Kotimainen HIV:n levittäjä Rovaniemeltä - hovi tuomitsi, KKO vapautti

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
murhavaari
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja murhavaari »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Eikö ole mitään tapaa, jolla tartuttamisesta tahallaan tuomittu olisi saatu lopettamaan toimintansa???
Akille pitäisi pakolla tatuoida mulkun varteen tai otsaan teksti "HIV+". Jos joku naisista sitten huomaisi että kaikki ei ehkä ole kunnossa.

Erittäin vastuutonta toimintaa Akilta, en muuta sano.
vanha ja väsynyt
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

^Hmm... Hyvä idea tuo tatuointi!
Varsinkin, jos noudatettaisiin erään opettajani sanoja:
"Vaikka et muuta, niin KATSO sen partnerin genitaaleja ennenkuin antaudut! Että onko ne terveen näköiset..."
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Musta Nuoli
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Musta Nuoli »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Eikö ole mitään tapaa, jolla tartuttamisesta tahallaan tuomittu olisi saatu lopettamaan toimintansa???
Onhan niitä. Helppo ja yksinkertainen kirurginen toimenpide, hoituu paikallispuudutuksessa. Kastraatio olisi lääke moneen vaivaan ja moneen rikokseen aina raiskaajista pedofiileihin ja Hiv-levittäjiin. Vaan moinenhan loukkaisi piittaamattomien rikollisten oikeutta toteuttaa viettejään.

Sterilointihan ei auta sukuviettiin, muuten kyllä sitäkin voisi suositella, ettei tule vahingossakaan aids-vauvoja, jotka ovat kuolemansairaita jo syntyessään.

Sekä miesten että naisten sterilointia ei olisi pahitteeksi harjoittaa muutenkaan: esimerkiksi tiedän tapauksen eräässä Länsi-Suomen läänissä olevassa pikkukaupungissa, jossa eräs "vauvoista tykkäävä" sekakäyttäjänainen pyöräyttää kerran vuodessa uuden, syntyessään jo vammaisen lapsen, joka otetaan saman tien huostaan ja hoitoon. Sitten taas hankkimaan uutta. Kaupungin sosiaalilautakunta ei voi oikeastaan asialle yhtään mitään. Jos minulla olisi valta, moinen nainen ei lisääntyisi enää koskaan. Ihmisten oikeuksia tulisi muutenkin rajoittaa, jos ne räikeästi vaarantavat syntymättömien lasten elämän, kuten huume- ja juoppoäideillä usein tapahtuu.

Tästä saa varmaan eugeniikkaa suosivan "natsin" maineen, mutta olen näin offtopiccina muutenkin sitä mieltä, että esim. kenenkään ei tulisi saada hankkia lasta, jos lapsen vammautumisen todennäköisyys huitelee lähellä sataa prosenttia. Voihan sitä adoptoidakin lapsia, jos tarve on, sillä orpoja ja kodin kaipaavia lapsia riittää. Ei ole mikään pakko tarkoituksella tuoda maailmaan lasta, joka tulee kärsimään koko ikänsä.
"Let each note I now play
be a black arrow of death
sent straight to the hearts
of all those who play false metal"
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Doctor Lecter kirjoitti:
Aariel kirjoitti:
Doctor Lecter kirjoitti:Naiset saavat syyttää tapahtuneesta hyvin pitkälti itseään. Ovat himojensa riivaamina antautuneet esiaviolliseen suhteeseen ja moinen irstailu on sitten kostautunut hyvin julmasti.

Vieläköhän tekee mieli viettää rietasta elämää?

Valinta oli heidän omansa. Nauttikoot nyt siitä.
No huhhuh, tästä pitää olla kyllä täysin eri mieltä. Oletan tosin, ettet nyt ihan täysin tosissaan tätä heittänyt, ethän? :shock:
Toin mielipiteeni ehken julki sangen jyrkästi. Mutta härrekuud!, eikö neidoista kukaan ollut kuullut kondominkäytön tarpeellisuudesta irtosuhteissa? Tai eikö heille kenellekään tullut mieleen, että vastapuoli jonka kanssa tulevat irstailemaan saattaa olla taudinkantaja.

Saattaa käydä hyvinkin siten kuin Ed mainitsi: laittavat vahingon kiertämään. Se on jopa hyvinkin todennäköistä.

Ed: ei minulla ole tästä mitään katkeruutta.

En tarkoittanutkaan "tunkkaisen misogyynistä" sävyä kaikkia miellyttäväksi. Enkä pode minkäänlaista naisvihaa enkä halveksuntaa.

Kahvittaren vastine oli hyvä. Naiset saavat maksaa kovan hinnan huolimattomuudestaan. Tekijä, tässä tapauksessa taudinkantaja on toki suurin syyllinen ja hänen sitäisi hävetä käytöstään.
Toisaalta, jos naiset yleisemminkin alkaisivat kantaa aseita ja myös käyttää niitä, niin pimeiden kujien ongelma poistuisi itsestään. Samoin yksikin naispuolinen sarja-HIV-tartuttaja poistaisi äkkiä sen ongelman, että kaikilla miehillä ei meinaa millään seisoa kunnolla kumipuvussa...
Every ship must sail a world.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Jos kumipuvussa ei seiso, niin voi voi... :lol:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
ShipWreck
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Jos kumipuvussa ei seiso, niin voi voi... :lol:
Näin juuri. Miten se kumipuku muka tuohon vaikuttaa? Eikö veitikkaparka saa riittävästi henkeä vai mikä on?
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Oma käsitykseni stondis kortsun kanssa -teemasta on kyllä se, että 100% miehistä on sitä mieltä, ettei kumipuvussa tunnu oikein miltään. Tämä tietysti aiheuttaa sen että vain ehkä parikymmentä % pystyy ja kykenee samoin kuin ilmankin, lopuilla menee pipariksi (jos ilmaus sallitaan) normaalista poiketen...

