Ökyklubi

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
wretch
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja wretch »

No joo vanha Bauhausin laulu :P

Learning lines in the rain
Special effects by Loonatik and Drinks
The graveyard scene
The golden years

She's in parties
It's in the can (twice)

Freeze frame screen kiss
Hot heads under silent wigs
Fall guys tumble on the cutting room floor
Look-a-likes fall on the cutting room door

She's in parties
It's in the can (twice)

Learning lines in the rain
Special effects by Loonatik and drinks
Freeze frame, screen kiss, hot heads, lights and power
It's patently obvious

She's in parties
It's in the can (twice)

Hot lines under a rain of drum
Cigarette props in action
Dialogue dub, now heres the rub
She's acting her reaction

She's in parties
It's in the can
Merope
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Merope »

ShipWreck kirjoitti:
Merope kirjoitti:Lisäksi vielä se, ettei tuolla "julkkisklubilla" välttämättä pörrää myöskään seiskan ja muiden tasojulkaisujen toimittajat.
Tuosta en olisi niin varma, nuohan pörräävät joka paikassa. Saa olla todella tarkka valvonta sitten.
Itse siis ymmärsin tämän niin, ettei klubille ole asiaa kellään muilla, kuin sen sievoisen rahasumman pulittaneilla jäsenillä. Jotenkin tuota kuvittelisi, ettei tällaisen "tasokkaan" klubin asiakaskuntaan mitään seiskoja otettaisi, vaikka rahaa löytyisikin. Mistä sitä toisaalta tietää. Se on kyllä totta, että tietty juorut kulkee jos mallit ja muut toinen toisiaan ilmiantavat. Mutta ehkä sekin on parempi kuin niskaan huohottava toimittaja.
ShipWreck kirjoitti:
Merope kirjoitti:Se pitää vielä mainita, että 'Bläk' on minusta sangen idioottimainen nimi yhtään millekään.
Mikä siinä niin idioottimaista on? Olisiko nimi Black vähemmän idioottimainen?
Minusta on jotenkin ironista, että suomalaisen formulakuskin vaimo on osakkaana tämännimisessä klubissa, tulee vain mieleen että halutaanko tässä tahallaan korostaa sitä hienoa seikkaa, että tunnetuimmat suomalaisemme ulkomailla eivät osaa kunnolla englantia, ehkä emme siis mekään. Tuommoinen sanaväännös, jossa ei ole edes mitään hauskaa "jujua" englannista tms. ei ole minusta mitenkään hieno nimi. Siitä todella muistuu mieleen vain suomalaisten onneton tankeroenglanti. Black ei periaatteessa olisi vähemmän idioottimainen ihan siitä syystä, että se taas olisi järkyttävän mielikuvitukseton, niin kuin mielestäni lopulta tuo 'Bläk'kin on. Kuulostaa juuri sellaiselta nimeltä, joka oli jonkun mielestä "Ihan sika hyvä idea!!" ja jota ajateltiin kaikki kolme sekuntia ennen kuin se lyötiin lukkoon.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

^ Mä mietin kyl et oikeesti olisiko tässä Coca-Cola ja sen tuote (Bläk) sponssaamassa, onhan näitä Hartwall-arenoita Suomessa nähty? Sit ainakin olisi jo isomman luokan sijoittajat mukana.

Sempä näkee mitenkä toimii, en kyl ymmärrä tätä hätäilyä, ei se meiltä taviksilta ole pois vaikka sata klubia perustaisivat.

Enkä nyt ymmärrä sen enempää tuota "öky"-mainostusta, eihän tuon VIP-clubin kk-maksu ole mitenkään VALTAVA, tietääkö kukaan noiden herrojen sikarikerhojen kk/vuosi-maksuja? Veikkaisin, et kyl nekin noissa luvuissa, tosin tää on puhdasta MUTU:a.
ShipWreck
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Merope kirjoitti:Tuommoinen sanaväännös, jossa ei ole edes mitään hauskaa "jujua" englannista tms. ei ole minusta mitenkään hieno nimi. Siitä todella muistuu mieleen vain suomalaisten onneton tankeroenglanti.
Ehkä olen sitten liian juntti, mutta mielestäni tankeroenglannista voi vääntää huumoria. Siis mielellään sellaista huumoria, joka ulkomaillakin ymmärrettäisiin. Joka tapauksessa olemme kansa, joka uskaltaa nauraa itselleen - annetaan siis muidenkin maiden kansalaisille mahdollisuus nauraa meille. Ainakin itse nautin siitä, että homma vedetään överiksi - ilmeisesti sitten ulkomailla huumorintaju on erilainen?
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

en usko että hartwall sponssaa tälläistä, nehän voi sponssata urheilua ja taidetta jne...mutta tälläiseen sponssiin ei taida tulla veronkevennyksiä...

