Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

*sulkee baarin oven ja poistuu Kyllin kanssa kadulla odottavaan taksiin*
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Nonniin. Nyt se Doc taisi sittenkin lähteä, joten Kylli ottaa vielä toisen Negronin. Hyvä systeemi tää henkilökohtainen valomerkki!

Burb. Kyllin pilkku taisi tulla nyt. Nähdään viimeistään lauantaina!

Muok: me mennään näköjään koko ajan ristikkäin Docin kanssa. Ei se ollutkaan hylännyt mua tänne könsikkäitten joukkoon. Pitää tästä lähteä!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
epäilys
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja epäilys »

Hoo! Hiljasta on. Kakkarapuja hampaitten välissä. Valvon sitten alcöhölin voimalla yli puolenyön.Pakko olla pilkkuun asti.
Syytä epäillä.
epäilys
Nikke Knatterton

Shiish aivan mahtava meno kaikki noi vilkkuvat valot ja syketeelinen musiikki...kukkasia leijuu ilmassa mun ympärillä ja suitsukkeen tuoksu huumaa pääni...
Syytä epäillä.
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

epäilys kirjoitti:Hoo! Hiljasta on. Kakkarapuja hampaitten välissä. Valvon sitten alcöhölin voimalla yli puolenyön.Pakko olla pilkkuun asti.
Tarjon sinulle cocktailin, koska et lähtenytkään DTM:ään. Kerro jotain? :wink:
epäilys
Nikke Knatterton

kerkisin kertomaan ennen kun kysyit mulla on yliluonnollisia kykyjä
Syytä epäillä.
Pharaoh
Martin Beck

epäilys kirjoitti:kerkisin kertomaan ennen kun kysyit mulla on yliluonnollisia kykyjä
Oho! Miten ne ilmenevät? By the way: minulla on pitkät hiukset, mutta ei se taida tehdä sinuun vaikutusta?
epäilys
Nikke Knatterton

Voi kuinka ne hiukset nyt tähän liittyy? Enhän ole edes koskettanut kasvojasi! Minun yliluonnolliset kyvyt= kyky irtaantua maallisesta, rahasta ja muusta inhottavasta...otetaas yhet viel ni jaksaa??
Syytä epäillä.
Pharaoh
Martin Beck

epäilys kirjoitti:Voi kuinka ne hiukset nyt tähän liittyy? Enhän ole edes koskettanut kasvojasi! Minun yliluonnolliset kyvyt= kyky irtaantua maallisesta, rahasta ja muusta inhottavasta...otetaas yhet viel ni jaksaa??
Otetaan vaan. Minulle rommicola, tietenkin. Tuskin sinä nyt karvaisia kasvoja haluat koskettaa?
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Kaikkee tänne on keritty rustaamaanki.. mää vietän tätä hiljais eloo, niin en nää,kuule /kirjoittele juur mittää :oops: Mutta näin raskaan viikon jälkeen ottaisin tumma negritaa colalla nams ja 5pvä vapaat alkakoot!
Pharaoh
Martin Beck

Mother_North kirjoitti:Kaikkee tänne on keritty rustaamaanki.. mää vietän tätä hiljais eloo, niin en nää,kuule /kirjoittele juur mittää :oops: Mutta näin raskaan viikon jälkeen ottaisin tumma negritaa colalla nams ja 5pvä vapaat alkakoot!
Tervetuloa vapaitten ihmisten pariin! Tarjoan sinullekin, vaikka emme tunne vielä toisiamme. :wink:
epäilys
Nikke Knatterton

Oi ihania ihmisiä ympärillä ja votkaa lasissa, Eput laulaa ja mä todellakin haluaisin kosketella jotain muutakin kun tuhkakuppia. Voi katsokaa eikö tuolla tiskillä notku joku julkkis?..
Syytä epäillä.
Pharaoh
Martin Beck

Aitolehto, (vai oliko se -lehti?) se ei julkkis ei ole, koskä hän on vankina talossa. Olisiko Sanna Suutari, tai joku muu merkittävä henkilö?
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Pharaoh kirjoitti:Aitolehto, (vai oliko se -lehti?) se ei julkkis ei ole, koskä hän on vankina talossa. Olisiko Sanna Suutari, tai joku muu merkittävä henkilö?
Ei. Se oli M. Nykänen, oikeaa seuraa epäilykselle. Dokuja molemmat.
epäilys
Nikke Knatterton

Aika ovelasti sanottu.. "dokuja molemmat"... ei Matti kuule tähän (känniin) kykene mihin minä olen päässyt! Älä aliarvioi minua!
Syytä epäillä.
Lukittu