Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011
-
noshitsherlock71
- Susikoski
Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011
[quote="Gladys"]Hei noshitsherlock, voisitko vielä tarkistaa ja varmistaa ajankohdan koska ystävät kävivät Tottijärvellä Karoliinaa etsimässä. Eli oliko varmasti tuo kyseinen sunnuntai? Kiitos.
Tuo on satavarma tieto, itse sain tuon tiedon tottijärvestä ennekuin sitä oli missään muualla mainittu.
Tuo on satavarma tieto, itse sain tuon tiedon tottijärvestä ennekuin sitä oli missään muualla mainittu.
Lehtijutun (olisko ollut ilta-Sanomien paperiversio, joka oli tänne linkitetty?) mukaan asukas oli kyllä jonkinlaiseen tömäykseen havahtunut, mutta koska koira ei haukkunut, ei noteerannut asiaa sen kummemmin vaan jatkoi uniaan.Gladys kirjoitti: Lisäksi ihmettelen kovasti sitä, miksi kukaan ei kuullut törmäystä. Jos aita menee rikki, niin kyllä siitä törmäyksestä on täytynyt kuulua kovahko ääni. Ja sen verran epätavallinen, että jonkun asukkaan olisi voinut kuvitella siihen havahtuvan.
Myös toinen naapuri, joka oli näitä trampoliinia muistuttavia ääniä kuullut, oli herännyt yöllä 2-3 aikoihin, oletettavasti tömähdyksen seurauksena myöskin, mutta ei ole vain unenpöpperössään tätä tajunnut ja lähtenyt käymään vessassa sen kummemmin ikkunoista kurkkimatta hänkään.
Sen verran kova ääni on siis kuulunut, että siihen on kyllä ihmisiä havahtunut unestaan, mutta ei kuitenkaan niin kova, että se olisi saanut heidät tutkimaan tilannetta tarkemmin. Itsellekin tulisi mieleen, että tälläinen äänenvoimakkuus vastaisi lähinnä mäkeä alas valuvan skootterin törmäämistä kantoon/aitaan, kuin käynnissä olevan skootterin ja ajajan törmäilyistä.
Viimeksi muokannut Maikki, To Elo 11, 2011 6:29 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko sinulla tietoa, missä kohtaa kiertoa on tämä katoamispaikka? Kellonajan perusteella voisi olla aika alkupäässäkin.noshitsherlock71 kirjoitti: Olen muuten aamulehden jakaja, jaan aamulehden kivenheiton päästä likolammenkadulta, jossa K katosi.
Nyt haiskahtaa niin trollilta, että oksat pois. Tottijärveläinen joka on vielä Aamulehden jakajanakin Likolammenkadun lähellä!Valhalla kirjoitti:No jos haluaisi hiemän säpinää tänne, niin tuo trolli71 on yksi pojista ja haluaa hieman sekoittaa otaksumia Tottijärvellä kun siihen poliisikin ensin lankesi.
Lähinnä naurattaa, mutta myös suututtaa trollien ketjunsotkemispuheet.Ikävää puuhastelua.
-
Kurkkumaa
- Hetty Wainthropp
Alle parissa viikossa tämä katoaminen on jo kirvoittanut saman verran kommentteja, kuin Raisan tarina.
Päivä päivältä alkaa tehdä enemmän mieli uskoa, että etsijät ovat ehkä väärällä suunnalla.Kun ei vaan löydy.
Päivä päivältä alkaa tehdä enemmän mieli uskoa, että etsijät ovat ehkä väärällä suunnalla.Kun ei vaan löydy.
EDIT: Kirjoitusvirheet, jotka huomasin vasta tekstin lähettämisen jälkeen. Esikatselusta huolimatta.
-
hannu hanhi
- Axel Foley
Juuri tällaista seurantaa olen minäkin epäillyt poliisin salassa tehneen Tottijärvellä. Tuossa Nurmijärven tapauksessahan poliisit olivat saanet tietoonsa tarkan ruumiin kätkökaipan ja rikollisten tultua paikalle, tilannetta tarkkailleet poliisit ilmestyivät metsästä pidättämään heidät. Kuitenkin poliisi on pitäytynyt siinä, että Karoliina löytyy kolaripaikan lähesyydestä eikä ole tapahtunut rikosta. Olen tässä täysin eri mieltä poliisin kanssa.chevyman kirjoitti:Jospa K löytynyt tottijärveltä ja kaikki tämä nyt poliisin antama harhautusta ja
odottavat tekijän palaavan,esim.siirtämään ruumiin likolampeen,kun etsinnät siellä(likolampi) päättyvät
eikös näin käynyt eräässä tapauksessa nurmijärvellä jokin aika sitten,kun tekijät jäivät kiinni
rysänpäältä tullessaan ruumista siirtämään.
-
noshitsherlock71
- Susikoski
Oon siis ihan pihalla, kun on tosiaan sata sivua lukematta tätä ketjua, mutta ilmeisesti minua ei tarkoiteta tässä, mutta varmuuden vuoksi. Olen siis aamulehden jakaja ja en asu tottijärvellä, vaan sukulaiseni.Jane T kirjoitti:Nyt haiskahtaa niin trollilta, että oksat pois. Tottijärveläinen joka on vielä Aamulehden jakajanakin Likolammenkadun lähellä!Valhalla kirjoitti:No jos haluaisi hiemän säpinää tänne, niin tuo trolli71 on yksi pojista ja haluaa hieman sekoittaa otaksumia Tottijärvellä kun siihen poliisikin ensin lankesi.
