Voi hitsi kun jo etukäteen jännittää!MissHolmes kirjoitti:Minä toisinaan säälin sinua marsalkka!
Laitan tarkennusta tähän vielä myöhemmin.
Madeleine...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Käsittääkseni tämä sopii tänne Lautamiehiin. Mutta pyydä sitten modeja apuun, jos harmittaa jäädä housut kintuissa kiinni valehtelusta. Kantelu sopii siihen halpamaiseen ja valheelliseen kuvaan, jonka olen sinusta saanut.cicero kirjoitti:no mä laitoin viestiä eteenpäin. Onko tämä ihan foorumin etiketin mukaista kirjoittelua?
Ehkä jopa onnistut saamaan minut pois tältä foorumilta, jos oikein itket modeille kuin pikkuvauva! Jokainen tyylillään...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
käsittääkseni sinun käytöksesi ei sovi myöskään tänne lautamiehiin. Esimerkiksi nämä valehtelusyytökset ovat todella naurettavia. olet jo tänään monen monta kertaa erotellut juttuja toisistaan saaden ne näyttämään joltain muulta mitä alkuperäinen kirjoittaja on tarkoittanut.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Esimerkiksi tätä ei tarvitse erotella mistään. Tämä on sellaisenaan puhdasta kackelsbergiä:cicero kirjoitti:käsittääkseni sinun käytöksesi ei sovi myöskään tänne lautamiehiin. Esimerkiksi nämä valehtelusyytökset ovat todella naurettavia. olet jo tänään monen monta kertaa erotellut juttuja toisistaan saaden ne näyttämään joltain muulta mitä alkuperäinen kirjoittaja on tarkoittanut.
Lopeta kackelsbergin kirjoittaminen, niin en syytä sinua valehtelusta!Nämä entiset poliisit ovat olleet lehtien kustantamalla matkalla ja he kaikki toimivat nykyään journalisteina.
Hei vaan kaikille! Joudun mahdollisesti jättämään teidät, koska eräs kirjoittaja ei kestä sitä, että käräytän häntä jatkuvasta valehtelusta ja erään pariskunnan jatkuvasta valheellisesta mustamaalaamisesta.
Hoidan tämän käräyttämisen nykyään täällä Lautamiehissä, mutta sekin on tälle kirjoittajalle liikaa. Hän on päätynyt valittamaan asiasta moderaattoreille.
Kaikkea Hyvää,
Marsalkka
P.S. Kirjoitan tämän jo nyt, koska mahdollisen bannin iskiessä en voi teitä rakkaita ihmisiä enää muistaa.
Mikäli bannia ei tule, ilahdutan teitä täällä Lautamiehissä entiseen tapaan.
Hoidan tämän käräyttämisen nykyään täällä Lautamiehissä, mutta sekin on tälle kirjoittajalle liikaa. Hän on päätynyt valittamaan asiasta moderaattoreille.
Kaikkea Hyvää,
Marsalkka
P.S. Kirjoitan tämän jo nyt, koska mahdollisen bannin iskiessä en voi teitä rakkaita ihmisiä enää muistaa.
Mikäli bannia ei tule, ilahdutan teitä täällä Lautamiehissä entiseen tapaan.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Minä en suoraan sanottuna jaksa sinua marsalkka ''kuunnella''.
Meillä on kaikilla takana yksi rauhallinen ja mukava ''jutusteluviikko'' ilman sinua ja paluusi tuntuu kaameammalta kuin uskoin.
Kävimme keskustelua myös lähteistä ja niiden puuttumisesta ilman sinuakin, mutta se hoidettiin ystävällisesti vittuilematta. Eikä siitä syntynyt kahden, jopa kolmen ketjun kattavaa paskan jauhantaa.
Sinun käytöksesi todellakin häiritsee ketjun kulkua ja ärsyttää nähtävästi monia. Se vie mielen ja langan jutustelultamme ja aiheuttaa agressioita.
Näkemättä edes kuvaasi, voin nyt luokitella sinut niihin ''dislike'' ihmisiini kriteereillä: liian näsä, liian itsekeskeinen, liian ärsyttävä, liikaa ''äänessä'' jne jne jne
...ja minä jopa yritin ystävällisesti toivottaa sinut tervetulleeksi takaisin.
Mutta lisää vanhoja sanontoja tuon susi -jutun lisäksi (läheltä kyllä liippaa)
EI VANHA KOIRA ISTUMAAN OPI.
Meillä on kaikilla takana yksi rauhallinen ja mukava ''jutusteluviikko'' ilman sinua ja paluusi tuntuu kaameammalta kuin uskoin.
Kävimme keskustelua myös lähteistä ja niiden puuttumisesta ilman sinuakin, mutta se hoidettiin ystävällisesti vittuilematta. Eikä siitä syntynyt kahden, jopa kolmen ketjun kattavaa paskan jauhantaa.
Sinun käytöksesi todellakin häiritsee ketjun kulkua ja ärsyttää nähtävästi monia. Se vie mielen ja langan jutustelultamme ja aiheuttaa agressioita.
Näkemättä edes kuvaasi, voin nyt luokitella sinut niihin ''dislike'' ihmisiini kriteereillä: liian näsä, liian itsekeskeinen, liian ärsyttävä, liikaa ''äänessä'' jne jne jne
...ja minä jopa yritin ystävällisesti toivottaa sinut tervetulleeksi takaisin.