ite on mitenkään klubia vastaan ainoastaan mietin että mikä sen asiakaskunta sitten olisi :?:

näihin pippaloihin oli ilmeisesti kutsutu ihmisiä joille he haluaisivat myydä lippuja sekä pari köyhempää julkkista :roll:

juu ja maksu ei oo mitenkään valtava, oikeet "sikariklubit" ei mainosta iltalehdissä eikä niihin yleensä tarvitse maksaa muuta kuin niiden jotka "ei oo mitään mut kovasti haluais"

no sai siinä pari sisustussuunnittelijaa hyvät liksat ainaskin, että on siitä todistetusti jollekkin jotain hyöyä jo ollut
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Anteeksi maalaisuuteni, mä kun en hirveästi jaksa/ehdi seurata näitten ex-missukoitten touhuja.... mutta eikös tää Jenni D-R ollut se, joka muutama vuosi sitten halusi "luoda uraa" kansainvälisen tason ratsastajana :?: Onkos siitä urasta mitään kehkeytynyt :?:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
ShipWreck
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

maija turjukka kirjoitti:mutta eikös tää Jenni D-R ollut se, joka muutama vuosi sitten halusi "luoda uraa" kansainvälisen tason ratsastajana :?: Onkos siitä urasta mitään kehkeytynyt :?:
Kyllä, ja eihän siitä ole (vielä ainakaan) mitään tullut. Kyra Kyrklund pesee edelleen Jennin 100-0, kuten Piia Pantsukin.
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Suomessa ei na. vanha raha lähde moisiin paikkoihin. Klubi joutuu tyytymään vanhoihin misseihin. Eiköhän tuo paikka ole parin vuoden päästä jo historiaa.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Mä jotenkin ehkä olen väärin ymmärtänyt tän VIP-statuksen, olen aina luullut, että VIP-asiakkaat saa tyyliin ilmaisen sisäänpääsyn, ilmaisia juomia, spessupalvelua jne. Eikä että pitäisi ite maksaa noin, siis jos puhutaan VIP-clubista, eikä jostain sikarikerhosta. En oikein hokaa tuota liikeideaa.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Bombay kirjoitti:Mä jotenkin ehkä olen väärin ymmärtänyt tän VIP-statuksen, olen aina luullut, että VIP-asiakkaat saa tyyliin ilmaisen sisäänpääsyn, ilmaisia juomia, spessupalvelua jne. Eikä että pitäisi ite maksaa noin, siis jos puhutaan VIP-clubista, eikä jostain sikarikerhosta. En oikein hokaa tuota liikeideaa.
Ei ole maailmassa mikään ilmaista.
Ei edes V.I.P:pinä oleminen. :(
FilmNoir
Susikoski

Viesti Kirjoittaja FilmNoir »

tri Dee kirjoitti:On aivan selkeästi avattu sen paremman eliitin paikka joka ottaa avo sylin vastaan kauniit rikkaat ja kuuluisat hyvin menestyvät. Mutta duunarit ja muut maalais bönde juntit saavat pysyä kaukana. Varmasti jäsenet vielä valitaankin muuten voisi käydä että pohjanmaan äveriäin sikatilan öky isäntä tallustais kummisaappailaan tiskille ja kaivais rahapaalin haalarin taskusta ostaisi piruuttaan pari pöytäpaikkaa :D
No mikä ettei isäntäkin tuonne voisi mennä. Jossakin kuvissa olin huomaavinani joitakin maalta Helsinkiin muuttaneita missejäkin kyseisen klubin asiakaskunnassa.
Paljon vaan näkyi naamoja joista ei ollut harmaata aavistustakaan keitä mega-julkkiksia olivat - pitäis varmaan perehtyä tuohon 7päivää lehteen paremmin Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut FilmNoir, Ti Loka 09, 2007 9:35 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

FilmNoir kirjoitti: No mikä ettei isäntäkin tuonne voisi mennä. Jossakin kuvissa olin huomaavinani joitakin maalta Helsinkiin muuttaneita missejäkin kyseisen klubin asiakaskunnassa.
Totta. Eikös tuo Karitakin ole Kuopion mimmejä ja Suvi Kemistä?
Miksei sinne nyt muutama Sika-Harrikin Ala-Mälkyältä sekaan mahtuis. :lol:
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Tänne meidän klubillehan kurkkii kateellisina kaikki Vipit. :wink:
Taidan mennä sinne ottamaan vodkan jäillä. Enkä siis toisinpäin, kun en välitä voista...
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Herkkis
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Erilaisille sosiaalisille ryhmille pitää olla omat klubit, siitä on vain hyötyä. Ei kenenkään ole pakko minnekkään mennä tahi olla menemättä. Valitus on kateellisten panettelua! :twisted:
I am an African!
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

Tiina kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Mä jotenkin ehkä olen väärin ymmärtänyt tän VIP-statuksen, olen aina luullut, että VIP-asiakkaat saa tyyliin ilmaisen sisäänpääsyn, ilmaisia juomia, spessupalvelua jne. Eikä että pitäisi ite maksaa noin, siis jos puhutaan VIP-clubista, eikä jostain sikarikerhosta. En oikein hokaa tuota liikeideaa.
Ei ole maailmassa mikään ilmaista.
Ei edes V.I.P:pinä oleminen. :([/quot

ihan oikein vipit siis oikeassa maailmassa oikeenlaiset ihmiset saa kaiken juomista saakka ilmaiseksi ja ne wannabeet maksaa lystin...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Vastaa Viestiin