Itse tapauksesta olen sitä mieltä, että on vaikea sanoa, miten tartunnan saaneet naiset ovat käyttäytyneet: eihän julkisessa sanassa ole kerrottu, ovatko he kenties tunteneet tartuttajan kauankin tai onko kyse ollut peräti seurustelusuhteista (tai ovatko he kuvitelleet että kyseessä olisi seurustelu).
Sara
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Sara »

ABC kirjoitti:Itse tapauksesta olen sitä mieltä, että on vaikea sanoa, miten tartunnan saaneet naiset ovat käyttäytyneet: eihän julkisessa sanassa ole kerrottu, ovatko he kenties tunteneet tartuttajan kauankin tai onko kyse ollut peräti seurustelusuhteista (tai ovatko he kuvitelleet että kyseessä olisi seurustelu).
On sanottu, että sekä-että. Sekä yhdenillanjuttuja että seurustelusuhteita.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

sen verran on noita "seurustelukumppaneita että kovin pitkistä "seurustelusuhteista" ei ole voinut olla kyse tai edes kovin vakavista kun miehellä on tää perhekin ollut...eli kovin hyvin ei oo voitu tuntea...jos näkee kahtena viikonloppuna ja jutskaa puhelimessa välissä niin onko se seurustelua? siis oikea suhde? Musta seurustelusuhde alkaa siinä vaiheessa kun nähdään usein ja vakituisesti ja tiedetään kaikenlaista toisen taustoista ja silloin yleensä tavataan jo jotain sukua tai ystäviäkin mutta taidan olla liian vanhanaikainen...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Zodiac
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Enpä menisi näitä naisia uhreiksi kutsumaan. Akihan ei tainnut yhtäkään naista raiskata joten ovat minun silmissäni itse vastuussa reisiensa levittelystä. Jos naisia ei kiinnosta vaatia kondomin käyttöä niin turha valittaa näin jälkikäteen. Minua kiinnostaisi tietää kuinka monen kanssa "uhrit" ovat olleet tämän hepun jälkeen.

Naisten onneksi ihmisiä ei vangita tyhmyydestä.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Zodiac kirjoitti:Enpä menisi näitä naisia uhreiksi kutsumaan. Akihan ei tainnut yhtäkään naista raiskata joten ovat minun silmissäni itse vastuussa reisiensa levittelystä. Jos naisia ei kiinnosta vaatia kondomin käyttöä niin turha valittaa näin jälkikäteen. Minua kiinnostaisi tietää kuinka monen kanssa "uhrit" ovat olleet tämän hepun jälkeen.

Naisten onneksi ihmisiä ei vangita tyhmyydestä.
Siis, sinustako ei ole rikos levittää kuolemaanjohtavaa tautia tietoisesti? Huhuh.
villivadelma
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

ÄÄRIMMÄISEN SURULLINEN TILANNE LASTEN KANNALTA, isällä ja äidillä molemmilla HI-virus... :(
Zodiac
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Bombay kirjoitti: Siis, sinustako ei ole rikos levittää kuolemaanjohtavaa tautia tietoisesti? Huhuh.
On se rikos. Mutta nämä "uhrit" tekivät taudinlevityksen tällä miekkoselle kovin helpoksi. Itse arvelen miekkosen levittäneet taudin useampaan kuin nyt veikkaillaan.

Tyhmyydestä sakotetaan.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

cicero kirjoitti:sen verran on noita "seurustelukumppaneita että kovin pitkistä "seurustelusuhteista" ei ole voinut olla kyse tai edes kovin vakavista kun miehellä on tää perhekin ollut...eli kovin hyvin ei oo voitu tuntea...jos näkee kahtena viikonloppuna ja jutskaa puhelimessa välissä niin onko se seurustelua? siis oikea suhde? Musta seurustelusuhde alkaa siinä vaiheessa kun nähdään usein ja vakituisesti ja tiedetään kaikenlaista toisen taustoista ja silloin yleensä tavataan jo jotain sukua tai ystäviäkin mutta taidan olla liian vanhanaikainen...
Puhut asiaa, mutta moni rakastunut nainen on kyllä jo parin tapaamisen jälkeen valmis uskomaan kaikki vakuuttelut oli miehellä perhe tai ei. Eikä siihen tartuntaan sitten muuta tarvitakaan kuin se yksi kerta.

Mutta varmaan yhdenillan juttujakin on ollut paljon. Karua kieltään kondomin käytöstä tai pikemminkin käyttämättömyydestä kertovat muiden(kin) sukupuolitautien tilastot.
wretch
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja wretch »

Kannattaa myös muistaa, ettei kondomi ole mikään täysin varma keino suojautua taudeilta.Sekin voi pettää.Harvinaista kylläkin mutta ei mahdotonta...
Vastaa Viestiin