Mä en oikeen ymmärrä, mitä nää infarktit on sitten aiheuttanut? En nyt mielelläni spekuloisi kyseisen ihmisen sairauksia, mutta koska käsket jättämään kirjoitukset tästä syystä huomioimatta, niin kuinka nuo on sitten muuttaneet ihmistä? Onko hän esimerkiksi jättäytynyt pois politiikasta näiden jälkeen? Olisi perin kummallista jos hän edelleen toimisi politiikassa sairauden heikentämänä, mutta kirjoittelisi naamakirjaan puuta-heinää?liibaalaabaa kirjoitti:Sen verran sanon perheen ratkaisuista ja tuosta siskon reissusta.
ensinnäkin; yksinhuoltaja äiti, 2 lasta, hommaa tuollaisen mahdollisuuden tyttärelleen, kalliin sellaisen, mulla ei ainakaan olis varaa jättää tollasta reissua käyttämättä, siskolle tää on tyyliin KERRAN ELÄMÄSSÄ.
toisekseen; kukaan heistä ei ole tiennyt 1-2 pvää aiemmin, että likka tuollatavoin katoo ja kukaan heistä ei ole tiennyt, ettei tyttö ihan heti kotiin palaa... eli todella hävytöntä alkaa syyllistään yhtään ketään.
kolmas; mun mielestä isän kirjoitukset voitte jättää lukematta. oletteko tutustuneet aiheeseen mitä aivoinfarkti tekee oikeesti aivoille? Oletteko tutustuneet aiheeseen ja tiedätte, että monesti infarktipotilailla esiintyy masennusta? Eli te olette just niitä parhaita arvioimaan isän kirjoitukset ja tekemään johtopäätökset niiden perusteella?
Voin olla väärässä, mutta tietääkseni aivoinfarkti ei suoranaisesti vaikuta ihmisen ajatuksen kulkuun. Tiedän ainakin kaksi tapausta omasta lähipiiristä, jotka ovat parantuneet täysin. Täytyy siis olla tarkkaa tietoa, miten nämä infarktit ovat vaikuttaneet, mikäli pystyy sanomaan, että ko. ihmistä ei enään voi ottaa vakavasti.
Tämänhän voi jopa halutessaan kääntää niin päin, että miksi alennat ihmisen sanomisia infarktin takia, mikäli ei ole varmaa tietoa, että valitettavista tapahtumista on aiheutunut jotain toiminnalisesti erityisesti heikentäviä oireita.