Seea kirjoitti:Täytyy kyllä nyt sotkea tähän mielialalääkesoppaan omakin kauha, sillä itsellä on ihan henk.koht kokemusta siitä, kuinka ssri-lääkkeet voivat tehdä ihmisestä agressiivisen. Minulla kokeiltiin joskus aikoinaan moniakin lääkkeitä ja yksi niistä ihan oikeasti vaikutti niin, että minä, joka olen muuten varsin lempeä, pitkäpinnainen ja pidättyväinenkin yksilö, joka en ole koskaan pelannut sotapelejä tms, joka en ollut joutunut kokemaan sinänsä mitään vääryyksiä tai epänormaaleja pettymyksiä, muutuin erittäin äkkipikaiseksi ja sen suhteen holtittomaksi, ja silloin tuntui, että vihasin kaikkia ja kaikkea. Onneksi kykenin asian havaitsemaan ja lääkitys muutettiin mutta en tiedä, mitä ennen vaihtoa olisi voinut tapahtua, jos minulla olisi ollut käytössä ase. Se lääke ihan tosiaan käänsi mun persoonallisuuden ihan toisenlaiseksi kuin se oikeasti on. Tämä mainintana siksi, että kun yksilöitä olemme, voivat toiset lääkkeet vaikuttaa ihmisiin myös negatiivisesti. Ei niitä silti yleistäen voi syyttää.
Opiskelen Hyriassa itse myös mutta siis eri yksikössä, kuin uhrit ja ampuja opiskelivat. Eräs koulututtu kertoi ampujan olleen hänen kanssaan ala- ja yläasteen samassa koulussa ja mainitsi, että tekijällä oli kavereitakin mutta hengaili myös yksinään.
Tämä serotoiininestolääkitys on aina vahvin tekijä tämmöisissä tapauksissa. Auvinen ja Saari olivat myös saman lääkkeen käyttäjiä, mutta se ei vielä riitä tuollaisiin tekoihin. Sillä siihen tarvitaan vielä mielen ohjelmointia päälle joka tungetaan tekijän päähän ELF-signaalilla.
Täältä löytyy maailmanlaajuisesti saman lääkkeen alla tehdyt itsetuhoiset ja väkivaltaiset tapaukset/teot->
http://www.ssristories.com/index.php

Alaskassa sekä Norjan Trömsassa löytyy sitten tämä NATO:n sekä Yhdysvaltojen armeijan ilmavoimien hallinnoima skalaariase HAARP, jolla voidaan:
- muokata ilmastoa
- luoda tsunameita
- luoda maanjäristyksiä
Sekä ohjelmoida näitä kohdehenkilöitä tekemään kouluampumisia, jotta aselait saataisiin tiukennettua ja aseluvat vietyä kansalta.
ELF tulee termeistä Extremely low frequency (ELF), joka on matalantaajuisen radioaallon termi joka resonoi radioaktiivisesti.
http://en.wikipedia.org/wiki/Extremely_low_frequency
Serotoiininestolääkityksestä löytyy joku nanokomponentti jonka avulla tämä mielenhallinta on mahdollinen ja jenkit pojat hoitaa usein tämän ohjelmoinnin.
Itse olin tuon lauantaisen ampumavälikohtauksen aikoihin kaverin mökillä, joka on vain n. 30 km päässä Hyvinkäästä ja alkoi vinkumaan vasemmassa korvassa voimakkaasti n. kahden aikoihin. Joten tämä selittää tuon erittäin voimakkaan ELF-signaalikeskityksen joka suunnattiin satelliiteista ja resonoi laajalla alueella.