Sikäli olisit voinut jättää vastaamattakin, koska sinulle Bodomin surmat tunnistaneen Arskan henkilöllisyys on myös minun tiedossani. Lähinnä kiinnostaa siis tuo, ensimmäinen kysymys edellisestä litanniastani.Wagner kirjoitti:Kysy äidiltäsi.
Kopla - 9
Mistähän voit tietää sen Arskan henkilöllisyyden, jonka kerrot tunnustaneen minulle Bodomin surmat ?_____ kirjoitti:Sikäli olisit voinut jättää vastaamattakin, koska sinulle Bodomin surmat tunnistaneen Arskan henkilöllisyys on myös minun tiedossani. Lähinnä kiinnostaa siis tuo, ensimmäinen kysymys edellisestä litanniastani.Wagner kirjoitti:Kysy äidiltäsi.
-
Kaskisaari
-
Pharaoh
- Martin Beck
Entäs tämä sitten: "Rikkaan perheen hullu poika keksii stoorin, jossa rikkaan perheen hullu poika tekee murhan ja laitetaan ulkomaille kouluun poliisilta piiloon."Kaskisaari kirjoitti:Arskan tapaus on ainakin minusta huomattavasti kiinnostavampi kuin Nils G:n tapaus. "Rikkaan perheen hullu poika tekee murhan ja laitetaan ulkomaille kouluun poliisilta piiloon". Ihan kiinnostava stoori. Oli sitten totta tai ei.
Jos poika on ollut todistettavasti hullu, niin tunnustukset ei ole mitenkään uutta sillä sektorilla. Huomattavassa asemassa olleen perheen pojan laittaminen huurulaan olisi ollut suuri häpeä perheelle. Helpompi ratkaisu ulkomaillePharaoh kirjoitti:Entäs tämä sitten: "Rikkaan perheen hullu poika keksii stoorin, jossa rikkaan perheen hullu poika tekee murhan ja laitetaan ulkomaille kouluun poliisilta piiloon."Kaskisaari kirjoitti:Arskan tapaus on ainakin minusta huomattavasti kiinnostavampi kuin Nils G:n tapaus. "Rikkaan perheen hullu poika tekee murhan ja laitetaan ulkomaille kouluun poliisilta piiloon". Ihan kiinnostava stoori. Oli sitten totta tai ei.
Parempi myöhään, jos silloinkaan,,,,,,,
Wagner kirjoitti:Mistähän voit tietää sen Arskan henkilöllisyyden, jonka kerrot tunnustaneen minulle Bodomin surmat ?_____ kirjoitti:Sikäli olisit voinut jättää vastaamattakin, koska sinulle Bodomin surmat tunnistaneen Arskan henkilöllisyys on myös minun tiedossani. Lähinnä kiinnostaa siis tuo, ensimmäinen kysymys edellisestä litanniastani.Wagner kirjoitti:Kysy äidiltäsi.
- Oletko unohtanut, mitä olet kirjoitellut Arskasta ja hänen kertomuksistaan viime vuosina
vai
- kirjoittaako nimemerkilläsi usea henkilö
vai
- oletko saanut viimeisen varoituksen?
-
Pharaoh
- Martin Beck
Huomautan, että lauseessani ensimmäinen poika on eri henkilö kuin toinen poika.faku63 kirjoitti:Jos poika on ollut todistettavasti hullu, niin tunnustukset ei ole mitenkään uutta sillä sektorilla. Huomattavassa asemassa olleen perheen pojan laittaminen huurulaan olisi ollut suuri häpeä perheelle. Helpompi ratkaisu ulkomaillePharaoh kirjoitti:Entäs tämä sitten: "Rikkaan perheen hullu poika keksii stoorin, jossa rikkaan perheen hullu poika tekee murhan ja laitetaan ulkomaille kouluun poliisilta piiloon."Kaskisaari kirjoitti:Arskan tapaus on ainakin minusta huomattavasti kiinnostavampi kuin Nils G:n tapaus. "Rikkaan perheen hullu poika tekee murhan ja laitetaan ulkomaille kouluun poliisilta piiloon". Ihan kiinnostava stoori. Oli sitten totta tai ei.
Kehenkään ei voi näemmä luottaa. Luottamuksellisia keskusteluja aletaan vuodattaa kaiken maailman keskustelupalstoilla. Ystävänä esiintynyt julkaisee kaikkien nähtäväksi sinun lähettämäsi yksityisviestin, jossa on luottamuksellisia tietoja.
Mutta oppikaamme tästä: yksityisviesti ei ole oikeasti yksityisviesti. Sen tiedot voi kertoa palstalla kenenkään sitä estämättä.
Hehh....Wagner on näköjään rietastellut mennä viikoolla lahjakkaasti
Itseäni kannsa kiinnosstaa nimenomaan juuri tää Arskan tapaus ainoastaan.
Valitettavasti on nyt kuitenkin käynyt niin, ettei nimimerkki Wagner näköjään olekkaan niin 100%...varma Arskan syyllisyydestä,vaikka onkin hänestä tutkintapyynnön tehnyt poliisille
On säälittävää, Wagner ei kykene täällän Murha.Infossa näköjään sanomaan lukuisista kyselyistä huolimatta, että onko Arska syyllinen vaiko ei.
Itseasiassa en ymmärrä , mitä nimimerkki Wagner yrittää sanoa kirjoituksillaan loppujen lopuksi.
Itseäni kannsa kiinnosstaa nimenomaan juuri tää Arskan tapaus ainoastaan.
Valitettavasti on nyt kuitenkin käynyt niin, ettei nimimerkki Wagner näköjään olekkaan niin 100%...varma Arskan syyllisyydestä,vaikka onkin hänestä tutkintapyynnön tehnyt poliisille
On säälittävää, Wagner ei kykene täällän Murha.Infossa näköjään sanomaan lukuisista kyselyistä huolimatta, että onko Arska syyllinen vaiko ei.
Itseasiassa en ymmärrä , mitä nimimerkki Wagner yrittää sanoa kirjoituksillaan loppujen lopuksi.
teltta puukko ja viimeinen erhe.
Samaa ihmettelen minäkin. Kyllä täällä voi esittää omia kantojaan ihan vapaasti. Wagner ei jostain ihme syystä uskalla kertoa omaa kantaansa. Minua ei ainakaan pelota sanoa omaani. Minun mielestä Arska on syytön.karra kirjoitti:On säälittävää, Wagner ei kykene täällän Murha.Infossa näköjään sanomaan lukuisista kyselyistä huolimatta, että onko Arska syyllinen vaiko ei.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.