Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

annaanna kirjoitti:Ehkä Sinuakin Mariacka ärsyttää asia, jota ei todellisuudessa ole olemassakaan.
En usko, että puhumme samasta asiasta, ts. samasta kaksoisnikistä. Olen asiastani 100 % varma, ja tämä kritisoimani nikkeily alkoi vasta noin viikko sitten.

Kyse on siis siitä, että kyseinen tyyppi kirjoittaa toisella (paljon vanhemmalla) nikillään silloin kun toinen on bannissa. Tällä hetkellä ovat molemmat.
INES 7
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Mariacka kirjoitti:
annaanna kirjoitti:Ehkä Sinuakin Mariacka ärsyttää asia, jota ei todellisuudessa ole olemassakaan.
En usko, että puhumme samasta asiasta, ts. samasta kaksoisnikistä. Olen asiastani 100 % varma, ja tämä kritisoimani nikkeily alkoi vasta noin viikko sitten.

Kyse on siis siitä, että kyseinen tyyppi kirjoittaa toisella (paljon vanhemmalla) nikillään silloin kun toinen on bannissa. Tällä hetkellä ovat molemmat.
Ihailtavaa, että jollakin on noin kova tunteen palo tänne päästä maailmaa parantamaan. Siis tuplaajalla.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Mariacka kirjoitti:Kyse on siis siitä, että kyseinen tyyppi kirjoittaa toisella (paljon vanhemmalla) nikillään silloin kun toinen on bannissa. Tällä hetkellä ovat molemmat.
Onneksi mopoterroristi pääsee pannasta jo alle viikon päästä.
Eihän täällä muuten pärjättäisi kun VPY huilii vielä pidemmän hetken ja Siru83:kin on hiljentynyt
"Miksi VPY:tä kiusataan"-ketjunsa kanssa. :D
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Siru83
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Mopoterroristin ja VPY:n kirjoitustyylit ovat samantyyppiset, mutta toisaalta Mopoterroristi kirjoittaa venäläisistä aina myönteiseen tyyliin ja puolustelee slaaveja, kun taas VPY inhoaa slaaveja. Lisäksi VPY vaikuttaa Mopoterroristia älykkäämmältä. En usko heidän olevan sama henkilö.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Siru-hyvä, ei tuo Mopoterroristin ja VPY:n yhdistäminen olekaan mikään uskonasia. Eiköhän terroristi/VPY ole itsekin yhteyden myöntänyt omissa postauksissaan... Myöskin ajallisesti VPY:n postaukset osuvat hyvin yhteen Mopoterroristin kirjoitustauon (maaliskuulta syyskuulle) aikaan.

Mopoterroristi kyseli aikoinaan Testit ja kyselyt osastossa näin:
Muistaako joku tapausta jossa nuori nainen katosi talvella kun oli poistunut ravintolasta ja ruumis myöhemmin löydettiin Mäntsälä-Porvoo tien varresta muistaakseni sitten seuraavana keväänä/kesänä. Uhrin nimeä en muista, enkä tarkkaa ajankohtaa, mutta kyseessä oli 80-luku ja muistini mukaan sen puoliväli/jälkipuolisko. Jos jollekkin on tuttu tapaus, niin onko juttu selvinnyt vai onko edelleen pimeänä?]
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 75#p211375

Ja Doctor Lecterin vastattua kysymykseen myöhemmin ko. tapauksen ketjussa (Heidi Härö, Mäntsälä 1987), VPY kuittasi:
No niin, tästähän minä kyselin tuolla Testit-ja kyselyt jo yli vuosi sitten, vaan ei tullut yhtään vastausta (joku pärkkeleen raggari on hakkeroinut ineen ja vaihtanut salasanani, enkä ole päässyt tänne omana hurmaavana itsenäni).
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 87#p383087

Oli miten oli, tuplabanninsa aikana terroristi/VPY toivottavasti saa ylläpidon kanssa yhteistyössä nikkinsä ja salasanansa järjestykseen ja kirjoittaa vastaisuudessa vain jommallakummalla.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Outo Enkeli
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Outo Enkeli »

Siru83 kirjoitti:Niin. Jostain syystä kuitenkin sen jälkeen, kun aiheellisesti huomautin ketjuun kuulumattomasta ja asiattomasta viestistäsi, sinulta on tullut näitä nimimerkkiäni arvostelevia viestejä, joita ei ennen sitä tullut yhtäkään. Toisaalta olet arvostellut tässä samassa ketjussa sitä, että keskustelijat täällä ottavat liian helposti itseensä, mutta itse edustat juuri tätä tyyppiä.
SIllä huomautuksella(joka meni metsään pahasti. Et ollut oikein ajatellut loppuun asti mitä kirjoitit, mutta se ei mitenkään kuulu tähän, niin ei siitä enempää)ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että olen nyt kirjoittanut ja kommentoinut sinun kommentteja. Ja taas totuuden nimessä kerrottakoon, että se sinun kommentti oli "asialliseen" tyyliin kirjoitettu, mitä nyt hiukan aggressiivinen, mutta sillä tosiaaan ei ole mitään tekemistä näiden tekstien kanssa.