Mutta lisää vanhoja sanontoja tuon susi -jutun lisäksi (läheltä kyllä liippaa)
EI VANHA KOIRA ISTUMAAN OPI.
Siksi olenkin siirtänyt kannanottoni lähes kokonaan tänne Lautamiehiin.MissHolmes kirjoitti:
(
Tuossa "varsinaisessa" Madeleine-ketjussa puutun keskusteluun, jos jokin asia selvästi on jossakin asiassa pielessä. Tällöin minulla käsittääkseni on oikeus lisätietoja kysyä.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Olenko nyt ymmärtänyt oikein, että kaikki, mitä me muut päästämme suustamme on sinun mielestäsi virheellistä tietoa?
Ainakin minusta tuntuu, että jokaisessa muiden kommentissa on aina jotain epäilyttävää ja huolimatta viitteistä vanhoihin linkkeihin, pitää ne sinulle kaivaa juuri siihen livehetkeen. Arvostaisin kovasti, jos näkisin sitä 'omatoimisuutta' mitä tuossa jo hetken oli, useamminkin.
Meistä tuskin kukaan muu on muodostavinaan mielipiteitään vain sen perusteella mitä muut sanoo ja miten muut asiat tulkitsee, vaan jätämme ne kommentit omaan arvoonsa ja kaivamme ns. ''totuuden'' alkuperäisestä lähteestä.
Sekin tässä on positiivista, että kielitaito pysyy hyvin yllä, kun jatkuvasti kahlaa läpi kaiken kansainvälisen lehtikirjoittelun aiheesta. Suosittelen sinullekin lämpimästi!
En tahtoisi olla ilkeä, enkä tahdo sinua pois, mutta toivoisin, että pystyisit näkemään sen tosiasian, että kaikki eivät ajattele, eivätkä tule ajattelemaan tavallasi, vaikka kuinka haluaisit!
Ainakin minusta tuntuu, että jokaisessa muiden kommentissa on aina jotain epäilyttävää ja huolimatta viitteistä vanhoihin linkkeihin, pitää ne sinulle kaivaa juuri siihen livehetkeen. Arvostaisin kovasti, jos näkisin sitä 'omatoimisuutta' mitä tuossa jo hetken oli, useamminkin.
Meistä tuskin kukaan muu on muodostavinaan mielipiteitään vain sen perusteella mitä muut sanoo ja miten muut asiat tulkitsee, vaan jätämme ne kommentit omaan arvoonsa ja kaivamme ns. ''totuuden'' alkuperäisestä lähteestä.
Sekin tässä on positiivista, että kielitaito pysyy hyvin yllä, kun jatkuvasti kahlaa läpi kaiken kansainvälisen lehtikirjoittelun aiheesta. Suosittelen sinullekin lämpimästi!
En tahtoisi olla ilkeä, enkä tahdo sinua pois, mutta toivoisin, että pystyisit näkemään sen tosiasian, että kaikki eivät ajattele, eivätkä tule ajattelemaan tavallasi, vaikka kuinka haluaisit!
Ei. En puutu läheskään kaikkeen. Vain kackelsbergiin. Ihmettelen miksi jotkut haluavat valheellisella tiedolla mustamaalata McCanneja.MissHolmes kirjoitti:Olenko nyt ymmärtänyt oikein, että kaikki, mitä me muut päästämme suustamme on sinun mielestäsi virheellistä tietoa?
Suoraan sanottuna pyydän useimmiten niitä linkkejä siksi, että tiedän jo etukäteen, että tietyille väitteille ei tukea linkeistä löydy. Esimerkiksi Cicero vääristelee jatkuvasti uutisten tietoja mustamaalatakseen McCanneja. Hän muuttaa sisältöä mieleisekseen mustamaalatakseen perhettä. Tämä on mielestäni hyvin omituista ja jopa sairasta. Hän ei kuitenkaan käsittääkseni perhettä tunne.Ainakin minusta tuntuu, että jokaisessa muiden kommentissa on aina jotain epäilyttävää ja huolimatta viitteistä vanhoihin linkkeihin, pitää ne sinulle kaivaa juuri siihen livehetkeen.
Tänään ja eilen hän esimerkiksi kertoi, että Madeleine-dokumentin asiantuntijat ovat kaikki entisiä poliiseja ja nykyisin journalisteja. Mikä ihme saa ihmisen valehtelemaan tällä tavalla? Mielestäni tuollainen käytös on hyvin omituista.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
En tiedä. Onko sinulla tietoa tästä asiasta? Lapsia hän oli ainakin onnistunut hankkimaan.MissHolmes kirjoitti:Eikö Mannerheim ollut homo?
-
MissHolmes
- Ben Matlock
En minä tiedä, vilpittömästi
...mutta paljon siitä on keskustelua käyty.
Ota se haku ja katso
ja tässä varmuuden vuoksi linkki: *wink*
http://www.google.fi/search?hl=fi&sa=X& ... mo&spell=1
*painuu häpeillen soffaan. koska on julkiloukannut äärimmäisen kunnioitettua sotasankaria*
...mutta paljon siitä on keskustelua käyty.
Ota se haku ja katso
ja tässä varmuuden vuoksi linkki: *wink*
http://www.google.fi/search?hl=fi&sa=X& ... mo&spell=1
*painuu häpeillen soffaan. koska on julkiloukannut äärimmäisen kunnioitettua sotasankaria*