmuuden vuoksi. Olen siis aamulehden jakaja ja en asu tottijärvellä, vaan sukulaiseni.
suffelipuffeli
Susikoski

Viesti Kirjoittaja suffelipuffeli »

Tuosta Tottijärvestä, eikös siitä oltu jo kaksplussaankin kirjoiteltu ennen kuin lehdissä siitä mitään luki? Siis tuo, että puhelin on ottanut yhteyden siihen Tottijärven mastoon.
peteme
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja peteme »

Katsoin taas kerran google mapilla paikkaa likolammenkatu 6. Pyöritin näkymää rinteestä alas matalan puukaiteen kohdalta, niin aivan kuin siellä näkyisi joku kaivon kansi. Onko siinä kaivo? Vai mikä se on? Tietääkö joku. Mutta luulis sieltä jo katsottaneen jos se näkyy vielä kun ei tiedä kuinka vanhoja nuo googlen kuvaukset on.
hibiki
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja hibiki »

suffelipuffeli kirjoitti:Tuosta Tottijärvestä, eikös siitä oltu jo kaksplussaankin kirjoiteltu ennen kuin lehdissä siitä mitään luki? Siis tuo, että puhelin on ottanut yhteyden siihen Tottijärven mastoon.
Kyllä, ja myös täällä joku sanoi kuulleensa luotettavista lähteistä tuosta ennen kuin asiasta tiedotettiin virallisesti. Kirjoittajan nimimerkkiä en enää valitettavasti muista...
noshitsherlock71
Susikoski

Kaseva kirjoitti:
noshitsherlock71 kirjoitti: Olen muuten aamulehden jakaja, jaan aamulehden kivenheiton päästä likolammenkadulta, jossa K katosi.
Onko sinulla tietoa, missä kohtaa kiertoa on tämä katoamispaikka? Kellonajan perusteella voisi olla aika alkupäässäkin.
En tuota piiriä ole ikinä jakanut, enkä sitä tunne. Mutta tuo kellonaika viittaa piirin alkupäähän. Itse esimerkiksi aloitan omat piirini näin kesäaikaan noin kello 2.30 jokaisena päivänä paitsi lauantaina noin 3.00, johtuen piirien lehtien erilaisista saapumisajoista. Monet aloittavat piirit vielä vähän myöhemmin sunnuntaina ja lauantaina. Johtuen tuntia pidemmästä jakoajasta, tosin sunnuntaina riski aamulehden myöhästymiseen on vähäinen, koska silloin painetaan kahdella koneella koko yö, johtuen siitä ,että silloin ei iltalehtä paineta.
noshitsherlock71
Susikoski

suffelipuffeli kirjoitti:Tuosta Tottijärvestä, eikös siitä oltu jo kaksplussaankin kirjoiteltu ennen kuin lehdissä siitä mitään luki? Siis tuo, että puhelin on ottanut yhteyden siihen Tottijärven mastoon.
Kaksplussasta, en tiedä, mutta ainakin ennenkuin aamulehti, iltalehti jne. uutisoivat.
Viimeksi muokannut noshitsherlock71, To Elo 11, 2011 6:44 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hexan
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Hexan »

noshitsherlock71 kirjoitti:
Gladys kirjoitti:Hei noshitsherlock, voisitko vielä tarkistaa ja varmistaa ajankohdan koska ystävät kävivät Tottijärvellä Karoliinaa etsimässä. Eli oliko varmasti tuo kyseinen sunnuntai? Kiitos.

Tuo on satavarma tieto, itse sain tuon tiedon tottijärvestä ennekuin sitä oli missään muualla mainittu.
Tervepä terve tuloa palstalle! :)

Kun nyt on Tottiksen paikallistuntemusta paikalla, niin kysynpä että tiedätkö missä päin Tottista olisi punainen talo, joka on pykätty pienen mäen kupeeseen, mäellä kasvaa kuusia ja talon ohi menee hiekkatie?

Tämä liittyy tavallaan aiheeseen mutta enempi ehkä Raisan Räisäsen keissiin.
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Jane T
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Jane T »

noshitsherlock71 kirjoitti:
Jane T kirjoitti:
Oon siis ihan pihalla, kun on tosiaan sata sivua lukematta tätä ketjua, mutta ilmeisesti minua ei tarkoiteta tässä, mutta varmuuden vuoksi. Olen siis aamulehden jakaja ja en asu tottijärvellä, vaan sukulaiseni.
Ok. Sorry liian hätäinen päätelmäni. Olen pahoillani.
suffelipuffeli
Susikoski

Viesti Kirjoittaja suffelipuffeli »

hibiki kirjoitti:Kyllä, ja myös täällä joku sanoi kuulleensa luotettavista lähteistä tuosta ennen kuin asiasta tiedotettiin virallisesti. Kirjoittajan nimimerkkiä en enää valitettavasti muista...
Joo, kun tässä nyt selailin niin keskiviikkona oli tuo paikannus vielä huhuasteella, eli poliisi oli sen jo tehnyt ja ilmeisesti omaisten kautta oli sitten levinnyt muille...
Mutta ai kaverit kävivät jos sunnuntaina etsimässä Tottijärveltä? Siis silloin kun oli juuri ilmoitettu kadonneeksi? ;o
Lukittu