Sillä lailla.Ville Valon ex-kihlattu naimisiin vankilassa
Iltalehti 5.10.2007 4:32
Ville Valon ex-tyttöystävä ja kihlattu Jonna Nygren on nykyisin rouva. Jonna meni vaivihkaa naimisiin vankilassa olevan miehen kanssa.
Vihkiminen tapahtui pääkaupunkiseudulla sijaitsevassa vankilassa pienen ystäväjoukon läsnäollessa.
Jonnan ja hänen miehensä vihki vankilan pastori, kertoo tuore 7 päivää -lehti.
Koruttoman hääseremonian jälkeen Jonna sai viipyä vankilassa ja seurustella miehensä kanssa vain pari tuntia.
Sen mukaan Jonna on vieraillut vankilassa kesän ja syksyn aikana.
7 päivää kertoo, että Jonna ja nykyinen aviomies ovat tunteneet jo pitkään.
Jonnalla itsellään on ollut vaikeuksia terveytensä kanssa. Hän on ollut päihteiden käytöstä katkaisuhoidossa pariinkin otteeseen. Viimeksi häntä kuntoutettiin loppukesästä.
Viime vuonna Jonna kärsi uupumuksesta ja oli kevättalvella pitkään sen vuoksi sairauslomalla.
Kihlaus Ville Valon kanssa purkautui viime vuoden keväällä.
Ville Valon ex-kihlattu naimisiin vankilassa
Ville Valon ex-kihlattu naimisiin vankilassa
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
and I can see you in the dark
-
blackwidow
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
?blackwidow kirjoitti:tämän naisen elämä onkin ollut pelkkä alamäkeä siitä lähtien kuin hurahti huumeisiin. HARMI.
Mä en tiennyt, että hurahti huumeisiin? Ville taitaa olla kuitenkin ollut ihan perinteisissä alkomahooleissa.
Villen tapasin pari kertaa ohimennen erään sivutyöni yhteydessä. Jätti itsestään mukavan ja sympaattisen vaikutelman. Aikuisemman, mitä luulisi.
-
blackwidow
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
No mutta niin minäkin. Ville nyt taas on julkisuudessakin tunnustanut olleensa vuosikausia aamusta iltaan humalassa yhteen putkeen. Eli kyllä minulle alkoholi tulisi ensiksi mieleen. Toki linnaan yhteys saa miettimään myös näitä humuhommia.blackwidow kirjoitti:jonnasta ma puhuin, VALON ex-NAISESTA.
Luulen että huumeet on kyseessä, tuskin nyt sentään alkoholisoitunut on.
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
-
blackwidow
Siitä olen aivan samaa mieltä.EuroJR kirjoitti:No mutta niin minäkin. Ville nyt taas on julkisuudessakin tunnustanut olleensa vuosikausia aamusta iltaan humalassa yhteen putkeen. Eli kyllä minulle alkoholi tulisi ensiksi mieleen. Toki linnaan yhteys saa miettimään myös näitä humuhommia.blackwidow kirjoitti:jonnasta ma puhuin, VALON ex-NAISESTA.
Luulen että huumeet on kyseessä, tuskin nyt sentään alkoholisoitunut on.
Onko se nyt oikeesti niin paha jos menee vankilassa istuvan kanssa naimisiin? Vai tunteeko joku teistä ton miehen ja siltä pohjalta on täällä sitä tuomitsemassa?
Mä en tiedä kummastakaan henkilöstä yhtään mitään, joten ei sinänsä vois vähempää kiinnostaa. Aikuiset ihmiset osaa varmasti ite päättää tekemisistään.
Mä en tiedä kummastakaan henkilöstä yhtään mitään, joten ei sinänsä vois vähempää kiinnostaa. Aikuiset ihmiset osaa varmasti ite päättää tekemisistään.
Mutta siis eikö olisi kannattanut istua tuomio, ja vapauduttuaan mennä naimisiin ja pitää kunnolliset häät? Mitä ihmeen maagista siinä avioliitossa on, että se pitää solmia heti ja nyt, vaikka sitten linnassa?katupoika kirjoitti:Onko se nyt oikeesti niin paha jos menee vankilassa istuvan kanssa naimisiin? Vai tunteeko joku teistä ton miehen ja siltä pohjalta on täällä sitä tuomitsemassa?
Huh. Tai ehkä miehellä on hilloo sen verran jossain että kohta tää nainen ottaa avioeron ja saa puolet kaikesta.
I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena