Pub Prison **AVATTU**
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Nonniin. Nyt se Doc taisi sittenkin lähteä, joten Kylli ottaa vielä toisen Negronin. Hyvä systeemi tää henkilökohtainen valomerkki!
Burb. Kyllin pilkku taisi tulla nyt. Nähdään viimeistään lauantaina!
Muok: me mennään näköjään koko ajan ristikkäin Docin kanssa. Ei se ollutkaan hylännyt mua tänne könsikkäitten joukkoon. Pitää tästä lähteä!
Burb. Kyllin pilkku taisi tulla nyt. Nähdään viimeistään lauantaina!
Muok: me mennään näköjään koko ajan ristikkäin Docin kanssa. Ei se ollutkaan hylännyt mua tänne könsikkäitten joukkoon. Pitää tästä lähteä!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
Pharaoh
- Martin Beck
Otetaan vaan. Minulle rommicola, tietenkin. Tuskin sinä nyt karvaisia kasvoja haluat koskettaa?epäilys kirjoitti:Voi kuinka ne hiukset nyt tähän liittyy? Enhän ole edes koskettanut kasvojasi! Minun yliluonnolliset kyvyt= kyky irtaantua maallisesta, rahasta ja muusta inhottavasta...otetaas yhet viel ni jaksaa??
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
-
Pharaoh
- Martin Beck
Tervetuloa vapaitten ihmisten pariin! Tarjoan sinullekin, vaikka emme tunne vielä toisiamme.Mother_North kirjoitti:Kaikkee tänne on keritty rustaamaanki.. mää vietän tätä hiljais eloo, niin en nää,kuule /kirjoittele juur mittääMutta näin raskaan viikon jälkeen ottaisin tumma negritaa colalla nams ja 5pvä vapaat alkakoot!