Olen tämän aiemminkin maininnut, joten jospa nyt menee perille. Kaiken tarkoitus on ollut käyttäytyä sinua kohtaansamoin, miten sinä käyttäydyt suurinta(no ei ehkä suurinta, mutta kuitenkin)osaa tänne postaavia kohtaan. Vielä pahemmin olisi pitänyt minun kirjoittaa, jotta olisin laskeutunut sinun tasollesi. :lol:

Tämä on retorinen kysymys:

Miltä tuntuu, kun sinun teksteihin puututaan jatkuvasti asiattomasti ja sinua kohtaan käyttäytyy kusipäisellä tyylillä? :evil: Jopa hiukan vittuillen... :twisted:
En ole TODELLAKAAN oikeasti tälläinen, miten nyt olen toiminut. Olen tainnut saada jotain "järjellistä" menemään sinun päähän ja saanut sinut hieman miettimään... :oops: Vaikka et sitä varmasti myönnä, niin nyt, miten olet kommentoinut näitä aikaisempia postauksiani kohtaan, niin tyyli on ollut eri planeetalta, mitä yleensä :!:

Sinun härnääminen ei ole ollut minun tehtävä. Kukaan ei ole pyytänyt tms.
Minä vaan sen tein. Kyllästyin siihen muiden dissaamisen ilman mitään syytä.
Olen varmaan saanut idiootin maineen tämän takia, mutta ei se haittaa. Minulle on palkinto se, että jos joku dissaamasi henkilö on kokenut tämän oikeutettuna ja saanut hyvän olon siitä, kun joku sanoo asiat siten, kuin ne on ja olet saanut niin sanotusti omaa lääkettäsi :!:
Minä en ainakaan pitäisi sellaisesta, että useat henkilöt olisi laittaneet minut inhokikseen ja eivät lukisi mitään tekstejäni. Ehkä näin onkin, mutta sitten syy siihen olisi joku muu, kuin se että olisin palstan inhottavin ja vittumaisin tyyppi. En voi sitä tietää. Kukaan ei ole minulle niin sanonut. Ja minulle kyllä saa antaa palautetta. Kuten jo mainitsin, niin jos minua nyt pidetään idioottina, kun lähdin tähän ralliin sinun kanssa(halusin muutenkin sanoa enemmän, kuin Siru83 on vittumainen kusipää. Halusin asettua "tiellesi", jotta varmaan huomaat mitä postaan)ja postasin tekstiä lapselliseen tyyliin tahallaan, niin luulen, että minut on ainakin huomattu, tosin mitään "mainetta" en ole hakenut. Se olisi sitäpaitsi huonoa mainetta ja en halua olla toinen Siru :shock: . Jospa sen muut on tajunneet mitä olen tällä hakenut. Sen voin sanoa käsi sydämellä, niin tarkoitus ei ole ollut aloittaa internet-sotaa kanssasi, vaan olla vittumainen sinua kohtaan, kuten sinä olet ollut niin monille. Jospa olen saanut sinut edes hieman ajattelemaan. :idea: :?:

Nyt tämä loppuu tähän minu osalta, ellei mitään tosi outoa tapahdu. Noudatan kultaista sääntöa:

Pidä huoli vain sun omista asioistasi!

Sillä pärjää pitkälle. Voin sen kokemuksesta sanoa. Tottakai palstan aiheisiin tulee kommentoida ja niin kuuluu tehdäkkin(kaikkien. Uudetkin palstalla, niin rohkeasti vaan kommentoimaan ja esittämään omia mielipitetään), sehän on koko jutun "juju". Joskus kärkkäästi ja ehkä hieman näpäyttäen ja pilke silmäkulmassa. Se on pelin henki, mutta keskittyen olennaiseen, eikä vain muiden dissaamiseen. Eihän täällä olisi mitään tekstiä/asiaa/spekulointia muuten. Ne on palstan kantava voima, Ilman niitä olisi sama lukea Alibia. :P

Kommentit(joskus voimakkaatkin jne...)tekee tästä murha.infon, ylivoimaisesti parhaan rikos-aiheisen portaalin, mistä syystä monet palstat on :mrgreen: (vihreänä kateudesta)
Kiitos ja kumarrus, niille jotka on jaksaneet lukea näitä postauksia.Asia loppuun käsitelty minu osaltani. HUH HUH! *pamauttaa nuijan pöytään*
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado
INES 7
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Tuo Outo Enkelin kirjoitustyyli on hieman sekava. Menee taas itse asia vähän ohi tai ainakin vaatii ylimääräistä panostusta kun puolet tai enemmänkin tekstistä on korostettu jos vaikka millä tavalla ja hymiöt päälle ja nekin pitää vielä pohtia läpipuhki lukiessa.

