Kopla - 9

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
_____
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja _____ »

Wagner kirjoitti:Kysy äidiltäsi.
8)
Sikäli olisit voinut jättää vastaamattakin, koska sinulle Bodomin surmat tunnistaneen Arskan henkilöllisyys on myös minun tiedossani. Lähinnä kiinnostaa siis tuo, ensimmäinen kysymys edellisestä litanniastani.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

_____ kirjoitti:
8)
Sikäli olisit voinut jättää vastaamattakin, koska sinulle Bodomin surmat tunnistaneen Arskan henkilöllisyys on myös minun tiedossani. Lähinnä kiinnostaa siis tuo, ensimmäinen kysymys edellisestä litanniastani.
Mistähän voit tietää sen Arskan henkilöllisyyden, jonka kerrot tunnustaneen minulle Bodomin surmat ?
:wink:
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
_____
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja _____ »

Wagner kirjoitti:Mistähän voit tietää sen Arskan henkilöllisyyden, jonka kerrot tunnustaneen minulle Bodomin surmat ?
Tiedosta en ole enää varma, mutta ainakin tähän saakka luulin sen olleen juuri A.R., mistä klakin ajoista lähtien on keskusteltu Bodom-aiheisilla palstoilla.
Kaskisaari

Viesti Kirjoittaja Kaskisaari »

Arskan tapaus on ainakin minusta huomattavasti kiinnostavampi kuin Nils G:n tapaus. "Rikkaan perheen hullu poika tekee murhan ja laitetaan ulkomaille kouluun poliisilta piiloon". Ihan kiinnostava stoori. Oli sitten totta tai ei.
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Kaskisaari kirjoitti:Arskan tapaus on ainakin minusta huomattavasti kiinnostavampi kuin Nils G:n tapaus. "Rikkaan perheen hullu poika tekee murhan ja laitetaan ulkomaille kouluun poliisilta piiloon". Ihan kiinnostava stoori. Oli sitten totta tai ei.
Entäs tämä sitten: "Rikkaan perheen hullu poika keksii stoorin, jossa rikkaan perheen hullu poika tekee murhan ja laitetaan ulkomaille kouluun poliisilta piiloon." :roll:
faku63
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja faku63 »

Pharaoh kirjoitti:
Kaskisaari kirjoitti:Arskan tapaus on ainakin minusta huomattavasti kiinnostavampi kuin Nils G:n tapaus. "Rikkaan perheen hullu poika tekee murhan ja laitetaan ulkomaille kouluun poliisilta piiloon". Ihan kiinnostava stoori. Oli sitten totta tai ei.
Entäs tämä sitten: "Rikkaan perheen hullu poika keksii stoorin, jossa rikkaan perheen hullu poika tekee murhan ja laitetaan ulkomaille kouluun poliisilta piiloon." :roll:
Jos poika on ollut todistettavasti hullu, niin tunnustukset ei ole mitenkään uutta sillä sektorilla. Huomattavassa asemassa olleen perheen pojan laittaminen huurulaan olisi ollut suuri häpeä perheelle. Helpompi ratkaisu ulkomaille
Parempi myöhään, jos silloinkaan,,,,,,,
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Kenties Pohjois -Kaliforniaan just 60 -luvulla? :roll:
nightowl
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja nightowl »

Wagner kirjoitti:
_____ kirjoitti:
8)
Mistähän voit tietää sen Arskan henkilöllisyyden, jonka kerrot tunnustaneen minulle Bodomin surmat ?

- Oletko unohtanut, mitä olet kirjoitellut Arskasta ja hänen kertomuksistaan viime vuosina
vai
- kirjoittaako nimemerkilläsi usea henkilö
vai
- oletko saanut viimeisen varoituksen?
:?:
:arrow: Pakko muuttaa strategiaa?
:!:
Pharaoh
Martin Beck

faku63 kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:
Jos poika on ollut todistettavasti hullu, niin tunnustukset ei ole mitenkään uutta sillä sektorilla. Huomattavassa asemassa olleen perheen pojan laittaminen huurulaan olisi ollut suuri häpeä perheelle. Helpompi ratkaisu ulkomaille
Huomautan, että lauseessani ensimmäinen poika on eri henkilö kuin toinen poika.

Kehenkään ei voi näemmä luottaa. Luottamuksellisia keskusteluja aletaan vuodattaa kaiken maailman keskustelupalstoilla. Ystävänä esiintynyt julkaisee kaikkien nähtäväksi sinun lähettämäsi yksityisviestin, jossa on luottamuksellisia tietoja.
Mutta oppikaamme tästä: yksityisviesti ei ole oikeasti yksityisviesti. Sen tiedot voi kertoa palstalla kenenkään sitä estämättä. :idea:
karra
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja karra »

Hehh....Wagner on näköjään rietastellut mennä viikoolla lahjakkaasti 8)

Itseäni kannsa kiinnosstaa nimenomaan juuri tää Arskan tapaus ainoastaan.

Valitettavasti on nyt kuitenkin käynyt niin, ettei nimimerkki Wagner näköjään olekkaan niin 100%...varma Arskan syyllisyydestä,vaikka onkin hänestä tutkintapyynnön tehnyt poliisille :roll:

On säälittävää, Wagner ei kykene täällän Murha.Infossa näköjään sanomaan lukuisista kyselyistä huolimatta, että onko Arska syyllinen vaiko ei.

Itseasiassa en ymmärrä , mitä nimimerkki Wagner yrittää sanoa kirjoituksillaan loppujen lopuksi.
teltta puukko ja viimeinen erhe.
supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

Kysy pharaohilta. Hänhän kertoo että Urho on häneen ollut yhteydessä ja spekuloinut aiheesta.
karra
Sofia Karppi

Suppertuppernova!!....nyt olen niin ulalla edellisestä kommentistas,että voisitko kenties selventää :shock:
karra
Sofia Karppi

Jaha.....Näköjään Suppertubbernova luikki vällyjen väliin piiloo kysymystäni peläten :wink:

'aiheeseen kuulumatonta kuittailua*t:mode
Pharaoh
Martin Beck

supernova kirjoitti:Kysy pharaohilta. Hänhän kertoo että Urho on häneen ollut yhteydessä ja spekuloinut aiheesta.
Parempi siis kysyä Urholta suoraan. Urho vastaa varmaankin Suomi24:ssä ja ehkä täälläkin Supernovan välityksellä.
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

karra kirjoitti:On säälittävää, Wagner ei kykene täällän Murha.Infossa näköjään sanomaan lukuisista kyselyistä huolimatta, että onko Arska syyllinen vaiko ei.
Samaa ihmettelen minäkin. Kyllä täällä voi esittää omia kantojaan ihan vapaasti. Wagner ei jostain ihme syystä uskalla kertoa omaa kantaansa. Minua ei ainakaan pelota sanoa omaani. Minun mielestä Arska on syytön.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Lukittu