Siru83 kirjoitti:Niin. Jostain syystä kuitenkin sen jälkeen, kun aiheellisesti huomautin ketjuun kuulumattomasta ja asiattomasta viestistäsi, sinulta on tullut näitä nimimerkkiäni arvostelevia viestejä, joita ei ennen sitä tullut yhtäkään. Toisaalta olet arvostellut tässä samassa ketjussa sitä, että keskustelijat täällä ottavat liian helposti itseensä, mutta itse edustat juuri tätä tyyppiä.
SIllä huomautuksella(joka meni metsään pahasti. Et ollut oikein ajatellut loppuun asti mitä kirjoitit, mutta se ei mitenkään kuulu tähän, niin ei siitä enempää)
ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että olen nyt kirjoittanut ja kommentoinut sinun kommentteja. Ja taas totuuden nimessä kerrottakoon, että se sinun kommentti oli "asialliseen" tyyliin kirjoitettu, mitä nyt hiukan aggressiivinen, mutta sillä tosiaaan ei ole mitään tekemistä näiden tekstien kanssa.
Olen tämän aiemminkin maininnut, joten jospa nyt menee perille.
Kaiken tarkoitus on ollut käyttäytyä sinua kohtaansamoin, miten sinä käyttäydyt suurinta(no ei ehkä suurinta, mutta kuitenkin)osaa tänne postaavia kohtaan. Vielä pahemmin olisi pitänyt minun kirjoittaa, jotta olisin laskeutunut sinun tasollesi.
Tämä on retorinen kysymys:
Miltä tuntuu, kun sinun teksteihin puututaan jatkuvasti asiattomasti ja sinua kohtaan käyttäytyy kusipäisellä tyylillä? 
Jopa hiukan vittuillen...
En ole
TODELLAKAAN oikeasti tälläinen, miten nyt olen toiminut. Olen tainnut saada jotain "järjellistä" menemään sinun päähän ja saanut sinut hieman miettimään...
Vaikka et sitä varmasti myönnä, niin nyt, miten olet kommentoinut näitä aikaisempia postauksiani kohtaan, niin tyyli on ollut eri planeetalta, mitä yleensä
Sinun härnääminen ei ole ollut minun tehtävä. Kukaan ei ole pyytänyt tms.
Minä vaan sen tein. Kyllästyin siihen muiden dissaamisen ilman mitään syytä.
Olen varmaan saanut idiootin maineen tämän takia, mutta ei se haittaa. Minulle on palkinto se, että jos joku dissaamasi henkilö on kokenut tämän oikeutettuna ja saanut hyvän olon siitä, kun joku sanoo asiat siten, kuin ne on ja olet saanut niin sanotusti
omaa lääkettäsi
Minä en ainakaan pitäisi sellaisesta, että useat henkilöt olisi laittaneet minut inhokikseen ja eivät lukisi mitään tekstejäni. Ehkä näin onkin, mutta sitten syy siihen olisi joku muu, kuin se että olisin palstan inhottavin ja vittumaisin tyyppi. En voi sitä tietää. Kukaan ei ole minulle niin sanonut.
Ja minulle kyllä saa antaa palautetta. Kuten jo mainitsin, niin jos minua nyt pidetään idioottina, kun lähdin tähän ralliin sinun kanssa(halusin muutenkin sanoa enemmän, kuin Siru83 on vittumainen kusipää. Halusin asettua "tiellesi", jotta varmaan huomaat mitä postaan)ja postasin tekstiä lapselliseen tyyliin tahallaan, niin luulen, että minut on ainakin huomattu, tosin mitään "mainetta" en ole hakenut. Se olisi sitäpaitsi huonoa mainetta ja en halua olla toinen Siru

. Jospa sen muut on tajunneet mitä olen tällä hakenut.
Sen voin sanoa käsi sydämellä, niin tarkoitus ei ole ollut aloittaa internet-sotaa kanssasi, vaan olla vittumainen sinua kohtaan, kuten sinä olet ollut niin monille. Jospa olen saanut sinut edes hieman ajattelemaan.
Nyt tämä loppuu tähän minu osalta, ellei mitään tosi outoa tapahdu. Noudatan kultaista sääntöa:
Pidä huoli vain sun omista asioistasi!
Sillä pärjää pitkälle. Voin sen kokemuksesta sanoa.
Tottakai palstan aiheisiin tulee kommentoida ja niin kuuluu tehdäkkin(
kaikkien. Uudetkin palstalla, niin rohkeasti vaan kommentoimaan ja esittämään omia mielipitetään), sehän on koko jutun "juju". Joskus kärkkäästi ja ehkä hieman näpäyttäen ja pilke silmäkulmassa. Se on pelin henki, mutta keskittyen olennaiseen, eikä vain muiden dissaamiseen. Eihän täällä olisi mitään tekstiä/asiaa/spekulointia muuten.
Ne on palstan kantava voima, Ilman niitä olisi sama lukea Alibia.
Kommentit(joskus voimakkaatkin jne...)tekee tästä
murha.infon, ylivoimaisesti parhaan rikos-aiheisen portaalin, mistä syystä monet palstat on
(vihreänä kateudesta)
Kiitos ja kumarrus, niille jotka on jaksaneet lukea näitä postauksia.Asia loppuun käsitelty minu osaltani. HUH HUH! *pamauttaa nuijan pöytään*