Madeleine...
Aina ei jaksa, mutta sunnuntai-ilta on sopivaa aikaa vääntää... sitten kun oikeasti alkaa kiukuttaa, niin sitten on parempi vaan olla poissa täältä.Kalessin kirjoitti:niin..kyllä mä sen toisaalta ymmärrän, mutta ihan hiki nousee itsellä, kun tätä vääntöä yrittää seurata
I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.
Todennäköisesti näin. Pohjalla vielä mahdollinen lukihärjö. Tai sitten suomi ei ole äidinkieli.tre_1982 kirjoitti:Veikkaan että Bläkkäri ei puhu suomea työssään yms, kun ilmoittaa olinpaikaksi ulkomaat.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
En voi täysin moittia valinnasta, olen huomannut samoja asioita tästä meidän rakkaasta isänmaasta... Vaikka mulle olisikin erittäin vaikeaa muuttaa täältä pois. Jotenkin ulkomailla ihmiset ovat silti sosiaalisempia, edes teeskentelevät olevansa.blackwidow kirjoitti:Ilmeisesti et usko etten asu suomessa. Olen kyllä joskus asunut ja opiskellut siellä mutten tykännyt ollenkaan,konsta kirjoitti:Liekkö sitten kuitenkin suhteellinen ilkeys hieman alempi, kun et ole Suomessa, kjäh?blackwidow kirjoitti:
Käyn Suomessa nykyään harvoin,koska tunnelma siellä on ankeaa, ihmiset epäystävällisiä, ilkeitä ja kateellisia.
kuten jo sanoin en tykännyt ilmapiiristä ja ihmisistä siellä.Ei jäänyt hyviä muistoja.
Myös pitkä, kylmä talvi, kolea syksy ja auringon puute vaikuttivat päätökseeni.
En välttämättä ole mikään suomalaisten ja suomenmaan innokaimpia ihailijoita
Täällä pitää olla kaupassakin kuin kirkossa. Ei saa puhua ääneen, ja annas olla jos bussissa istut jonkun viereen...! Ja hulluhan sä oot jos jopa uskallat sanoa sille vierustoverille jotain, vaikka edes kamalasta säästä tai bussikuskin ajotyylistä.
I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Ikävä kyllä, täällä on jo (Bodomin lisäksi) ainakin yksi ketju, Madeleine, jota ei oikein jaksa seurata, koska itse aihe alkaa kadota kiistelyjen alle.
Vaikka siis on avattu tämä vittuilu-topik, jossa voi n-ssia pilkkuja ja takertua "seikkoihin".
Kaikki ovat niin kaikkitietäviä, eivätkä sitä salaa
, että tavallisen kirjoittelijan on turha siihen soppaan lusikkaansa laittaa.
Poissa on paljon huumoria, sarkasmia ja tietoa, kun esimerkiksi ystävämme Doctor Lechter on vaiennut.
Vaikka siis on avattu tämä vittuilu-topik, jossa voi n-ssia pilkkuja ja takertua "seikkoihin".
Kaikki ovat niin kaikkitietäviä, eivätkä sitä salaa
Poissa on paljon huumoria, sarkasmia ja tietoa, kun esimerkiksi ystävämme Doctor Lechter on vaiennut.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!