Onpas ihan hullumpi!kotitutkijat kirjoitti:Ei hullumpi profilointiMissHolmes kirjoitti:Mulla kun on tämä oma vankka uskomukseni sieppaukseeen, kuvittelen laukkaavalla mielikuvituksellani, että poliisi toivoo/uskoo löytävänsä tytön elossa, jos sieppaaja ei tajua, että häntä voitaisiin edes tutkia.
Minun henkilökohtainen kotiprofilointini perustuu siihen, että sieppaaja on sama kuin Raisan. Raisa kasvoi isoksi ja sieppaaja tarvitsi uuden nuoremman. Onko Raisa elossa, siihen asti en vielä ole päässyt.
Sieppaaja asuu jossain 12-tien varressa. Asuinpaikka voi olla kaukanakin Tampereelta, mutta Tampere on jostain syystä tuttu. Sieppaaja asuu todennäköisesti yksin vanhassa omakotitalossa, ehkä vanhempien vanhassa kesämökissä.
Todennäköisesti 40-55 vuotias, sairauseläkkeellä jo ennen Raisan sieppausta. Taustalla epäterve äitisuhde. Äiti ehkä kuollut tai muistisairaana ja raihnaisena hoitokodissa. Isän todennäköisesti riistänyt itse itseltään hengen jo pojan ollessa pieni.
Henkilöllä ei ole ystäviä ja samassa korvessa asuvien keskuudessa poikamiestä pidetään erakoituneena reppanana, jonka tekemisistä ei kukaan oikeastaan tiedä mitään.
Tampereella henkilö ei käy usein. Sieppaus, tarkkailu ja kyttäyskeikkoja henkilö on tehnyt vain tarpeeen vaatiessa. Ehkä useanakin viikonloppuna peräkkäin aina onnistumiseen asti.
Liian suuria riskejä sieppaaja ei ota. KK:nkin tapauksessa olisi selittänyt auttavansa kolarin ajanutta tyttöä, jos paikalle olisi joku tullut.
12- tien toisessa päässä on Tampere, toisessa Huittinen. Sieppaaja löytyy siltä väliltä.
Hullu. Tiedän, että olen
Tämän jenkkimallisen profiloinnin kumoan oikeussalissa muotoseikkaan: 12-tien toisessa päässä on Kouvola ja toisessa Rauma; syyllinen kävelee vapaana miehenä kotiinsa.