Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Tara
Horatio Caine

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Tara »

Sori, nyt tulee iso kuva. Se ei ole minun kokoama. Se on Mäkrön laatima kuvallinen kommentti turumurrelle keskustelussa, jota käytiin tm:n kanssa kysymyksestä näkikö lapsi isänsä ja jopa kylppärin oven avoimen vai ei, niin kuin lapsi puhuttelussaan 2009 on kertonut.

Jotkut muutkin ovat käyttäneet tm:n laatimia kuvia hyväkseen. Piirrellyt tm:n kuviin omia linjauksiaan. MIksi pro-Anneli porukka minun kimppuuni haluaa käydä? Omituista keskustelua. Kai se on kaikkien Ulvilan surman ongelmista kiinnostuneitten etu, että ollaan tarkkoja. Ei täällä kukaan voi omistaa yhtään totuutta mistään asiasta.

Kuva

Kuva pitäisi laittaa Ulvila-ketjuun jonnekin uudelleen esiin. Mutta sen sisältämät neljä kuvaa voisi jakaa ensin neljäksi erilliseksi kuvaksi niin että ne mahtuisivat kokonaisina esille jokainen erikseen.

Pitääkö tällaiseen asiaan kysyä lupa kuvien muokkaajilta ensin?

Saanko turrelta haasteen jos laitan Märkrön häneltä lainaamat, siis tm:n muokkaamat kuvat uudelleen esille? Nehän ovat osa keskustelua, nyt se keskustelu näyttää ihan hassulta tuolla takana.. kuvat poissa, ja niitä siellä juuri kommentoitiin. Sabotaasia? Miksi tm on poistanut omat alkuperäiset kuvansa?

Minäkään en muistanut enää koko kollaasin olemassaoloa, koska se on linkin takana eikä sitä sen vuoksi ole ehkä tullut katsoneeksi kuin kerran pari.

tm:n viesti jossa Märrön turrelta lainaamat kuvat ilmeisesti joskus olivat:
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... ow#p352711

...tm sanoi (osa postistaan, koko posti yllä olevan linkin takana )
Allaolevan kuvasta näkyy että maton kulma on kasassa siitä ison lasinpalan kohdalta lähtien, joten todennäköisesti lapsi on seissyt siinä ison lasinpalan paikkeilla. Linjat on Mäkrö ihan kohdallaan.
mutta ei näy mittää ennää

------------

Tajutonta, että voi keskustelu vääristyä tällä tavalla aivan päin helvettiä. Ei täällä VOI kenelläkään olla mitään omaa etuaan ajattevana sillä tavalla kuin turumurre nyt täällä uhoaa. On se nyt kumma kun ylläpito vain minua ohjeisti asiassa, sehän ei koske vain minua.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Tara! Asiaa postistasi:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 87#p436087

Kyseisessä postissasi on kaksi liittämääsi kuvaa:

http ://i1105.photobucket.com/albums/h341/renandeli3/jotain-juttuja-2011/7990776-6-toukokuuta-2011-kakkeliin.jpg

http ://i1105.photobucket.com/albums/h341/renandeli3/jotain-juttuja-2011/8049830-17-toukokuuta-2011Kopio.jpg

Esität että ne ovat jostain. Mistä ne ovat? Nämä ilmiselvästi ovat joitain työkopioitasi (tallennussivustosi paljastaa nämä sinun työkopioiksesi)
Kuvat näyttävät omiltani, mutta haluan tarkistaa ettet ole täydennellyt niitä.
Mistä nämä ovat lainattuja, esitä lähde kuten lainailusäännöt vaativat. Täältä ei tietääkseni näitä liittämänäni löydy. Jos olet erimieltä, niin esitä se posti, haluan myös tsekata mihin kirjoitukseeni ne mahdollisesti liittyvät ja mitä siinä kirjoituksessa esitetään.

Tarkoittaako menettelysi myös sitä, että yleisestikin käytät omia työkopioitasi (jotka on tarkoitettu vain henkilökohtaiseen käyttöösi) kirjoitustesi höysteenä.

