Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Rouva Piilopoliisi kirjoitti: Karoliina on kuitenkin ilmeisesti osannut ihan itse bilepaikalle, ?
Ihan totta. Mä en jaksa enää!
Sitruuna
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Sitruuna »

Tuli tuosta ilmakuvasta mieleen: toivottavasti läheisten talojen katot on myös huolella tarkastettu. Tuli vaan mieleen kun joskus pentuna paettiin tasakattoisen rivarin katolle poliiseja.
sepeteus
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja sepeteus »

Hauki kirjoitti:
Tuo, että Villilästä lähdön jälkeen ei ole heti kolaroituaan soittanut esim. pojille :?: Se voisi selittyä sillä, että itse ainakin, jos ajattelisin, että lähden bilepaikkaan takaisin ja luulisin sinne osaavani sen lyhyen matkan, soittaisin vasta talon luota, että tulkaa päästämään sisälle. Olisin 15-kesäisenä pitänyt turhana ilmoitella, että nyt kaaduin, lähden sinne tulemaan. Samaten voi sisätiloista rauhassa soittaa esim. siskolle, että tämmöinen kävi, tulenkin vasta aamulla. Sitten on sattunut jotain ennenkuin on päässyt takaisin.
Tuossakin teoriassa vaivaa se että skodeen on jätetty avaimet paikalleen. Uskokaa huviksenne, ylpeä uusi skodenomistaja ei jätä rakasta menopeliään kenenkään varastettavaksi, vapaaehtoisesti. Jotain muutakin tossa paikalla on tapahtunut.
Rouva Piilopoliisi
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Rouva Piilopoliisi »

Hauki kirjoitti:
Rouva Piilopoliisi kirjoitti:En oikein tiedä tuosta huonosta suuntavaistosta. Karoliina on kuitenkin ilmeisesti osannut ihan itse bilepaikalle, joten luulisi osaavan sieltä poiskin - varsinkin neuvojen kera.
Ei osannut, häntä tultiin vastaan tutulle paikalle.
Ok.
sannalain
Susikoski

Viesti Kirjoittaja sannalain »

Jalmari1 kirjoitti:
Olet siis sitä mieltä että Karoliina löytyy tuosta asunnosta. OK. Kai olet poliisille ilmoittanut?
No totta moskovitsi!
mä oon hyvien puolella.
Rouva Piilopoliisi
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Rouva Piilopoliisi »

kukkuu kirjoitti:
Rouva Piilopoliisi kirjoitti: Karoliina on kuitenkin ilmeisesti osannut ihan itse bilepaikalle, ?
No, ole jaksamatta. Ei mua haittaa. :)
DollariExpress
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

[quote="sepeteus"Kyllä toki mutta tässä tapauksessahan skode oli ajettu aidan läpi [/quote]

mistä löysit,että skootteri on pajautettu aidasta läpi asti? saa melko kovalla vauhdilla posauttaa esim. lauta-aitaan ,että läpi menee ja vielä niin ettei kukaan sitä kuule... läpimenohan tarkoittaa,että koko laite on läpäissyt aidan.

kun ottaa huomioon mahdollisen pystylaudoituksen vaakalautoineen niin aika lujaa on mopo tullut.
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

Rouva Piilopoliisi kirjoitti:
kukkuu kirjoitti:
No, ole jaksamatta. Ei mua haittaa. :)
Tänne tulee turhaa palstantäytettä koska keskustelijat eivät viitsi hankkia edes perustietoja tapauksesta.
No, ei tämä melskaaminen mitään auta. Viimeistään iltaan mennessä joku uusi keskustelija esittää kuningasidean: se jyrkkä rinne kannattaisi tutkia. :D
Jalmari1
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Jalmari1 »

DollariExpress kirjoitti:[kun ottaa huomioon mahdollisen pystylaudoituksen vaakalautoineen niin aika lujaa on mopo tullut.
"Aita" oli oikeasti hyvin heppoinen *kaide*. Näkyy selvästi monissakin kuvissa tässä threadissa.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

DollariExpress kirjoitti:
mistä löysit,että skootteri on pajautettu aidasta läpi asti? saa melko kovalla vauhdilla posauttaa esim. lauta-aitaan ,että läpi menee ja vielä niin ettei kukaan sitä kuule... läpimenohan tarkoittaa,että koko laite on läpäissyt aidan.

kun ottaa huomioon mahdollisen pystylaudoituksen vaakalautoineen niin aika lujaa on mopo tullut.
Se oli sellainen rimoista tehty vanhuksien kulkutuki eikä mikään varsinainen aita. Kuva löytyy ketjusta. Sama jossa on se kuuluisa kouru jossa jotkut epäilivät sen kuuluisan kännykän piilottelevan vanerinpalan alla.
Viimeksi muokannut Jack the Ripper, To Elo 18, 2011 1:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Jalmari1
Harjunpää

kukkuu kirjoitti:No, ei tämä melskaaminen mitään auta. Viimeistään iltaan mennessä joku uusi keskustelija esittää kuningasidean: se jyrkkä rinne kannattaisi tutkia. :D
Ja että "Poliisit eivät varmaan oo tajunneet että joku muu on sen skotterin voinut sinne ajaa" ja "Onkohan poliisi älynnyt että nuo lammet kannataisi tutkia!" ja "Poikien osuus pitäisi tutkia!!".
sepeteus
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja sepeteus »

DollariExpress kirjoitti:[quote="sepeteus"Kyllä toki mutta tässä tapauksessahan skode oli ajettu aidan läpi

kun ottaa huomioon mahdollisen pystylaudoituksen vaakalautoineen niin aika lujaa on mopo tullut.[/quote]

Onhan se mainittu monessakin jutussa:

– Aita oli säpäleinä, mutta skootterissa ei juuri ollut vaurioita. Siinä oli vielä vilkku päällä ja kypärä oli sen oikealla puolella. Ilmoitin asiasta poliisille, siirsin skootterin ja korjasin aidan.
Jalmari1
Harjunpää

Tossa siis se "aita". Sekä kanto johon skode oli törmännyt. (Nuoli ei nyt liity tähän postaukseen)

Kuva
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

Jalmari1 kirjoitti:
kukkuu kirjoitti:No, ei tämä melskaaminen mitään auta. Viimeistään iltaan mennessä joku uusi keskustelija esittää kuningasidean: se jyrkkä rinne kannattaisi tutkia. :D
Ja että "Poliisit eivät varmaan oo tajunneet että joku muu on sen skotterin voinut sinne ajaa" ja "Onkohan poliisi älynnyt että nuo lammet kannataisi tutkia!" ja "Poikien osuus pitäisi tutkia!!".
Täälläkin pitäisi olla "TYKKÄÄ" painike. Olisin klikannut.
Road66
Alokas

Viesti Kirjoittaja Road66 »

Monikin on hämmästellyt tapauksen useita ristiriitaisia tietoja eikä ihme.

Itselläni ihmetystä on herättänyt mm. että poliisilta yms. asiantuntijoilta meni yli 2 viikkoa saada selville - tai niin tiedotettiin - puhelimen sulkeutumisaikaa (maanantai?? vai tiista??) ja Tottijärven mastoa tarkempaa sijaintitietoa.

Tässä kuitenkin edelleen haetaan kadoksissa olevaa nuorta, jolla voi olla HÄTÄ!

Lapsenuskossa toivon, että asialla ei ole Karoliinan löytymisen kannalta merkitystä ja että tämä on vain poliisin "hallittua"(??) virheellistä tiedotusta - syystä tai toisesta :?: .
Lukittu