Madeleine...

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Howler kirjoitti:
Doctor Lecter kirjoitti:Aihe sinällään ihan ok, mutta sen saamat mittasuhteet ja keskustelun taso joiltakin osin eivät ole mieleeni ja tuon sen myös julki. No, joka sivustolla pitää olla oma Seitsemän Päivää ja/tai Oho, jota ilman elämä ei ole elämää.
Allekirjoitan tekstisi täysin ja olen samaa mieltä.
Heureka,pitäisiköhän pyrkiä edellämainittuihin lehtiin kirjoittajaksi :lol: :lol: :lol:
Totuus on tarua ihmeellisempää
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

..
Viimeksi muokannut blackwidow, Ma Loka 08, 2007 2:53 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

blackwidow kirjoitti:naurettava miten marsalka ja konsta jakelevat neuvoja ja vinkkeja madde-osiossa tekemisen puutteessa

suht epätoivoisa kavereita, aina tyrkyllä, mutta selvästi muutenkin 'naisten keskuudessa' suht epäsuosittuja. :lol:
Sää vähän kehittelit tätä ensimmäistä pidemmälle, hihihii...:
ps ihme kun konsta ja marsalka yrittävät neuvoa täällä jatkuvasti muita, mistä pitäisi hankkia tietoa tms, pärjätään muuten mainiosti ilman teitä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
blackwidow

..
Viimeksi muokannut blackwidow, Ma Loka 08, 2007 2:53 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Marsalkka
Horatio Caine

blackwidow kirjoitti:marsalkka:jos tämä ei pitäisi paikkansa niin varmaan et roikkuisi epätoivoisesti keskusteluketjussa jossa valtaosa ovat naisia ja jossa olet muutenkin epäsuosittu.

miten sun oma 3-vuotias lapsi?? miten sulla on aikaa istua netissä kaiket päivät, vaimoko hoitaa nöyrästi lapset? vai onko pääsyt jo susta eroon, lucky her!!
Mistä syystä itse roikut täällä epätoivoisesti?

Ehdin päivisin roikkua täällä melko hyvin. Illalla en yhtä hyvin. Perhettä nääs.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

eiks se marsalkan lapsi ollutkaan 4v...

mieheksi marsalkka takertuu ihmeesti pikkujuttuihin...ja jankuttaa niistä sitten maailman tappiin asti...hmm...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
blackwidow

..
Viimeksi muokannut blackwidow, Ma Loka 08, 2007 2:52 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ Jokainen tamppaa tavallaan.

Mutta minun täytyy todeta, että on kovin kohtuutonta vetää toisen henk. koht. elämää mukaan riitoihin. :/ Se vain tuo pahan mielen lopulta.
blackwidow

^sitä marsalka on myös itse tehnyt

a la 'puhuvatko lapsesi edes suomea' ja 'oletko edes saanut gradun, inhottavaa jättää opiskelut kesken' tms' vain muutamia marsalka tilityksiä.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

blackwidow kirjoitti:^sitä marsalka on myös itse tehnyt

a la 'puhuvatko lapsesi edes suomea' ja 'oletko edes saanut gradun, inhottavaa jättää opiskelut kesken' tms' vain muutamia marsalka tilityksiä.
En tarkoittanutkaan että vain yksi tekisi niin, vaan sitä että kovin moni tekee niin.
//Muokkaus. Siis, laitan itse yleensä aina ^ merkin jälkeen sen tekstin, joka ylempään viestiin on osoitettu. Kun on entereitä sen jälkeen, se meinaa että se on yleisesti :)
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Haha, ai harva suomalainen nainen sallii puolison viettää aikaa iltaisin netissä? Minkähänlaisia petoja niillä on kotona, huh, olen kyllä etuoikeutettu sit :D
Marsalkka
Horatio Caine

blackwidow kirjoitti:^sitä marsalka on myös itse tehnyt

Mitä ihmettä? Minähän vain vilpittömästi toivoin, että Cicero saisi valmistuttua. Valmistuminen tuntuu hyvältä ja tekee yleensä hyvää ihmisille! Ja kerroin myös, että lapsille on hyvä puhua myös suomea. Tosin silloin en vielä tiennyt, että suomi ei taidakaan olla Ciceron äidinkieli. Eli puhukoon toki äidinkieltään lapsille.

Nämä eivät olleet minkäänlaista vittuilua.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

cicero kirjoitti:eiks se marsalkan lapsi ollutkaan 4v...

mieheksi marsalkka takertuu ihmeesti pikkujuttuihin...ja jankuttaa niistä sitten maailman tappiin asti...hmm...
Onkos tämä Marsalkka välttämättä mies :wink:
Totuus on tarua ihmeellisempää
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Kissatappelu, kissatappelu!

Marsalkkahan on selvasti nainen.

Girls, calm down.
---------
Allekirjoitus.
Marsalkka
Horatio Caine

blackwidow kirjoitti:minunko takia olet täällä :shock:
En.
oletko työtön tai sairaseläkkeellä?

En.
perheettä sinulla tuskin on,
On.
harva suomalainen vaimo sallii tälläistä.
Ei ole tullut sanomista. Yllättävän vähän aikaa menee muutaman viestin laittamiseen. Viestini tuppaavat olemaan varsin lyhyitä. ;)
miksi olet jäänyt koukkuun nimenomaan madeleine-aiheeseen?
ca 99 prosenttia viesteistäsi ovat madde-aiheisia
Tässä aiheessa esitetään eniten kackelsbergiä ja haluan puhdistaa sen pois.
Vastaa Viestiin