taavetti kirjoitti:Naakalta haluaisin vastauksen; Turumurren ja Taran mukaan pojan ainoa kuulustelu eeteepeessä on vuodelta 2009. Löytyykö kuulemisessa viittauksia hänen aiemmin (heti surman jälkeisinä päivinä, kuten väität olevan) kuulemisiin?
Sairaalakuulemisissa 2006 Auer kertoo oma-aloitteisesti pojan kertoneen kuulleensa hänen huutavan tappaja/murhaaja (täytyy tarkistaa kumpaa) ja selittää kuulemista sillä, että on huutanut lapsiaan poistumaan talosta (vaikkei tätä vanhinkaan lapsi muista tapahtuneeksi).
Joo-o. Näin on. JJ:lle AA selitti 2.12.2006, että tosiaan se p muka olisi hänelle kertonut kuulleensa sen huudon 'tappaja on tullut taloon, menkää ulos', attä xxxx (lempinimi) muistaa sen. Minulla meni nuo nimet sekasin kun luin noita ensimmäisiä kuulusteluja. Minä en pysty muistamaan, onko p myöhemmin viitannut siihen että oli kuullut ja muisti tuon huudon. Väittäsin, että ei ole! Tarkistan vielä heti kun ehdin, kun ei niitä p:n kuulusteluja ole kuin yksi, 2009.
okei, tarkistin: p aloittaa omien muistikuvien kertomisen siitä kun kuuli ikkunan tai jotain lasia menevän rikki niin hän vain oli sängyssä ja sitten isä alkoi huutaa...(äääää ja sellaista ja sitä sattui). Sitten mainitsee kuulleensa kun äiti meni soittamaan. Muitten ääniä ei kuullut. Sanoi, ettei nähnyt mitään. Jossain vaiheessa puhuu siitä niin kuin astioita olisi heitelty. vastaa kysymyksiin onko keksustellut äidin kanssa asiasta ja mitä äiti on kertonut. Sen jälkeen tulee 'jotaki et oli yhtäkkii joku alko hakata sitä ikkunaa ja sit sieltä tuli joku sisälle ja sit äiti juoksi puhelimee ja en mä muista muuta... puhelimen nappien painallukset oli kuullut. Tappelun ääniä ei kuullut. Oli kuulostanut niin kuin lautasia tai jotain olis heitelty astiakaapeista, ja ajatellut että iskä tuli katsomaan mitä siel tapahtuu ja.. ja sit siel .. paita päällä
(tää on kummallinen tää paita päällä koska p ei nähnyt mitään.. B/ <-- Tara..ja p ajatteli että isä huutaa siks.
Joopa, ei löydy mainintaa että muistaisi kuulleensa menkää ulos taloon on tullut tappaja.