En toki. Ethän niin väittänyt. Kirjoituksesi vaikutti muuten hieman harhaisen ihmisen tuotokselta. Niin kuin monet kirjoituksistasi. Tämä siis vain minun mielipiteeni.cicero kirjoitti:mitä luulit että tarkoitan tuolla että olette sama hlö???
Madeleine...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
cicero kirjoitti:
varsinkin jo son kovin kärkäs osoittamaan LEHTIJUTTUJEN avulla totuuksia...
Tämä on meidän kaikkien erittäin hyvä muistaa!!! Ettei tule tyhmyyksissään kirjoittaneeksi vaikkapa, että "vanhemmat eivät ole suostuneet vastaamaan mihinkään madeleinen katoamisiin liittyviin kysymyksiin."
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
sama on käynyt myös minun mielessäni...
Voisiko sirpa olla marsalkan alter ego, tai toisinpäin?
cicero ei ole sitten siinä asiassa ainoa harhainen täällä
muutenkin, minusta cicerolla on ollut ihan tosi nokkelia päätelmiä tästä madeleine jutusta, ja olen samaa mieltä hänen kanssaan, että jokainen kai saa sanoa täällä mielipiteensä tästä keissistä niin kauan kuin ei muita loukkaa.
Voisiko sirpa olla marsalkan alter ego, tai toisinpäin?
cicero ei ole sitten siinä asiassa ainoa harhainen täällä
muutenkin, minusta cicerolla on ollut ihan tosi nokkelia päätelmiä tästä madeleine jutusta, ja olen samaa mieltä hänen kanssaan, että jokainen kai saa sanoa täällä mielipiteensä tästä keissistä niin kauan kuin ei muita loukkaa.
Ja niin kauan kuin ei tarkoituksellisesti vääristele/tahallaan suomenna virheellisesti lehtijuttuja. Tuollainen toiminta on mielestäni erittäin alhaista.mankeli kirjoitti:
jokainen kai saa sanoa täällä mielipiteensä tästä keissistä niin kauan kuin ei muita loukkaa.
Päivän naurut:
Kiitos!minusta cicerolla on ollut ihan tosi nokkelia päätelmiä tästä madeleine jutusta
Sirpa ja Cicero! Ollaan kaikki samaan aikaan kirjautuneena. 
Tunnetko heidät hyvinkin?MissHolmes: As you all know, I dislike McCanns!
Onneksi en ole ainut:
Juu. Niinhän siinä kävi, että kackelsbergiksi taas menivät erään kirjoittajan väitteet.Eääh. Jopas tajusin.
Mutta että lehdistöllekö toimisivat? Eikö tässä nyt kuitenkin ollut kyseessä vaan tv-dokumentti Channel 4:lle?
Viimeksi muokannut Marsalkka, Pe Loka 19, 2007 12:35 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Valitettavasti jäit taas kiinni valehtelusta. Olemme jo tottuneet siihen, ettet myönnä valehtelujasi.cicero kirjoitti:ethän sinä TAASKAAN tiennyt mitään... kunhan selittelet taas
Professor David Canter, Director of Investigative Psychology at Liverpool University=journalisti?
Professor Dave Barclay, a leading forensic scientist =journalisti?
Gary Lig, previously from West Yorkshire Police=journalisti?
Chris Stevenson was the Detective Chief Superintendent=journalisti?
Ehkä joku näistä on tosiaan journalisti...