Ai mä kun kun luulin, että sitä on eniten Sodomissa eikun anteeks BodomissaMarsalkka kirjoitti:blackwidow kirjoitti:Tässä aiheessa esitetään eniten kackelsbergiä ja haluan puhdistaa sen pois.miksi olet jäänyt koukkuun nimenomaan madeleine-aiheeseen?
ca 99 prosenttia viesteistäsi ovat madde-aiheisia
Madeleine...
Bodomissa ei ole läheskään yhtä paljon kackelsbergiä.wretch kirjoitti:Marsalkka kirjoitti:Ai mä kun kun luulin, että sitä on eniten Sodomissa eikun anteeks Bodomissablackwidow kirjoitti: Tässä aiheessa esitetään eniten kackelsbergiä ja haluan puhdistaa sen pois.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Siksi siellä ei olekaan yhtä paljon kackelsbergiä.cicero kirjoitti:bodom taitaa olla enemmän miehien heiniä....
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Hihihii...Patricia C. Itämaa kirjoitti:
Taitaapi olla ihan kotiäitinä![]()
Niin, en sen enempää syyttele tai osoittele sormella ketään mutta ainakin minulle alkaa Madeleine-ketjun kanssa käydä (tai en tiedä mikä siel nyt on meno kun en ole jaksanut lukea vähään aikaan) samoin kuin Bodomin kanssa. Ei tuommoista kinustelua tai hysteerisiä päätelmiä valokuvista oikein jaksa lukea.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
^Minen myöskään enää jaksa lukea duunipäivän päätteeksi Yli Kymmentä sivua kun mahdollista olisi päästä alle puoleen siitä. Siis jos jokainen miettisi kerran ennen "lähetä" -nappia funtsien onko kommentilla mitään lisäarvoa pinolle? Ennemmin selaan Dailymailit ja muut joiden perusteella referoin päässäni omaksi iloksi. Harmittaa vaan kun jää sitten lukematta monia arvokkaita juttuja jotka olisi mielellään lukenut... mm. portugalilaiset lehdet on mulle ihan hepreaa ja niiden anti jäi pois. Myös muutamaa kirjoittajaa joiden teoriat on lähellä omaani, oisi ollut kiva seurata.
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
poistettu
Viimeksi muokannut Doctor Lecter, La Loka 06, 2007 7:26 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Kirjoitusvirheet paljastaa alitajunnan!
Kirjoitin varsinaiseen Madeleine ketjuun:
Ihaillen luin miten täällä on käyty vilkasta keskustelua iltapäivällä. Kyllä teki hyvää avata tuo nokitteluketju erikseen, ja häpeillen ja anteeksi pyydellen palaan myöskin sorvin ääreen viimein.
Katen päiväkirjat on syytä käydä läpi huolellisesti.
Kirjoitin varsinaiseen Madeleine ketjuun:
Alkuperäinen versio meni kuitenkin näin, ennen kuin tajusin korjailla:Freyja kirjoitti:Ihaillen luin miten täällä on käyty vilkasta keskustelua iltapäivällä, kyllä teki hyvää avata tuo nokitteluketju erikseen.
Häpeillen ja anteeksi pyydellen palaan myöskin sorvin ääreen viimein.![]()
Ihaillen luin miten täällä on käyty vilkasta keskustelua iltapäivällä. Kyllä teki hyvää avata tuo nokitteluketju erikseen, ja häpeillen ja anteeksi pyydellen palaan myöskin sorvin ääreen viimein.
Katen päiväkirjat on syytä käydä läpi huolellisesti.
Pyrkimyksenä on että Ulvilan tapaus joutuu uuteen syyniin heti kun saan sinne väkerretyt aiemmat sivut kahlattua läpi, mikä ei ole ihan helppoa jos yrittää samalla tapella Maddesta.Doctor Lecter kirjoitti:
Koko ketju lukuisine linkkeineen ja kinasteluineen on jo syvältä perseestä. Ja aina vaan syvemmälle menee. Joidenkin ao. osioon kirjoittajien todelliset pyrkimykset ovat minulle jo hyvin hahmottuneet.
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Olet aivan oikeassa!Doctor Lecter kirjoitti:Toiset jaksavat vängätä ja kinata jostain epäoleellisesta päiväkausia ja jotkut saavat sivustolle jotain oikeaakin luettavaa. Jos sama tarmokkuus mikä on uhrattu tapaus Madeleineen, olisi käytetty vaikkapa selvittämättömien henkirikosten funtsailuun, niin ties vaikka joku juttu olisi jo selvinnyt...
Mutta ei, ihan tyhjänpäiväistä jauhamista. "Nii ku maho lehemä vettee paskantas", (Heikki Turunen, Simpauttaja).
Koko ketju lukuisine linkkeineen ja kinasteluineen on jo syvältä perseestä. Ja aina vaan syvemmälle menee. Joidenkin ao. osioon kirjoittajien todelliset pyrkimykset ovat minulle jo hyvin hahmottuneet.
Tämä on tätä"Sama paska pyörrii vaekka kepillä hämmentäis"-osiota...
Tunnustan,yritän parantaa tapani,enkä alennu enää tälle tasolle..ehkä
Totuus on tarua ihmeellisempää