Kannattaisi lukea ne tähän asti ilmi tulleet seikat niistä papereista, joita niin auliisti levitellään.
Tämä Abdi oli jonkin sortin "poikaystävä" ja ilmeisen katkeroitunut huoraksi haukkuessaan tätä. Tämä huoraksi nimittely ei tosin ole mitään uutta, viimeksi olen nähnyt n. 15 kesäisen (huivipäisen) avoimella nettiprofiilillaan sellaista kielenkäyttöä Annalassa surmatusta tytöstä, että oksat pois.
Näyttää olevan yleistä, tässäkin tapauksessa, sekä somalityttöjen- että poikienkin keskuudessa tuo huorittelu.
Tämä Abdi on sitten saanut soiton näiltä tekijöiltä, ja itse mennyt retostelemaan tapauksella. Ja vuorostaan tekijät väittävät oikeudessa että eivät ole olleet koko metsässä. How stupid is that?!
Tuossa keskusteluketjukuvassa, jo poistetulta FB-ryhmältä, käy hyvin selväksi, miten tämä asia on kerrottu ainakin kaveripiirissä. Ensin ei oltu paikalla ollenkaan, sitten oltiin, mutta kaikki tapahtui suostumuksesta alkoholia vastaan. Varsinaisia koraanin kukkasia.
Tämä EI ole rasistinen viesti, enkä ole perussuomalainen -but practice what you preach. Tämä sopii niin hinduihin, juutalaisiin, muslimeihin kuin kristittyihinkin.
Ja lisätään tähän nyt vielä se, että käsitykseen mihin itse jäin erään huolustuneen ystävän juttujen perusteella, suurin huoli tuomiosta oli kovat sakkorangaistukset.