Jotkut muutkin ovat käyttäneet tm:n laatimia kuvia hyväkseen. Piirrellyt tm:n kuviin omia linjauksiaan. MIksi pro-Anneli porukka minun kimppuuni haluaa käydä? Omituista keskustelua. Kai se on kaikkien Ulvilan surman ongelmista kiinnostuneitten etu, että ollaan tarkkoja. Ei täällä kukaan voi omistaa yhtään totuutta mistään asiasta.

Kuva pitäisi laittaa Ulvila-ketjuun jonnekin uudelleen esiin. Mutta sen sisältämät neljä kuvaa voisi jakaa ensin neljäksi erilliseksi kuvaksi niin että ne mahtuisivat kokonaisina esille jokainen erikseen.
Pitääkö tällaiseen asiaan kysyä lupa kuvien muokkaajilta ensin?
Saanko turrelta haasteen jos laitan Märkrön häneltä lainaamat, siis tm:n muokkaamat kuvat uudelleen esille? Nehän ovat osa keskustelua, nyt se keskustelu näyttää ihan hassulta tuolla takana.. kuvat poissa, ja niitä siellä juuri kommentoitiin. Sabotaasia? Miksi tm on poistanut omat alkuperäiset kuvansa?
Minäkään en muistanut enää koko kollaasin olemassaoloa, koska se on linkin takana eikä sitä sen vuoksi ole ehkä tullut katsoneeksi kuin kerran pari.
tm:n viesti jossa Märrön turrelta lainaamat kuvat ilmeisesti joskus olivat:
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... ow#p352711
...tm sanoi (osa postistaan, koko posti yllä olevan linkin takana )
mutta ei näy mittää ennääAllaolevan kuvasta näkyy että maton kulma on kasassa siitä ison lasinpalan kohdalta lähtien, joten todennäköisesti lapsi on seissyt siinä ison lasinpalan paikkeilla. Linjat on Mäkrö ihan kohdallaan.
------------
Tajutonta, että voi keskustelu vääristyä tällä tavalla aivan päin helvettiä. Ei täällä VOI kenelläkään olla mitään omaa etuaan ajattevana sillä tavalla kuin turumurre nyt täällä uhoaa. On se nyt kumma kun ylläpito vain minua ohjeisti asiassa, sehän ei koske vain minua.