Caddy kirjoitti:Kuulin Karoliinan perheen tietävältä taholta, että Karoliina on viimeisen vuoden ajan riidellyt äänekkäästi vanhempien kanssa...
Olisikin todella outoa jos teini tuossa iässä ei niin tekisi?
Caddy kirjoitti:Kuulin Karoliinan perheen tietävältä taholta, että Karoliina on viimeisen vuoden ajan riidellyt äänekkäästi vanhempien kanssa...
Niin kovaa, että naapurit olivat miettineet soittamista "jonnekin".Kurkkumaa kirjoitti:Caddy kirjoitti:Kuulin Karoliinan perheen tietävältä taholta, että Karoliina on viimeisen vuoden ajan riidellyt äänekkäästi vanhempien kanssa...
Olisikin todella outoa jos teini tuossa iässä ei niin tekisi?
Foliohattuja myytävänä... Halvalla...kajuhani69 kirjoitti:No voi saamari....kysehän on tietysti siitä vaihtoehdosta että kyseinen kaveri ei puhu puhelusta totta. Tietysti tietäisi onko soittaja KK, paitsi jos on henkilö jonka kanssa ei ole useasti puhunut puhelimessa, jos vaikka soittaja on soittanut tuolle kaverille ja sanonut "täällä KK".
Tässä nyt vaan on vielä sekin kysymysmerkki, että onko kyseinen puhelun vastaanottanut kaveri ollut joku ihan muu, vai kenties joku noista kolmesta musketööristä... Sitä kun ei ole uutisissa mainittu.Wilkku kirjoitti:No jos hän kaverille/kavereille on soittanut niin eivätköhän ne kaverit nyt huomaisi, jos siellä puhuukin joku toinen? Tuskin kolme muskettisoturia tai kukaan muukaan menevät kavereille läpi Karoliinasta. Itse olen käsittänyt, että juuri tästä tulee ajaus, että Karoliina on itse käyttänyt puhelinta kun hän kaverille/kavereille soitellut.
No näitä spekujahan voidaan toki tehdä loputtomiin, mutta mikään ei tällä hetkellä julkisuudessa olleiden tiedojen perusteella viittaa moiseen. Jos tiedossa olisi puhelujen sisältö niin tällaista olisi ehkä sitten helpompi spekuloida, (mitä soittaja sanoo, miten soittaja sanoo tms.). Meillä ne eivät kuitenkaan tällä hetkellä ole tiedossa. Menee jo minusta vähän kaukaa haetuksi minusta, että kolme muskettisoturia tai joku muu olisivat hommanneet jonkun naikkosen paikalle leikkimään soittavaa Karoliinaa. Tai mistä minä tiedä vaikka paikalla olisi ollutkin enemmän henkilöitä, ja täten myös Karoliinaa leikkivä tyttöshenkilö olisi ollut paikalla jo alusta alkaen, mutta tällaisestakaan ei ole toistaiseksi viitteitä. Juu olen siinä mielessä tylsä tyyppi, että yritän olla vääntelemättä asioita väkisin niin, että ne sopivat nimenmaan minun teoriaani.kajuhani69 kirjoitti:No voi saamari....kysehän on tietysti siitä vaihtoehdosta että kyseinen kaveri ei puhu puhelusta totta. Tietysti tietäisi onko soittaja KK, paitsi jos on henkilö jonka kanssa ei ole useasti puhunut puhelimessa, jos vaikka soittaja on soittanut tuolle kaverille ja sanonut "täällä KK".
Niin että poliisi kertoisi, että ennen lähtöään poikien luota, on Karoliina ollut puhelimitse yhteydessä kaveriinsa, joka on yksi noista pojista, jonka luota oli lähdössä? Mielestäni tämä on hieman epäuskottavaa.janita kirjoitti:Tässä nyt vaan on vielä sekin kysymysmerkki, että onko kyseinen puhelun vastaanottanut kaveri ollut joku ihan muu, vai kenties joku noista kolmesta musketööristä... Sitä kun ei ole uutisissa mainittu.Wilkku kirjoitti:No jos hän kaverille/kavereille on soittanut niin eivätköhän ne kaverit nyt huomaisi, jos siellä puhuukin joku toinen? Tuskin kolme muskettisoturia tai kukaan muukaan menevät kavereille läpi Karoliinasta. Itse olen käsittänyt, että juuri tästä tulee ajaus, että Karoliina on itse käyttänyt puhelinta kun hän kaverille/kavereille soitellut.
