Olen kyllä mielestäni seurannut kaikkea tähän ja murhasyytteisiin liittyvää uutisointia hyvinkin tarkasti, mutta en ole törmännyt edes lehtiartikkeliin, jossa väite lapsien kertomista lsh-tarinoista olisi esitetty. Lehtiartikkelistakin on vielä matkaa tosiasiaksi, mutta kyllä se paremman puutteessa kelpaisi lähteeksi.Valhalla kirjoitti:Missä pullossa Instigator on aikaansa viettänyt. On myös tosiasia, että syytteisä on valtion lisäksi kantajina lapsia:
Epäilen myös tuota "tosiasiaa" lapsista syytteen kantajina. Asianomaisiahan he ilman muuta ovat, mikä on täysin eri asia. Mahdollista toki on, että he ovat myös kantajina, mutta itse en ole tällaista uutisointia nähnyt. Jos se tarkoittaa, että olen elänyt pullossa, niin olkoon sitten niin. Mutta linkki lähteeseen tai lainaus siitä olisi kiva.
Puhe oli kuitenkin niistä syytteistä ja niiden tarkentumisesta. Mutta ok, ihmettelin vain, mihin syytteeseen tuo seksuaalinen pahoinpitely viittaa. Ilmeisesti en tule saamaan siihen vastausta, mutta ei se haittaa.Valhalla kirjoitti:ja muotoilu: seksuaalisen pahoinpitelyn tein kuvaamaan asiaa, en rikostermiksi.
En oikein ymmärtänyt pointtia noissa murha-casen lainauksissasi, koska nyt puhutaan lsh-syytteistä.
Ilta-Sanomat kirjoitti:Valkaman mukaan epäilty seksrikosvyyhti ei lähtenyt purkautumaan Auerin veljen yhteydenotolla.
- Ei, kyllä hänen asiansa liittyi tuohon murhajuttuun.