Sirpa kirjoitti:Ja missäs vaiheessa tämä nyt selvisi höpöksi, kun juuri edelle tuli tietoa vahvistettuna, että myös huvilan vuokranantajaa on kuulusteltu? Aikaisemmin väitit, että ei ole niin mitään tekemistä asian kanssa?! Nyt puuttuu vielä tieto tai vahvistus, että johtiko tuo kuulustelu myös toimenpiteisiin ja minkälaisiin - eiköhän siitäkin vielä selvyys tule, kun vähän tongin lisää näitä kuvioita.

Mitä helvettiä sä nyt sönkkäät? Olen sanonut, että huvilan (=paritalon) omistaja ei ole pidätettynä. Sen kummempaa tietoa minulla ei ole omistajasta, eikä ole sinullakaan.
morbidelli kirjoitti:
Noin pääpiirteissään: toi tyyppi joka napattiin kiinni "Fuengirola":sta, istuu vankilassa joka sijaitsee Alhaurin de la Torressa.
Tämä minustakin kuulostaa loogisimmalta. Tai ihan vain Fuengirolan tuomioistuin antanut pidätysmääräyksen. Oli miten oli, nuo salaliittoteoriat viidennestä pidätetystä jota tässä nyt salaillaan samalla kun muista julkaistaan nimet ja kaikki, on ihan naurettavia.
Sirpa kirjoitti:Mutta onko varma, että lukumäärä neljä ei ole sitten myös kirjoitusvirhe, kun taas sitä on vannottu - kun on lehdestä - niin on ihan varmaan varmasta lähteestä. Mistä tietää, että mikä sitten on kirjoitusvirhe ja mikä ei?
Et kai sä oikeasti voi olla noin yksinkertainen? Toivon todella ihan itsesi vuoksi, että vain provoilet.
Sirpa kirjoitti:
Se on kun faktat on maailmalla aika kovat, mut jos niistä ei tiedä mitään, ei oooo kuullu koskaan mitään, tana muuta kuin suomalaisen lehmän ammumista, niin voihan se iso paha maailma aika harhaiselta näyttää. Tikku kun se poliisipäällikkö pidätettiin ja kaikki ne muutkin jutut on kuule ihaaan tosiaaaa.
Ei ole sun omahyväisyydellä rajaa... Mutta hienoa, että Sirpa, palstan ainoa "maailmaa nähnyt", "tiedostava" kosmopoliitti valistaa täällä meitä suomijuntteja, jotka emme luonnollisestikaan ole kotikyliltä koskaan pois astuneet, saati muualla asuneet tai tiedotusvälineitä lukeneet...
Sirpa kirjoitti:Mikä on, kun juttu ei luista!?
Mitä hiton järkeä teillä nilviäisillä oli tulla arvostelemaan minun tekemisiä, kun itse ette saa edes sanaa suustanne! Ja minä linkitän teille tietoa taustoista!
Itse olen vuosikausia (vuodesta 2005) penkonut näitä asioita kolmella kielellä - sitä ennen opiskellut viisi kieltä - jotta osaan muutakin kuin sitä lehmän ammumista. Eikä tämä tutkiminen ole tähän jäänyt, vaan sen lisäksi olen perehtynyt asioihin kädestä pitäen kymmenissä eri maissa, jonka eräät kirjoittajat hyvin tietävät!
Ja teidän antinne ketjuun oli monen tunnin odottelun jälkeen tässä edellä! Niistäkää nokkanne ja menkää nurkkaan häpeämään!
*ttuako sä nyt taas riehut?

Olen ollut tällä palstalla parin viime päivän aikana
huomattavasti enemmän kuin normaalisti on aikaa, mutta silti on ehkä välillä muutakin elämää hoidettavana... suosittelen Sirpa sinullekin. Pura nuo paineet jonnekin muualle niin ei täällä tarvi tyhjästä mesota. Rauhoitu vähän ja mene etsimään sitä paljon kaipaamaasi huomiota ihan oikeasta elämästä. Ehkä sen jälkeen kykenet keskittymään ihan faktoihinkin taas.