Kaksi vaihtoehtoa: Selitä hyväksyttävästi menettelysi tai poista työkopiosi.
Lukijoiden pitää pystyä tarkistamaan että kuvat vastaavat alkuperäistä, tässä tapauksessa turumurren postiin liitettyjä.
-
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Jassoo, kirjoitankin ifoneille ja yksisilmäisille, kun luulin kirjoittaneeni ihmisille (ei tuollaista näyttöä edes näe yhtä aikaa molemmilla silmillä), joten täytyy tarkistaa omia näkökantoja, mutta ainakin Valhallalla on pakko olla käytössä vähintäin kaksi konetta ja neljä kättä.
Alethes doksa meta logu
Tara
Horatio Caine

Se Mäkrön postaama kuva. Minä en ole noita linjauksia tehnyt joita hänen kollaasissa on. Turha yrittää. En olisi arvannut laittaa kuviin noita linjauksia mitä Mäkrö on tehnyt, + laittanut tekstiä kuviin mukaan.:

Marras 17 2010:
Mäkrö kirjoitti:
turumurre kirjoitti: Allaolevan kuvasta näkyy että maton kulma on kasassa siitä ison lasinpalan kohdalta lähtien, joten todennäköisesti lapsi on seissyt siinä ison lasinpalan paikkeilla. Linjat on Mäkrö ihan kohdallaan.
Ai onko? Aiemmin jo perustelin mikseivät ne ole, mutta et tuntunut noteeraavan saati korjaavan virheitä. Koitin nyt tehdä kuvan selittääkseni asian paremmin. En ole vanhemmalla iällä oikein hyvä koneiden kanssa, mutta koittakaa kestää.

Kuva ei näkynyt kunnolla liitettynä, joten pitää klikata:

http://img139.imageshack.us/img139/1131/44656088.jpg
Muistat kai sen kun erehdyin kirjoittamaan vitsikkäästi, että tytön on täytynyt seistä TV: edessä tai takana tai jossain, ja hupun olla takassa. Se kotitonttu-juttu vai mikä se oli se hassu juttu... Samalla sivulla näyttää sekin olevan..
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Noissa kuvissahan lukee TM, tekstissä on mainittu tekijäksi TM. Ei minulle ainakaan ole epäselvää, että tuossa SITAATISSA on muuntelemattomat Turumurteen kuvat. Sitaatti mahdollisesti viittaa kommenttiin joista TM on kuvansa poistanut - mutta ei voi mitään. Netti on tälläinen.

Vai olenko eri kuvissa?
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Tara kirjoitti:Se Mäkrön postaama kuva. Minä en ole noita linjauksia tehnyt joita hänen kollaasissa on. Turha yrittää. En olisi arvannut laittaa kuviin noita linjauksia mitä Mäkrö on tehnyt, + laittanut tekstiä kuviin mukaan.:
...
Muistat kai sen kun erehdyin kirjoittamaan vitsikkäästi, että tytön on täytynyt seistä TV: edessä tai takana tai jossain, ja hupun olla takassa. Se kotitonttu-juttu vai mikä se oli se hassu juttu... Samalla sivulla näyttää sekin olevan..

Tara
En minä puhu Mäkrön posteista mitään, vaan postistasi aikaisemmin.
Selitä menettelysi.
Tara
Horatio Caine

turumurre kirjoitti:Tara! Asiaa postistasi:

Kyseisessä postissasi on kaksi liittämääsi kuvaa:

http ://i1105.photobucket.com/albums/h341/renandeli3/jotain-juttuja-2011/7990776-6-toukokuuta-2011-kakkeliin.jpg

http ://i1105.photobucket.com/albums/h341/renandeli3/jotain-juttuja-2011/8049830-17-toukokuuta-2011Kopio.jpg

Esität että ne ovat jostain. Mistä ne ovat? Nämä ilmiselvästi ovat joitain työkopioitasi (tallennussivustosi paljastaa nämä sinun työkopioiksesi)
Kuvat näyttävät omiltani, mutta haluan tarkistaa ettet ole täydennellyt niitä.
Mistä nämä ovat lainattuja, esitä lähde kuten lainailusäännöt vaativat. Täältä ei tietääkseni näitä liittämänäni löydy. Jos olet erimieltä, niin esitä se posti, haluan myös tsekata mihin kirjoitukseeni ne mahdollisesti liittyvät ja mitä siinä kirjoituksessa esitetään.

Tarkoittaako menettelysi myös sitä, että yleisestikin käytät omia työkopioitasi (jotka on tarkoitettu vain henkilökohtaiseen käyttöösi) kirjoitustesi höysteenä.

