Tämän puhuttelun seurauksena Karoliina siis mielestäsi katosi? Ja sinusta tuntuu luonnolliselta, että kotiaan kohti mopoileva Karoliina on niin mopoilun lumoissa, että käy vielä vähän sivutiellä pärryyttämässä?damfin kirjoitti:Kuten sanoin erään paikkakuntalaisen mukaan juuri tuo Likolammenkatu on paikallisten mopoilijoiden yleisesti käyttämä pätkä ja asukkaat ovat siitä jo hermoilleet aiemminkin... jos kootaan iltaa viettämään 4 mopoilevaa nuorta, olisi melkoinen ihme jos iltaa vietettäisiin aloillaan istuen eikä käytäisi missään mopoilemassa, ja jos mopoilemaan on lähdetty niin todennäköisesti on mopoiltu juuri siellä missä on hauska mopoilla.Pardon kirjoitti:Jokaisella kadunpätkällä on varmasti a) liikaa mopoilijoita, b) koirankusettajia. Ei tunne minusta uskottavalta, että joku on saanut kyllikseen mopoilusta juuri sinä yönä. Yhdistettynö siihen, että mitä ihmettä KK tekisi mopollaan tuolla tiellä muuten vaan.
Itse jos asuisin talossa jonka pihatien kautta pärisevät mopot rallaisi toistuvasti, olisin ainakin senverran kiukkuinen että jos sattuisin yöllä heräämään siihen kun joku mopoilijoista päräyttäisi piha-aitaan, niin takuulla käyttäisin tilaisuuden mennä pitämään tälle mopoilijalle puhuttelun enkä vain kurkkisi verhon raosta, juuri sinä yönä.
Minulla on aavistus, että mopoileva nuori tekee muutakin kuin koko ajan mopoilee, mutta olkoon se minun aavistukseni.