Koulupuukotus Alahärmässä 9.1.2012. Uhri 18-v neitonen
Re: Poika puukotti 18v. tyttöä koulussa, Alahärmä -9.1.201
No niin. Kylläpä oli taas oikeutettu puukotus... Varmaan tajusi asian itsekin ja ymmärsi tappaa itsensä. Senkin teki kyllä aika häpeällisellä tavalla. Yhtä häpeällisellä kuin puukotuksen.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Tästä opittiin, että sekopään aivoituksista on aika vaikea ottaa selvää. Puukottaa nyt tyttöä, joka ei ole osallinen mihinkään.Rappa kirjoitti:Toivottavasti tästä jotaan opitaan, jospa vaikka kaikki ajattelisivat miten on ehkä tullu käyttäydyttyä, mut ei ehkä kuitenkaan..
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Miten on ihmettelysi laita tällä hetkellä?kettulainen kirjoitti:Minä en ihmettele lainkaan, että uhriksi on päätynyt tyttö ja en ihmettele lainkaan, vaikka tyttö olisi varsinainen kusipää ollutkin.
Entä muiden, jotka ovat tytön osuudella asiaan hehkuttaneet?
Re: Oppilas puukotti tyttöä kesken koulupäivän Alahärmässä
Haluaisitko nyt tarkentaa kommenttiasi? Oletko yllättynyt?Salapolliisi kirjoitti:
Mutta toisaalta en pitäisi myöskään yllätyksenä, etteikö uhri itse olisi ollut yhtä kova jos ei kovempikin suunsoittaja, kuin tämä "pahin kiusaaja". Useinhan käy niin, että idiootit löytävät toisensa ja muija on pönkittäny omaa egoaan olemalla itsekin yhtä julma, jollei jopa julmempi kuin poikaystävä, kiusatulle. Naiset ne vasta henkisen väkivallan osaajia ovat!
No meillähän ei ole eikä tule puukottajan versiota asiasta, että miksi juuri tätä kyseistä tyttöä puukotti. Poliisin kertomus pohjautuu tässä todennäköisesti hyvin pitkälti tytön ja todistajien kertomuksiin. Mielestäni Marsalkan tai kenenkään muunkaan ei pidä hehkuttaa tytön syyttömyyttä sen enempää kuin syyllisyyttäkään tässä asiassa kun ne tiedot ovat ja varmaan pysyvät meiltä salaisena.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Sekopäisen puukkojunkkarin versioon luottaisin kyllä hyvin paljon vähemmän.
Tämä on mielestäni hyvin selkeä kannanotto:
Tämä on mielestäni hyvin selkeä kannanotto:
Seuraavana maanantaina puukotuksen uhriksi joutuneen naisoppilaan ja tekijän välillä ei kuitenkaan aiemmin ollut esiintynyt ristiriitaisuuksia. Uhri ei myöskään ollut osallistunut kotibileiden tapahtumiin, poliisi kertoo.