Ups juu totta. Muistin että soitto oli tapahtunut vasta lähdön jälkeen, ei ennen sitä.Marsalkka kirjoitti: Niin että poliisi kertoisi, että ennen lähtöään poikien luota, on Karoliina ollut puhelimitse yhteydessä kaveriinsa, joka on yksi noista pojista, jonka luota oli lähdössä? Mielestäni tämä on hieman epäuskottavaa.
Marsalkka kirjoitti:Niin että poliisi kertoisi, että ennen lähtöään poikien luota, on Karoliina ollut puhelimitse yhteydessä kaveriinsa, joka on yksi noista pojista, jonka luota oli lähdössä? Mielestäni tämä on hieman epäuskottavaa.janita kirjoitti:Tässä nyt vaan on vielä sekin kysymysmerkki, että onko kyseinen puhelun vastaanottanut kaveri ollut joku ihan muu, vai kenties joku noista kolmesta musketööristä... Sitä kun ei ole uutisissa mainittu.Wilkku kirjoitti:No jos hän kaverille/kavereille on soittanut niin eivätköhän ne kaverit nyt huomaisi, jos siellä puhuukin joku toinen? Tuskin kolme muskettisoturia tai kukaan muukaan menevät kavereille läpi Karoliinasta. Itse olen käsittänyt, että juuri tästä tulee ajaus, että Karoliina on itse käyttänyt puhelinta kun hän kaverille/kavereille soitellut.
sepeteus kirjoitti:Poliisi on tietenkin tarkistanut kenelle K on soittanut ja varmistanut että siellä langan päässä on todellakin ollut itse K. Tämä lienee päivänselvää. Ja vaikka soittaja olisi ollut joku muukin niin mitä se muuttaisi? Se tiedetään että K lähti bileistä klo.2.30 eikä soittanut enää kenellekään sen jälkeen. Ja hänellä oli kännykkä sinne tullessaan. Sitä ei tosin tiedetä oliko enää lähtiessään..janita kirjoitti:^Operaattorilta pystyy tarkistamaan soitettiinko Karoliinan puhelimesta - ei kuitenkaan sitä KUKA puhui siitä luurista.
Kiinnostavaa olisi tietää, onko se kaveri, jolle Karoliina soitti yöllä, joku tästä poikakolmikosta, vai sitten joku ihan muu kaveri.
Tässä spekuloidessa olisi todellakin aika oleellista tietää, kenelle kaverille Karo soitti, vastasiko kaveri (jolloin voidaan tietää oliko soittaja todella Karo - siis oliko hän hengissä) - ja mitä asiaa Karolla oli.Karoliina soitti viimeksi puhelimellaan juuri ennen kuin lähti kolmen pojan luota Villilänkadulta ennen katoamistaan kello 02.30. Hän soitti kaverilleen, tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Hannu Kallioniemi kertoo.
Sen jälkeen puhelimella ei soitettu.
Olen samaa mieltä, sillä varauksella että pidät minun juttujani epäolennaisuuksiin keskittyvinä. En usko seksivankityrmiin. Koiran haukkuminen ei minusta tunnu tärkeälle tai ainakin se on poliisille helppo tarkistettava, että tästä asiasta puhuvat eivät itse salaa mitään tai puhu palturia tai vain sekoile.cracker kirjoitti:Voi kiesus mitä jankkaamista tukiasemista. Jos poliisi on todennut olleensa yhteydessä asiantuntijoihin ja että on mahdollista että skootterin löytöpaikan kohdalta kännykkä ottaa yhteyden Tottijärvelle niin miksi ihmeessä sitä jankataan täällä monta sataa sivua että onko mahdollista vai eikö ja mitenkökä...? Onko täällä sen kummempia asiantuntijoita sitten? Jos on niin kannattaa varmaan ilmoittautua poliisin avuksi täällä jankkaamisen sijaan.
Sama tuon koiran haukunnan kanssa. Skootteri siihen on ilmestynyt, jonkun toimesta, niin mitä merkitystä haukkuiko koira vai ei ja miksi ei haukkunut?
Epäolennaisuuksiin tartutaan ja kehitellään mielikuvituksellisia teorioita seksivankityrmistä. Ziisus. Juu, palsta on spekuloinnille omistettu, mutta ketjujen seuraaminen muuttuu vaikean kautta mahdottoman tylsäksi jos vaan jankataan samoja juttuja ja kisataan kuka keksii mielikuvituksellisimman teorian tai toistaa useamman kertaa samaa uutena keksintönään. Ennen sentään keskityttiin enemmän tiedossa olevien faktojen puimiseen ja uuteen infoon ja paikallisten juttuihin, jolloin ketjujen seurannassa oli mieltä.
Huoh.