Ihan totta. Mä en jaksa enää!Rouva Piilopoliisi kirjoitti: Karoliina on kuitenkin ilmeisesti osannut ihan itse bilepaikalle, ?
Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011
Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011
Tuli tuosta ilmakuvasta mieleen: toivottavasti läheisten talojen katot on myös huolella tarkastettu. Tuli vaan mieleen kun joskus pentuna paettiin tasakattoisen rivarin katolle poliiseja.
Tuossakin teoriassa vaivaa se että skodeen on jätetty avaimet paikalleen. Uskokaa huviksenne, ylpeä uusi skodenomistaja ei jätä rakasta menopeliään kenenkään varastettavaksi, vapaaehtoisesti. Jotain muutakin tossa paikalla on tapahtunut.Hauki kirjoitti:
Tuo, että Villilästä lähdön jälkeen ei ole heti kolaroituaan soittanut esim. pojilleSe voisi selittyä sillä, että itse ainakin, jos ajattelisin, että lähden bilepaikkaan takaisin ja luulisin sinne osaavani sen lyhyen matkan, soittaisin vasta talon luota, että tulkaa päästämään sisälle. Olisin 15-kesäisenä pitänyt turhana ilmoitella, että nyt kaaduin, lähden sinne tulemaan. Samaten voi sisätiloista rauhassa soittaa esim. siskolle, että tämmöinen kävi, tulenkin vasta aamulla. Sitten on sattunut jotain ennenkuin on päässyt takaisin.
-
Rouva Piilopoliisi
- Harjunpää
Ok.Hauki kirjoitti:Ei osannut, häntä tultiin vastaan tutulle paikalle.Rouva Piilopoliisi kirjoitti:En oikein tiedä tuosta huonosta suuntavaistosta. Karoliina on kuitenkin ilmeisesti osannut ihan itse bilepaikalle, joten luulisi osaavan sieltä poiskin - varsinkin neuvojen kera.
No totta moskovitsi!Jalmari1 kirjoitti:Olet siis sitä mieltä että Karoliina löytyy tuosta asunnosta. OK. Kai olet poliisille ilmoittanut?sannalain kirjoitti:
http://asunnot.oikotie.fi/vuokrattavat-asunnot/5605851
mä oon hyvien puolella.
-
Rouva Piilopoliisi
- Harjunpää
No, ole jaksamatta. Ei mua haittaa.kukkuu kirjoitti:Ihan totta. Mä en jaksa enää!Rouva Piilopoliisi kirjoitti: Karoliina on kuitenkin ilmeisesti osannut ihan itse bilepaikalle, ?
-
DollariExpress
- Christopher Lorenzo
[quote="sepeteus"Kyllä toki mutta tässä tapauksessahan skode oli ajettu aidan läpi [/quote]
mistä löysit,että skootteri on pajautettu aidasta läpi asti? saa melko kovalla vauhdilla posauttaa esim. lauta-aitaan ,että läpi menee ja vielä niin ettei kukaan sitä kuule... läpimenohan tarkoittaa,että koko laite on läpäissyt aidan.
kun ottaa huomioon mahdollisen pystylaudoituksen vaakalautoineen niin aika lujaa on mopo tullut.
mistä löysit,että skootteri on pajautettu aidasta läpi asti? saa melko kovalla vauhdilla posauttaa esim. lauta-aitaan ,että läpi menee ja vielä niin ettei kukaan sitä kuule... läpimenohan tarkoittaa,että koko laite on läpäissyt aidan.
kun ottaa huomioon mahdollisen pystylaudoituksen vaakalautoineen niin aika lujaa on mopo tullut.
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
Tänne tulee turhaa palstantäytettä koska keskustelijat eivät viitsi hankkia edes perustietoja tapauksesta.Rouva Piilopoliisi kirjoitti:No, ole jaksamatta. Ei mua haittaa.kukkuu kirjoitti:Ihan totta. Mä en jaksa enää!Rouva Piilopoliisi kirjoitti: Karoliina on kuitenkin ilmeisesti osannut ihan itse bilepaikalle, ?
No, ei tämä melskaaminen mitään auta. Viimeistään iltaan mennessä joku uusi keskustelija esittää kuningasidean: se jyrkkä rinne kannattaisi tutkia.
