ulkosuomalainen kirjoitti:ulkosuomalainen kirjoitti
Tosi tutkija yrittaisi vaikka miettia miten ihmeessa se huppu sai aikaiseksi sen erittain verisen jaljen siihen olohuoneen parketille kun siihen ei ole mitaan tulo-tai lahtojalkia. Tai miten tama paasi ikkunasta jattamatta siihen ikkunan lahelle jalkia. Tai kuulumatta.
Ylla mun alkuperainen posti, josta koko vankays talla kertaa lahti. Naakka tarttui mun maaritelmaan "erittain verinen." Korjasin sen lainaamalla lahdetta, jonka mukaan kenka oli runsasverinen. Mitaan muuta en ole sanonut tietavani tai uskovani tuosta jaljesta tai sen synnysta TALLA KERTAA. En missaan kertonut uskovani poliisin selitykseen/rekoon. Itse olen aina olettanut, etta jalki olisi saattanut olla esim. paikka mihin verinen kenka/kengat (miinus niiden sisalla olevia jalkoja) oli jatetty, myohemmin haettavaksi. Siis vahingossa syntynyt eika lavastusta.
Poliisin rekojen mukaan jalkea olisi kuitenkin ollut vaikea saada aikaiseksi kenkaa esim kadella painamalla, joten en vaita taman teoriani toimivan.
Noniin, olemme siis samaa mieltä loppujen lopuksi, ja mielestäni annoin sinulle hyvän selityksen miten verijälki olisi voinut syntyä ilman tulo- ja menojälkiä, kuten toivoit.
Kun minäkään en arvostellut sinun tekstejäsi (paitsi sitä "erittäin veristä", mutta termi tulee ymmärrettäväksi kun lainasit poliisien tekstiä), vaan poliisin, ja ihmettelin, miten yksi selitysmalli oli kyetty niin vuoren varmasti ottamaan pois, ettei sitä edes mainittu. Pisaran päälle astumisesta kun todellakin tulee "runsasverinen", koska verta on nestepisara maassa, eikä se ole tullut siihen siirtymäverenä mistään esim kengänpohjassa. Ja tämän poliisit tietävät, mutta eivät kerro.
Kirjoitin:
"Onhan AA voinut olla se pisaran päälle astuja, mutta ei tuossa jäljessä nyt minusta lavastukseen mikään viittaa, paremminkin siihen, ettei AA ole huomannut, että pisara putosi ja hän astui sen päälle. "
Johon sinä:
"Tuo sun yksi-pieni-pudonnut-tippa -tieto oli puolestaan sun ja Turren keksinto, mutta sen voit puolestaan esittaa faktana, joka muiden on otettava pyhana totuutena kun te kerran niin sanotte? "
Johon kuolema kuin uutena asiana:
"Mitäpä jos tämä kyseinen pieni raahausjälki ei olisikaan lavastus, vaan sinne rikospaikalle jäänyt oikea jälki? Ihan mahdoton ajatus?"
Johon sinä sitten loukkaantuneena, ettet ole koskaan sanonutkaan uskovasi poliisn väitteeseen 100% varmasti. Vaikka tätä ei ole kukaan väittänytkään. Ja kun nyt sait toisenkin selitysmallin, niin varmasti uskot siihen vielä vähemmän.