Linkki tähän keskusteluun riittää!pasi kirjoitti:Viittasin linkin takaa löytyvään viestiin näin: Tarkistettavissa oleva tosiasia on, että Sariola aloitti tällä viestillä vielä nykyäänkin jatkuvan Hessu52:n nälvimisen ja provosoinnin pari viikkoa palstalle liittymisensä jälkeen. Mistään erityisen huomattavasta loukkauksesta en ole kirjoittanut, mutta se ei minua yllätä, ettei Sariola ymmärrä tekstiä siten kuin se on kirjoitettu .Sariola kirjoitti:Luin tuon pasin linkin eikä siellä ollut mitään erityisen huomattavaa loukkausta - kärkeviä ilmauksia kyllä.
Nyt Sariola laitat linkin viestiin, jossa olen puolustellut tuollaista toimintaa! On tämä merkillinen epeli tämä nimimerkki Sariola: vinkuu jatkuvasti muiden harjoittamasta solvauksesta ja kuitenkin kirjoittaa itse törkeitä valheita toisista kirjoittajista. Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun joudun vastaavasta asiasta huomauttamaan:Sen lisäksi on esiintynyt suoranaista fyysistä uhkailua yksityisviesteissä. Niitä ei pasi ole nähnyt. Mitä "pasi" arvelee jos lähettäisin yksityisviestin:
Kuulehan pasi, tiedän kuka olet ja missä asut. Minulla on ase ja saatan tulla ovesi taakse hieman "keskustelemaan" tai esittää vastalauseeni kiikarikiväärin laukauksella. Pidähän pienempää suuta.
Tuollainen on jo niin törkeää, että "pasin" ei pitäisi tuollaista puolustella.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 31#p378231
Luepa se minun tekstini tarkemmin! Eihän se tarkkaan ottaen ole noin. Sanoin "tämäntyyppisisistä". Sen tarkan lainauksen oli esittänyt Kotipoliisi. Hessu on jo kauan johdonmujaisesti levittänyt väärää tietoa allekirjoittaneesta. Se on ollut oikein kampanja. Siihen ei ole esim. ylläpito pahemmin puuttunut tähän asti.
"pasi": Siitä olen samaa mieltä, että väärää tietoa toisista levittävä kirjoittaja pitäisi poistaa vaikka kokonaan palstalta.
Jos olet todella tuota mieltä, niin Hessu on varmasti tuolla listalla ensimmäisenä. Varmaan hän on tuossa asiassa ylivoimainen muihin verrattuna. Tuollainen on oikein Hessun perustyyliä.
Toivonkin, että esität asian ylläpidolle ja moderaattoreille.
Tässä väärän tiedon levittämisessä toisesta kirjoittajasta tosiaan Hessu on ollut ylivoimainen muihin verrattuna. "pasi" on ollut lähinnä perässähiihtäjä, ei se itse pääpukari. Ei pitäisi lähteä tukemaan tuollaista "väärän tiedon levittäjää" millään tavalla. Se pitäisi tuomita. Asiasta eri mieltä voi tietysti olla - se on hyväksyttävää. Valehteleminen toisesta kirjoittajasta keskustelupalstalla on kyllä ehdottomasti tuomittavaa. Siihen Hessu on syyllistynyt lukemattomia kertoja. Todisteeksi riittää, että lukee vähän aikaa näitä keskusteluja. "pasi" on ensisijaisesti itsepäinen, mutta ei pitäisi lähteä tukemaan tuollaista henkilöä, joka avoimesti valehtelee toisesta kirjoittajasta ja tekee sitä jatkuvasti. Se on tuomittavaa. No kaksi viikkoa on jo parempaan päin!