Lähinnä naurattaa, mutta myös suututtaa trollien ketjunsotkemispuheet.Ikävää puuhastelua.
-
suffelipuffeli
- Susikoski
Tuosta Tottijärvestä, eikös siitä oltu jo kaksplussaankin kirjoiteltu ennen kuin lehdissä siitä mitään luki? Siis tuo, että puhelin on ottanut yhteyden siihen Tottijärven mastoon.
Katsoin taas kerran google mapilla paikkaa likolammenkatu 6. Pyöritin näkymää rinteestä alas matalan puukaiteen kohdalta, niin aivan kuin siellä näkyisi joku kaivon kansi. Onko siinä kaivo? Vai mikä se on? Tietääkö joku. Mutta luulis sieltä jo katsottaneen jos se näkyy vielä kun ei tiedä kuinka vanhoja nuo googlen kuvaukset on.
-
hibiki
- Aloitteleva Besserwisser
Kyllä, ja myös täällä joku sanoi kuulleensa luotettavista lähteistä tuosta ennen kuin asiasta tiedotettiin virallisesti. Kirjoittajan nimimerkkiä en enää valitettavasti muista...suffelipuffeli kirjoitti:Tuosta Tottijärvestä, eikös siitä oltu jo kaksplussaankin kirjoiteltu ennen kuin lehdissä siitä mitään luki? Siis tuo, että puhelin on ottanut yhteyden siihen Tottijärven mastoon.
-
noshitsherlock71
- Susikoski
En tuota piiriä ole ikinä jakanut, enkä sitä tunne. Mutta tuo kellonaika viittaa piirin alkupäähän. Itse esimerkiksi aloitan omat piirini näin kesäaikaan noin kello 2.30 jokaisena päivänä paitsi lauantaina noin 3.00, johtuen piirien lehtien erilaisista saapumisajoista. Monet aloittavat piirit vielä vähän myöhemmin sunnuntaina ja lauantaina. Johtuen tuntia pidemmästä jakoajasta, tosin sunnuntaina riski aamulehden myöhästymiseen on vähäinen, koska silloin painetaan kahdella koneella koko yö, johtuen siitä ,että silloin ei iltalehtä paineta.Kaseva kirjoitti:Onko sinulla tietoa, missä kohtaa kiertoa on tämä katoamispaikka? Kellonajan perusteella voisi olla aika alkupäässäkin.noshitsherlock71 kirjoitti: Olen muuten aamulehden jakaja, jaan aamulehden kivenheiton päästä likolammenkadulta, jossa K katosi.
-
noshitsherlock71
- Susikoski
Kaksplussasta, en tiedä, mutta ainakin ennenkuin aamulehti, iltalehti jne. uutisoivat.suffelipuffeli kirjoitti:Tuosta Tottijärvestä, eikös siitä oltu jo kaksplussaankin kirjoiteltu ennen kuin lehdissä siitä mitään luki? Siis tuo, että puhelin on ottanut yhteyden siihen Tottijärven mastoon.
Viimeksi muokannut noshitsherlock71, To Elo 11, 2011 6:44 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tervepä terve tuloa palstalle!noshitsherlock71 kirjoitti:Gladys kirjoitti:Hei noshitsherlock, voisitko vielä tarkistaa ja varmistaa ajankohdan koska ystävät kävivät Tottijärvellä Karoliinaa etsimässä. Eli oliko varmasti tuo kyseinen sunnuntai? Kiitos.
Kun nyt on Tottiksen paikallistuntemusta paikalla, niin kysynpä että tiedätkö missä päin Tottista olisi punainen talo, joka on pykätty pienen mäen kupeeseen, mäellä kasvaa kuusia ja talon ohi menee hiekkatie?
Tämä liittyy tavallaan aiheeseen mutta enempi ehkä Raisan Räisäsen keissiin.
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Ok. Sorry liian hätäinen päätelmäni. Olen pahoillani.noshitsherlock71 kirjoitti:Oon siis ihan pihalla, kun on tosiaan sata sivua lukematta tätä ketjua, mutta ilmeisesti minua ei tarkoiteta tässä, mutta varmuuden vuoksi. Olen siis aamulehden jakaja ja en asu tottijärvellä, vaan sukulaiseni.Jane T kirjoitti:Nyt haiskahtaa niin trollilta, että oksat pois. Tottijärveläinen joka on vielä Aamulehden jakajanakin Likolammenkadun lähellä!Valhalla kirjoitti:No jos haluaisi hiemän säpinää tänne, niin tuo trolli71 on yksi pojista ja haluaa hieman sekoittaa otaksumia Tottijärvellä kun siihen poliisikin ensin lankesi.
-
suffelipuffeli
- Susikoski
Joo, kun tässä nyt selailin niin keskiviikkona oli tuo paikannus vielä huhuasteella, eli poliisi oli sen jo tehnyt ja ilmeisesti omaisten kautta oli sitten levinnyt muille...hibiki kirjoitti:Kyllä, ja myös täällä joku sanoi kuulleensa luotettavista lähteistä tuosta ennen kuin asiasta tiedotettiin virallisesti. Kirjoittajan nimimerkkiä en enää valitettavasti muista...
Mutta ai kaverit kävivät jos sunnuntaina etsimässä Tottijärveltä? Siis silloin kun oli juuri ilmoitettu kadonneeksi? ;o