Kaksi vaihtoehtoa: Selitä hyväksyttävästi menettelysi tai poista työkopiosi.
Lukijoiden pitää pystyä tarkistamaan että kuvat vastaavat alkuperäistä, tässä tapauksessa turumurren postiin liitettyjä.
-

EDit
: Hyvänen aika, huomasin nyt kysymyksen noista kahdesta yo kuvasta (joilla näytin kuinka estit keskustelua takkahuoneen tilasta. Se ON tosiasia, eikä se muutu muuksi vaikka poistaisinkin ne kuvat.) Tallensin ne kuvat silloin, kun ne olivat julki täällä! Miksi? No sitä varten, että jos olisin noihin (kopiohin niistä kuten muutama muukin vastaavassa tilanteessa) tehnyt jotain linjauksia joista olen kanssasi erimieltä, voisin laittaa alkuperäisen kuvasi siihen rinnalle vaikka thumbnailina. Sinun luvallasi, muista se. Asiat olivat silloin toisin. Se oli silloin kun et ollut vielä kieltänyt koskemasta kuviisi.

Koskeeko tuo kielto nyt muitakin? Pyydätkö myös Mäkröä poistamaan tekemänsä kolaasikuvan? ja alpo holistia?

Miksi muuten poistelet vanhoja kuviasi?

Laitaako sinä tänne Minfoon laatimiasi kuvia henkilökohtaiseen käyttöön?? Minä en tee niin-
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Tara kirjoitti:
EDit
: Hyvänen aika, huomasin nyt kysymyksen noista kahdesta yo kuvasta (joilla näytin kuinka estit keskustelua takkahuoneen tilasta. Se ON tosiasia, eikä se muutu muuksi vaikka poistaisinkin ne kuvat.) Tallensin ne kuvat silloin, kun ne olivat julki täällä! Miksi? No sitä varten, että jos olisin noihin (kopiohin niistä kuten muutama muukin vastaavassa tilanteessa) tehnyt jotain linjauksia joista olen kanssasi erimieltä, voisin laittaa alkuperäisen kuvasi siihen rinnalle vaikka thumbnailina. Sinun luvallasi, muista se. Asiat olivat silloin toisin. Se oli silloin kun et ollut vielä kieltänyt koskemasta kuviisi.

Koskeeko tuo kielto nyt muitakin? Pyydätkö myös Mäkröä poistamaan tekemässä kun? ja alpo holistia?

Miksi muuten poistelet vanhoja kuviasi?

Laitatako sinä tänne Minfoon laatimiasi kuvia henkilökohtaiseen käyttöön?? Minä en tee niin-

Mikä on noiden kuvien lähde? Esitä se!
Sitä ei ole täällä.
Pitäisikö luottaa sinun sanaasi työkopioistasi, älä naurata. Sen verran outoja olet tässä viime aikoina esittänyt.
Tarjosin kaksi vaihtoehtoa, yksi jäljellä
Tara
Horatio Caine

turumurre kirjoitti:
Tara kirjoitti:Se Mäkrön postaama kuva. Minä en ole noita linjauksia tehnyt joita hänen kollaasissa on. Turha yrittää. En olisi arvannut laittaa kuviin noita linjauksia mitä Mäkrö on tehnyt, + laittanut tekstiä kuviin mukaan.:
...

Tara
En minä puhu Mäkrön posteista mitään, vaan postistasi aikaisemmin.
Selitä menettelysi.
Mitä olen mielestäsi tehnyt eri tavalla kuin muut, käyttäessäni keskustelussa sinun kuviasi, aivan kuten muutkin? Kysymyksen alla olevan asian selvittämiseksi käydyssä keskustelussa. Miksi minun kimppuun käyt?

Kerro miksi Mäkrön tekemä kuva ei herätä samaa reaktiota kuin minua kohtaan, kaksi sinun kuvaasi joissa hänen piirtämiään linjauksia, samaan kuvaan sinun linjausten lisäksi?

Miten selität tämän?

Miksi minä en olisi saanut osallistua keskusteluun kuvien avulla siinä missä
toisetkin? Teethän niin itsekin - muistetaan vain kaikki etp-kuvat joihin olet laatinut omaa kuvitusta päälle. Miksi muuten olet niitä poistanut?
Valhalla
Watson itse

Kuva

Jaa näistä on kyse. Ei helv€##+, luuleeko joku, että kun rusteeraa jotakin hahmoja etp:stä löytyneen kuvan päälle, niin saa oikeudet kuvaan. Juokse nyt mutkia kuvies kanssa.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Tara kirjoitti:
Mitä olen mielestäsi tehnyt eri tavalla kuin muut, käyttäessäni keskustelussa sinun kuviasi, aivan kuten muutkin? Kysymyksen alla olevan asian selvittämiseksi käydyssä keskustelussa. Miksi minun kimppuun käyt?

