Ville Valon ex-kihlattu naimisiin vankilassa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Lizzie B.
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Iltalehti 5.10.2007 4:32

Ville Valon ex-tyttöystävä ja kihlattu Jonna Nygren on nykyisin rouva. Jonna meni vaivihkaa naimisiin vankilassa olevan miehen kanssa.

Vihkiminen tapahtui pääkaupunkiseudulla sijaitsevassa vankilassa pienen ystäväjoukon läsnäollessa.

Jonnan ja hänen miehensä vihki vankilan pastori, kertoo tuore 7 päivää -lehti.

Koruttoman hääseremonian jälkeen Jonna sai viipyä vankilassa ja seurustella miehensä kanssa vain pari tuntia.

Sen mukaan Jonna on vieraillut vankilassa kesän ja syksyn aikana.

7 päivää kertoo, että Jonna ja nykyinen aviomies ovat tunteneet jo pitkään.

Jonnalla itsellään on ollut vaikeuksia terveytensä kanssa. Hän on ollut päihteiden käytöstä katkaisuhoidossa pariinkin otteeseen. Viimeksi häntä kuntoutettiin loppukesästä.

Viime vuonna Jonna kärsi uupumuksesta ja oli kevättalvella pitkään sen vuoksi sairauslomalla.

Kihlaus Ville Valon kanssa purkautui viime vuoden keväällä.
Sillä lailla.
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
Samarina
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Ai, mä ihan luulin, että niillä Villen kanssa oli jotain sutinaa vielä...No, siinä ei ole kauan aikailtu.
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

tämän naisen elämä onkin ollut pelkkä alamäkeä siitä lähtien kuin hurahti huumeisiin. HARMI. :?
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

blackwidow kirjoitti:tämän naisen elämä onkin ollut pelkkä alamäkeä siitä lähtien kuin hurahti huumeisiin. HARMI. :?
?

Mä en tiennyt, että hurahti huumeisiin? Ville taitaa olla kuitenkin ollut ihan perinteisissä alkomahooleissa.

Villen tapasin pari kertaa ohimennen erään sivutyöni yhteydessä. Jätti itsestään mukavan ja sympaattisen vaikutelman. Aikuisemman, mitä luulisi.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Vankilakundeissa on vetoa (no ainakin tietynlaisiin naisiin)....
Onhan tuo jo nähty.
Ehkä Ville oli vähän liian pliisu Jonskalle, kun ei ole edes lusimaan "päässyt". :(
blackwidow

jonnasta ma puhuin, VALON ex-NAISESTA.

Luulen että huumeet on kyseessä, tuskin nyt sentään alkoholisoitunut on.
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

blackwidow kirjoitti:jonnasta ma puhuin, VALON ex-NAISESTA.

No mutta niin minäkin. Ville nyt taas on julkisuudessakin tunnustanut olleensa vuosikausia aamusta iltaan humalassa yhteen putkeen. Eli kyllä minulle alkoholi tulisi ensiksi mieleen. Toki linnaan yhteys saa miettimään myös näitä humuhommia.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Oikeestaan säälittää tuo Jonna,sillä on alkanu pysyvä alamäki. Liian paljon valoa liian vähään aikaan sai aiemin*oho* :twisted:
Totuus on tarua ihmeellisempää
blackwidow

EuroJR kirjoitti:
blackwidow kirjoitti:jonnasta ma puhuin, VALON ex-NAISESTA.

No mutta niin minäkin. Ville nyt taas on julkisuudessakin tunnustanut olleensa vuosikausia aamusta iltaan humalassa yhteen putkeen. Eli kyllä minulle alkoholi tulisi ensiksi mieleen. Toki linnaan yhteys saa miettimään myös näitä humuhommia.
Siitä olen aivan samaa mieltä. :wink:
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

villehän ilmoitti silloin suhteen poikki menemisen aikaan että hänelle oli tullut yllätyksenä jotkut jonnan ongelmat ja silloin lehdistössä puhuttiin jostain huumeiden taikka lääkkeiden väärinkäytöstä...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
tre_1982
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

Aargh. Törkeetä mennä vankilassa naimisiin. Taitaa olla sitten pitkä kakku jos kerran ei ole maltettu odottaa vapaaksipääsyä. :lol: :lol: :lol:

Säälittävää suorastaan. :(

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

onhan sitä useita syitä noihin vankilahäihin , jos vaikka tällä tavalla sai joitakin helpotuksia....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
katupoika
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Onko se nyt oikeesti niin paha jos menee vankilassa istuvan kanssa naimisiin? Vai tunteeko joku teistä ton miehen ja siltä pohjalta on täällä sitä tuomitsemassa?

Mä en tiedä kummastakaan henkilöstä yhtään mitään, joten ei sinänsä vois vähempää kiinnostaa. Aikuiset ihmiset osaa varmasti ite päättää tekemisistään.
tre_1982
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

katupoika kirjoitti:Onko se nyt oikeesti niin paha jos menee vankilassa istuvan kanssa naimisiin? Vai tunteeko joku teistä ton miehen ja siltä pohjalta on täällä sitä tuomitsemassa?

Mä en tiedä kummastakaan henkilöstä yhtään mitään, joten ei sinänsä vois vähempää kiinnostaa. Aikuiset ihmiset osaa varmasti ite päättää tekemisistään.
Mutta siis eikö olisi kannattanut istua tuomio, ja vapauduttuaan mennä naimisiin ja pitää kunnolliset häät? Mitä ihmeen maagista siinä avioliitossa on, että se pitää solmia heti ja nyt, vaikka sitten linnassa? :shock:

Huh. Tai ehkä miehellä on hilloo sen verran jossain että kohta tää nainen ottaa avioeron ja saa puolet kaikesta. :lol:

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Totuus on tarua ihmeellisempää
Vastaa Viestiin