Valhalla kirjoitti:Tälläinen oli sun avaus tähän keskusteluun ja jatko samaa taattua annaanaa. Se siitä.
Ja mitä tuohon 24 höpinääsi tulee, minulla oli ensimmäiseksi linkki mistä teksti oli kotoisin ja kysymys mistä asiassa oli kyse.
annaanna kirjoitti:
Valhallan ehkä kannattaisi keskittyä myös omiin tekemisiinsä ja lähdekritikointikykyynsä, kun tuossa päivänä muutamana tänne tekstinä postasit sen jonkun sekopään teelmän sieltä Suomi24:ltä. Sen, jossa oli keräilty katkelmia sieltä täältä, luultavasti osin esitutkintapöytäkirjojen tekstejä, osin ihan omia sävellyksiä ja tekstityksiä.....
Turha myös valehdella Nuivanniemistä tai muista tänne. Ole hyvä ja lainaa tekstejäni - pysyy tuo tekijänoikeuskin mukana eikä tule väärää todistusta kontollesi. Keskustellaan sitten siitä eteenpäin.
Vai ajattelit tänään käyttää hyökkäys on paras puolustus -taktiikkaa. Se altavastaajalle hyvin sopii. Tarkastellaan nyt sitten kuka valehtelee ja kuka ei valehtele. Koko eilisen päivän Sulta noita ruikkimiskommentteja tuli, tuo viimeisin ne sitten "kruunasi". Koeta tänään enemmän asialinjalla, jooko? (ja eilisen tarkoitus oli kalikalla Sua leikittää, jotta turrella oli "työrauha" Taran kanssa

, tänään en ehdi kanssasi leikkiä).
Joo, ei nyt sitten vielä tiedetä miten tuon Taran touhujen kanssa mahdetaan tulevaisuudessa edetä.
Olenko oikeaan osunut arvailuissani jää nähtäväksi.
Sinun aktiivisuuttasi Valhalla tässä asiassa mielessäni kuitenkin ihmettelen.
Helvatan pitkiin postauksiin tuossa mua usutat noilla "lainaa mun tekstejä" -pyynnöilläsi. Yleensä pidätän itselleni oikeuden käydä keskustelua valitsemastani aiheesta, mutta jos tämän kerran annan Sinun viedä.
Eli suurennuslasillakaan tuosta viestistäsi (
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=435) ei minkään valtakunnan kysymystä tai löydöksesi alkuperän tai oikeellisuuden eli lähdekritiikin kaikuja löydy. Tuubaa suollat jostakin kysymyksesi olemassaolosta. Harmi, ettet tuota minun viestiäni loppuun asti kopsannut, olisi lukijoille selvinnyt mistä oikeasti kyse on. Eli joku paskaa tuottaa ja Sä sen tänne postaat. Ja ylläpito ..., no ei ainakaan huomauta.
Pakko tää nyt sitten tänne on esille taas tuoda, tuolla valehtelija -väitteelläsi pakotat, saat taas nauraa ja nautiskella. Paljon on Sinussa pahansuopuutta. Niinkuin Säterissäkin. Näinkö te itseänne toivoisitte kohdeltavan. Ihan sama kumpi teistä on tuon tuottanut. Ketjuun. Toinen ipeensä jäljittämisellä ilkkuu, miksköhän. Kokonaisena en viestiä postaa, ja turumurrelta anteeksi pyydän tätä postaustani. Niin, eikä minkäälaisia mielenterveysongelmia tai terapiatarpeita minulla ole koskaan ollut. Melatoniini on "mielialalääkitykseni", epäsäännöllisen elämänrytmin takia, ja terveelliset elämäntavat.
Kirjoittaja Valhalla päivämäärä 19 Syys 2011, 00:24
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu// ... ost8042453
Tietenkin tuo on vain jonkun vitsi. Ei siis toki totta. Mutta kyllä nauratti.
Jokohan tänne soturien helvettiin on ip jäljitetty.
Kirjoittaja Säteri päivämäärä 19 Syys 2011, 01:45
Oli kertakaikkiaan niin upeaa tekstiä, että se on pakko yrittää pelastaa jälkipolville
Vieras
Lainaus:
"JUOPPOILIJA kirjoitti: Näytä viesti
juuri oikeeseen,esim tmr ,an ja na ovat minfon järkevämpiä kirjoittajia tässä asiassa,muut spekuloi ja ei perusta asioita todellisuuteen ja uskovat täysin mitä lehdet kirjoittavat."
"...heh heh... mainittujen, (xxx)= txxxxxxxxxe:n ja (an ja an)= annaanna:n ip:t on minfon salapoliisityöryhmä jäljittänyt niuvanniemen vankimielisairaalaan...että sikäli heidän motiivit puolustaa ketä tahansa rikollista ovat vähintäänkin kyseenalaiset...
....
annaanna: poistettu asiatonta tekstiä viestistä.
-----------------------------------------------------------------------
Näin on siis Valhalla viestitellyt aiemmin-
ja näin viestittelin minä eilen:
...
Valhallan ehkä kannattaisi keskittyä myös omiin tekemisiinsä ja lähdekritikointikykyynsä, kun tuossa päivänä muutamana tänne tekstinä postasit sen jonkun sekopään teelmän sieltä Suomi24:ltä. Sen, jossa oli keräilty katkelmia sieltä täältä, luultavasti osin esitutkintapöytäkirjojen tekstejä, osin ihan omia sävellyksiä ja tekstityksiä.
Huolellisuutta Valhalla, huolellisuutta. Kaunis periaatehan olisi aina etp-tekstiä palstalle tuottaessaan itsekunkin tarkkaakin tarkemmin kertoa mistä katkelma löytyy esitutkintapapereista. Ja papereista osattomien esittää arvelujaan ja kyselyitään alkuperästä ihan sen postauksensa yhteydessä, eikä seuraavana päivänä. Jos ei olla ketunhäntä kainalossa liikkeellä.
Nolosti kävi Säterille sen Sinun linkkaamasi "jonkun" tuottaman tekstin kanssa, sen jossa väitettiin meistä muutamien ip-osoitteiden Nuivaniemeen johtavan. Säterihän ei linkkiosoitteeseen tyytynyt, vaan toi tekstin esille. Siitä viikon banni HÄNELLE. (Ei oo muuten minun vasikoima Säteri, hyvä kuitenkin pahantahtoisuus on palkita, periaate kun on kohdella niinkuin toivoo itseään kohdeltavan). Sivumennen sanottuna tuohon Nuivaniemeen liittyviin ip-osoitteisiin ja sitä myöten mielenterveysongelmiin oli naapuripalstalla joku suivaantunut uskonut ja siitä viestitteli palstallansa miittijuoruilun lomassa. Aivan superhuban sotkun sai aikaan! Joku sonni-härkä yhdisti asian johonkin omaan ongelmaansa, joku toinen käsitti asian myös ihan väärin (taidettiin Boten Anna -nikkivaraukseen viitata

). Saattoi olla sekasotku välillisesti Sinun aiheuttamasi. Mitähän salaisuuksia sitä löytäisi, jos itsekin etsimään lähtisi. Ristiretkelle Suomi24:ään. Joo, en lähde. Ei kiinnosta "tekstitehtailijoitten" tuotoksien postailu tänne, hyvä kun kerran päivässä löytyy aikaa palstalle postailla.