Kerro miksi Mäkrön tekemä kuva ei herätä samaa reaktiota kuin minua kohtaan, kaksi sinun kuvaasi joissa hänen piirtämiään linjauksia, samaan kuvaan sinun linjausten lisäksi?

Miten selität tämän?

toisetkin? Teethän niin itsekin - muistetaan vain kaikki etp-kuvat joihin olet laatinut omaa kuvitusta päälle. Miksi muuten olet niitä poistanut?

Älä sekoita tähän mielipideasioita ja muuta sälää.
Kyse on työkopioistasi joita käytät ilman lähdettä.
Toistan edellisen. Mitä vastaat?:

turumurre kirjoitti: Mikä on noiden kuvien lähde? Esitä se!
Sitä ei ole täällä.
Pitäisikö luottaa sinun sanaasi työkopioistasi, älä naurata. Sen verran outoja olet tässä viime aikoina esittänyt.

-
Tara
Horatio Caine

Onko tuo Ulvila-keskustelu joille henkilökohtainen asia? Jo on outoa.

Mistä voi tietää ketä uskaltaa enää edes lainata ja millä tavalla, tai edes kommentoida?
Loukkaantuvat, alkavat keksiä miten voisivat kostaa jollekin sen mitä he eivät tuossa toisessa ja hänen tarkasteluissaan voi sietää. Vaikka kysymys on Ulvilan surmasta, ei kenestäkään henkilöstä eikä kenenkään yksityisistä asioista Ulvilan surman ulkopuolella. Ottavat itseensä. Argumenteista on kysymys, ei henkilökotaisesta kaunamielestä toista kohtaan joka nyt sattuu olemaan eri mieltä.

Saan kai olla eri mieltä kuin joku muu? Sanoa sen ja myös perustella.

Aika raivoisaksi on mennyt..
Valhalla
Watson itse

Valhalla kirjoitti:Noissa kuvissahan lukee TM, tekstissä on mainittu tekijäksi TM. Ei minulle ainakaan ole epäselvää, että tuossa SITAATISSA on muuntelemattomat Turumurteen kuvat. Sitaatti mahdollisesti viittaa kommenttiin joista TM on kuvansa poistanut - mutta ei voi mitään. Netti on tälläinen.

Vai olenko eri kuvissa?
Noihin taran kuviin käy tämä selitus/perustelu - siis jos kysymys koskisi minua.
Tara
Horatio Caine

turumurre kirjoitti:
Tara kirjoitti:

Miten selität tämän?

Älä sekoita tähän mielipideasioita ja muuta sälää.
Kyse on työkopioistasi joita käytät ilman lähdettä.
Toistan edellisen. Mitä vastaat?:

turumurre kirjoitti: Mikä on noiden kuvien lähde? Esitä se!
Sitä ei ole täällä.

-
Lähdettä? SE lähde olet sinä! Kaikki jotka aikanaan ( n vuosi sitten) seurasivat noita keskusteluja tietävät mistä noissa kuvissa on kysymys. Minä en voi sille mitään että olet poistellut aikaisempiasi kuviasi keskusteluista. Muuten olisin ne varmaan löytänyt omalta paikaltaan. Aiot siis syyttää minua sillä tavalla, että estät minua näyttämästä missa kohdassa ja minä päivänä tarkkaan ottaen juuri tuo ja tuo kuva olivat?

hei turre, mistä kiikastaa?

Miksi rikkoa keskustelut joitten on tarkotus jäädä tänne minfoon? Minusta se ei ole reilua niitä kaikkia kohtaan jotka siihen osallistuivat. Voisi kysyä, oletko tuhoamassa jo käytyjä keskusteluja - keskusteluja, jotka ihan oikeasti jatkuvat edelleen.

Mitä ihmettä?
Viimeksi muokannut Tara, Ti Loka 11, 2011 7:21 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Puhe ei ole muusta kuin työkopioistasi ilman lähdettä (täältä ei löydy).
Muutehan sinua rakastan tupsukorva.

Poistatko työkopiosi?:

Lähde on mahdollisesti minfo tai jokin muu saitti (nyt en yhtään tiedä, haluan tarkistaa), lähde ei voi olla työkopiosi. Tekijä mahdollisesti on turumurre
Vastaa Viestiin