"Aita" oli oikeasti hyvin heppoinen *kaide*. Näkyy selvästi monissakin kuvissa tässä threadissa.DollariExpress kirjoitti:[kun ottaa huomioon mahdollisen pystylaudoituksen vaakalautoineen niin aika lujaa on mopo tullut.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Se oli sellainen rimoista tehty vanhuksien kulkutuki eikä mikään varsinainen aita. Kuva löytyy ketjusta. Sama jossa on se kuuluisa kouru jossa jotkut epäilivät sen kuuluisan kännykän piilottelevan vanerinpalan alla.DollariExpress kirjoitti:
Viimeksi muokannut Jack the Ripper, To Elo 18, 2011 1:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Ja että "Poliisit eivät varmaan oo tajunneet että joku muu on sen skotterin voinut sinne ajaa" ja "Onkohan poliisi älynnyt että nuo lammet kannataisi tutkia!" ja "Poikien osuus pitäisi tutkia!!".kukkuu kirjoitti:No, ei tämä melskaaminen mitään auta. Viimeistään iltaan mennessä joku uusi keskustelija esittää kuningasidean: se jyrkkä rinne kannattaisi tutkia.
mistä löysit,että skootteri on pajautettu aidasta läpi asti? saa melko kovalla vauhdilla posauttaa esim. lauta-aitaan ,että läpi menee ja vielä niin ettei kukaan sitä kuule... läpimenohan tarkoittaa,että koko laite on läpäissyt aidan.DollariExpress kirjoitti:[quote="sepeteus"Kyllä toki mutta tässä tapauksessahan skode oli ajettu aidan läpi
kun ottaa huomioon mahdollisen pystylaudoituksen vaakalautoineen niin aika lujaa on mopo tullut.[/quote]
Onhan se mainittu monessakin jutussa:
– Aita oli säpäleinä, mutta skootterissa ei juuri ollut vaurioita. Siinä oli vielä vilkku päällä ja kypärä oli sen oikealla puolella. Ilmoitin asiasta poliisille, siirsin skootterin ja korjasin aidan.
Tossa siis se "aita". Sekä kanto johon skode oli törmännyt. (Nuoli ei nyt liity tähän postaukseen)

Täälläkin pitäisi olla "TYKKÄÄ" painike. Olisin klikannut.Jalmari1 kirjoitti:Ja että "Poliisit eivät varmaan oo tajunneet että joku muu on sen skotterin voinut sinne ajaa" ja "Onkohan poliisi älynnyt että nuo lammet kannataisi tutkia!" ja "Poikien osuus pitäisi tutkia!!".kukkuu kirjoitti:No, ei tämä melskaaminen mitään auta. Viimeistään iltaan mennessä joku uusi keskustelija esittää kuningasidean: se jyrkkä rinne kannattaisi tutkia.
Monikin on hämmästellyt tapauksen useita ristiriitaisia tietoja eikä ihme.
Itselläni ihmetystä on herättänyt mm. että poliisilta yms. asiantuntijoilta meni yli 2 viikkoa saada selville - tai niin tiedotettiin - puhelimen sulkeutumisaikaa (maanantai?? vai tiista??) ja Tottijärven mastoa tarkempaa sijaintitietoa.
Tässä kuitenkin edelleen haetaan kadoksissa olevaa nuorta, jolla voi olla HÄTÄ!
Lapsenuskossa toivon, että asialla ei ole Karoliinan löytymisen kannalta merkitystä ja että tämä on vain poliisin "hallittua"(??) virheellistä tiedotusta - syystä tai toisesta
.
Itselläni ihmetystä on herättänyt mm. että poliisilta yms. asiantuntijoilta meni yli 2 viikkoa saada selville - tai niin tiedotettiin - puhelimen sulkeutumisaikaa (maanantai?? vai tiista??) ja Tottijärven mastoa tarkempaa sijaintitietoa.
Tässä kuitenkin edelleen haetaan kadoksissa olevaa nuorta, jolla voi olla HÄTÄ!
Lapsenuskossa toivon, että asialla ei ole Karoliinan löytymisen kannalta merkitystä ja että tämä on vain poliisin "hallittua"(??) virheellistä tiedotusta - syystä tai toisesta