Ei nyt ärsytä siis kamalasti, mutta vaivaannuttaa.
Outo Enkeli
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Outo Enkeli »

Ines7 on oikeassa(tarkoittaako kommenttisi kaikkia postauksiani vai tuota yllä olevaa ja tässä ketjussa). Olen pahoillani siitä^. En yleensä kirjoita noin. Tuossa postauksessa tuli paljon asiaa mieleen jälkikäteen ja siksi on suluissa olevia tekstejä. Ne sotkee hieman.

Korostuksia on paljon, koska koin ne tärkeiksi. Toivottavasti itse asia tulee kuitenkin esille. Lukekaa tarkasti, niin kyllä se siitä. Ja itse otan kommentista opiksi ja kirjoitan jatkossa toisin.
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado
Siru83
Adrian Monk

Kirjoittaja Mopoterroristi päivämäärä Ma Maalis 21, 2011 3:14 am
Venäjä oli tsaarin aikana Euroopan alikehittynein maa ja Euroopassa on juuri noista teidän mainitsemista syistä aina inhottu venäläisiä, sekä pidetty heitä paskasakkina, tämä koski myös Venäjän aatelisia. Eurooppalaisen asenteesta venäläisiin tsaarin aikana, noin venäläisen silmin voi lukea vaikka Dostojevskin kirjasta "Peluri" jne. On myös selvää, että epärehellisyyteen ja moraalittomuuteen pohjautuvasta kommunismin 70 vuodesta on jäänyt jäljet kansaan ja sen moraaliin. Kyllä kai kansasta kertoo paljon sekin, että maassa on järjettömän isot luonnonvarat ja silti siellä elää 20% ihmisistä yhtä köyhinä ja samanlaisissa oloissa kuin kehitysmaan köyhät. Niissä oloissa ihmisellä ei ole varaa moraaliin.
Näin kauniisti kirjoittaa Mopoterroristi venäläisistä. VPY:n jutut venäläisistä ja virolaisista on aivan toisenlaisia. On vaikea uskoa, että kyseessä olisi sama henkilö, paitsi jos hänellä on jakautunut persoonallisuus. Avatarit ovat kyllä olleet samantyyppisiä. En muuten pidä Mopoterroristista lainkaan, eli olisi aika osuvaa, jos VPY ja Mopoterroristi olisivat sama tyyppi. VPY:n kirjoituksissa on enemmän aggressiivisuutta, je ne ovat sanavalinnoiltaan voimakkaampia ja "kiihkeämpiä" kirjoituksia kuin Mopoterroristin, joka kirjoittaa lakonisesti ja sävyltään usein rauhallisesti.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Siru83 kirjoitti: Mopoterroristin, joka kirjoittaa lakonisesti ja sävyltään usein rauhallisesti.
Ja juuri tästäkin syystä Mopoterroristi on niiden vähiten bannattujen minfolaisten joukossa? :roll:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Siru83
Adrian Monk

Vertailun vuoksi VPY:n kommentti venäläisistä:
Ryssä on ryssä vaikka voissa paistaisi. Kiitokset Mauno Koivistolle, olisi nämäkin murhat jääneet tekemättä ilman Maunon apua
Eikä tämä ole mitenkään ainoa laatuaan. Vaikea uskoa, että sama ihminen suhtautuisi eri viesteissään aina positiivisesti venäläisiin ja virolaisiin ja toinen aina negatiivisesti, paitsi jos kirjoittajalla todella on jakautunut persoonallisuus.

Edit: aiemmin annettujen linkkien perusteella kyllä näyttää siltä, että kyseessä on sama persoona. En pidä mopoterroristin jutuista, joten vaikka olen perustanut ketjun VPY:n kiusaamista vastaan, niin mopoterroristia saa ja pitääkin kiusata!
Siru83
Adrian Monk

Cassandra pääsi taas nipottamaan ja toteamaan itsestäänselvyyksiä, joista hän kuvittelee, että HÄN on ainoa, joka tietää ne, ja siksi ne pitää muille ilmoittaa.
Cassandra kirjoitti:Itse rotu ei pure ketään, vaan rodun yksilö(t).

Jos chihuahua puree ohikulkijaa, ei sitäkään otsikoida "chihuahua-rotu puri" ;)
En ole vieläkään nähnyt tältä naiselta yhtäkään kunnon rikosaiheista viestiä tai edes ketjun aiheen kannalta relevanttia viestiä. No odotellaan. Ehkä hänen 1000. viestinsä on ensimmäinen sellainen.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

En minäkään ymmärtänyt ketjun otsikointia. Rotu ei pure.
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Toivottavasti mä en nyt vienyt Siru-pienen yöunia nipotuksellani. Ja miten ihmeessä voit olla varma, että mä olen nainen? Kuten joku toisessa ketjussa totesi, täällä kaikki ovat virtuaalihahmoja ;) Ehkä tosiaan kannattaisi keskittyä rikollisten profilointiin kanssaminfoilijoiden profiloinnin sijaan.

:edit: Pakko kyllä sanoa, että oon imarreltu siitä, että just mun viestini ärsytti, vaikka samasta asiasta mainitsi useampi ennen mua :mrgreen:
ulkosuomalainen
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Sirpa.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Lukittu