Madeleine...

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kotipoliisi
Martin Beck

Madeleine...

Viesti Kirjoittaja Kotipoliisi »

Miksi ketju on lukittu? Pari keskikoulun käynyttä riiteli järkevien viestien välissä siitä kummalla on korkeakoulututkinto?

Selitystä lautamiehet, kiitos!

:)
They copied all that they could follow but they could not copy my mind,
and I left ´em sweating and stealing and a year and half behind.

- Rudyard Kipling
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Samaa minä kiukkusin :lol:

Henkilökohtaisesti olen kokenut rasittavaksi vain ikuisen linkityksen.
Jotenkin olen kuvitellut, että kaikki muutkin juttuun kantaa ottavat käyvät läpi myös kansainvälisenmedia jutu ja sitä kautta ovat edes hieman perillä mitä missäkin on sanottu ilman linkityksiäkin.
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

^marsalka vaati nimenomaan linkkejä
:shock:
laitoin sulle yksärin kans :wink:

EDIT KETJU ON AVATTU :)
Moderaattorit
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Ketju on nyt auki taas. Ketjuun ei tarvita yhtään ylimääräistä kuittailua. Sitä varten on tämä osasto. Toivottavasti meni nyt perille.
tre_1982
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

Kuva

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

Kotipoliisi
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Kotipoliisi »

Moderaattorit kirjoitti:Ketju on nyt auki taas. Ketjuun ei tarvita yhtään ylimääräistä kuittailua. Sitä varten on tämä osasto. Toivottavasti meni nyt perille.
Huh, jo pelkäsin, että itse HRH Prince Charles The Prince of Wales, on ollut yhteydessä moderaattoreihin (mutta ei se ole kuin McCanneihin)

Kiitos.8)
They copied all that they could follow but they could not copy my mind,
and I left ´em sweating and stealing and a year and half behind.

- Rudyard Kipling
Okisto
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Okisto »

Ketju on yli 200 sivua pitkä. Minä ainakin kaipaisin linkkejä asioista joista puhutaan ja vähintäänkin jos niitä joku pyytää koska viestejä ja myös juttuja tulee niin tiuhaan. On mahdotonta harrastaa lähdekritiikkiä kun puhutaan tasolla poliisi on sanonut, luin yhdestä lehdestä... Keskustelu on yhtä rikkinäistä puhelinta kuten Marsalkan vaatimus ja lopputuloksen "sävyero" hyvin osoitti.

Aion noudattaa itse tästedeskin tätä käytäntöä ja linkittää todisteisiin ja lähteisiin. Tehkää muut miten parhaaksi näette.
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

..
Viimeksi muokannut blackwidow, Ma Loka 08, 2007 3:28 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Okisto kirjoitti:
Aion noudattaa itse tästedeskin tätä käytäntöä ja linkittää todisteisiin ja lähteisiin. Tehkää muut miten parhaaksi näette.
Mutta kun tuollainen tyyli tuhoaa rikkaan spekulaation. ;)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Marsalkka
Horatio Caine

blackwidow kirjoitti:
hän on muuten ainoa miespuolinen kirjottaja palstalla, joka näyttää olevan kiinnostunut vain yhdestä aiheesta, madeleinen katoamisesta.
Tämä väite ei pidä paikkaansa. Osallistun useisiin aiheisiin. Tosin muissa aiheissa ei ole mukana yhtä paljon kackelsbergiä... ;)
ihmetyttää kun marsalka suorastaan vainoaa joitakin kirjottajia..
Ohhoh! Enpä tiennytkään, että lisätietojen pyytäminen on vainoamista. Olen hyvin pahoillani!
hän keskittyy viesteissään kritisoimaan muita kirjottajia
Onko lisätietojen pyytäminen tosiaan kritisoimista?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Okisto
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Okisto »

On ollutkin liian hauskaa lukea työpäivän päätteeksi 7 sivua Gerryn psykoottisuudesta tai Katen masennuksesta jota on spekuloitu yhdestä valokuvasta.

cicerolle haluaisin vielä aivan erikseen kommentoida. Kerroit ketjussa että sinulla on opinnot ja perhe ja olet vasta 32 vuotta. Epäilit että meidän on vaikea sitä ymmärtää että joku voi saavuttaa näinkin paljon näin nuorena. Onnittelut. Puolisollani oli jo 25-vuotiaana oma yritys jossa 15 alaista, maisterin paperit (gradua vailla - kuten sinulla) ja kaksi kotihoidetettua lasta. Ihmettelin aina itse hänen ehtimistään. Mutta mikä tärkeintä hän oli ja on aina ystävällinen ja ymmärtäväinen muille ihmisille (present company excluded) eikä hän kehuskellut saavutuksillaan. Siinäpä on sinulle jotain opittavaa.
Marsalkka
Horatio Caine

Okisto kirjoitti:On ollutkin liian hauskaa lukea työpäivän päätteeksi 7 sivua Gerryn psykoottisuudesta tai Katen masennuksesta jota on spekuloitu yhdestä valokuvasta.
No mutta kyllähän nyt valokuvista näkyy selvästi, että Gerry on psykootikko. Ja Kate taas on joko liian iloisen näköinen tai vaihtoehtoisesti narkkarin näköinen. Selvä kuin pläkki!
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

Okisto kirjoitti:On ollutkin liian hauskaa lukea työpäivän päätteeksi 7 sivua Gerryn psykoottisuudesta tai Katen masennuksesta jota on spekuloitu yhdestä valokuvasta.

cicerolle haluaisin vielä aivan erikseen kommentoida. Kerroit ketjussa että sinulla on opinnot ja perhe ja olet vasta 32 vuotta. Epäilit että meidän on vaikea sitä ymmärtää että joku voi saavuttaa näinkin paljon näin nuorena. Onnittelut. Puolisollani oli jo 25-vuotiaana oma yritys jossa 15 alaista, maisterin paperit (gradua vailla - kuten sinulla) ja kaksi kotihoidetettua lasta. Ihmettelin aina itse hänen ehtimistään. Mutta mikä tärkeintä hän oli ja on aina ystävällinen ja ymmärtäväinen muille ihmisille (present company excluded) eikä hän kehuskellut saavutuksillaan. Siinäpä on sinulle jotain opittavaa.
en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Marsalkka
Horatio Caine

Okisto kirjoitti:
Okisto! Ymmärrätkö mistä tässä on kyse:
en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
;)

saavutukset, linkki, työskentely, Marsalkka, pinna meni

Taisi tosiaan pinna mennä ja jotain muuta siinä sivussa... :)
epäilys
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja epäilys »

Hih. Tosi suvaitsevainen.^^
Syytä epäillä.
Vastaa Viestiin