Naapurit helvetistä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kerjäläinen
Nikke Knatterton

Re: Naapurit helvetistä

Viesti Kirjoittaja Kerjäläinen »

-Mun tatuoinnit
-Mun prätkä + cadillac jotka ei ole mun nimissä, kuulema jotain hämärää siinä kun ei ole omissa nimissä
-Mun sikarin polttelu joka mukamas haisee hänelle asti, muttei muille naapureille
-Mun öiset suihkussa käymiset
-Mun 2 parkkiruutua, toinen ostettu paikka ja toinen vuokra paikka.
-Mun nais vieraat kuulema pitää outoja ääniä
-Mun parveke kokkailut
-Mun käyttäytyminen häntä kohtaan on kuulema ala-arvoista
Et oo oikeesti tosissas, onhan tää provo? :idea:

Olen varmasti aikoinani itse ollut aikamoinen kusipää-naapuri, kun humalapäissäni soittelin musiikkia turhan kovalla pahemmin naapureista välittämättä. Riitelimmekin silloisen naisystäväni kanssa joskus kovaäänisesti :oops:, ja sitäkin saattoi tapahtua sopimattomiin kellonaikoihin.
Nykyään asun tällaisessa pahvitalossa, ja kuinkas ollakkaan, naapurinani asuu musiikkia helvetillisen äänekkäästi kuunteleva, sekä soittava, ja taisteluharjoituksia harrastava ihminen. Karma.
Ei tässä ole kehdannut asiasta valittaa :roll: . Nyt olen huomannut kuinka raivostuttavaa tällainen käytös voi olla. Opettavaista. :) Täätyypi hankkia korvatulpat ensi kerralla kun apoteekkiin tulloo asiaa.
Kaikki liekit polttavat, vauvaseni. Kyllä sinä opit. Se on joko tai. Kukaan ei saa molempia.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Kannattaisi perustaa häirikkörekisteri. Ainakin omistusasunnon etsijät maksaisivat luotettavasta tiedosta. Myös asunnonvälitysfirmat ja yksityiset myyjät voisivat mainostaa asuntoaan häirikkörekisterin pisteillä. "Koko taloyhtiö saanut häirikkörekisteriltä 4,5/5 pistettä."
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
RealPitti
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

Kerjäläinen kirjoitti:
-Mun tatuoinnit
-Mun prätkä + cadillac jotka ei ole mun nimissä, kuulema jotain hämärää siinä kun ei ole omissa nimissä
-Mun sikarin polttelu joka mukamas haisee hänelle asti, muttei muille naapureille
-Mun nais vieraat kuulema pitää outoja ääniä
-Mun parveke kokkailut
Et oo oikeesti tosissas, onhan tää provo? :idea:

No ei ole, ikävä kyllä.
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

Emailini: [email protected]
poikkeus
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja poikkeus »

^^ onks mamma jo rauhoittunut ja rauhanpäiväkahvipullat leipassut?? vai vieläkö kihisee raivosta tatskakaverii kohtaan??
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
RealPitti
Sofia Karppi

poikkeus kirjoitti:^^ onks mamma jo rauhoittunut ja rauhanpäiväkahvipullat leipassut?? vai vieläkö kihisee raivosta tatskakaverii kohtaan??
Ei ole näkynyt perjantain jälkeen :roll:

Poeka
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Poeka »

RealPitti kirjoitti:Olipas mielenkiintoinen kokous, tulipa samalla selville että tuolla alakerran naapurilla ei ole kaikki ihan kotona.

Ennen kokouksen alkua kovaan ääneen kailotti sitä kuinka häntä on kohdeltu väärin tässä asiassa, vaikkei ketään edes syytetty mistään vielä. Kun hän sai esittää näkemyksiään mikä mussa ärsyttää niin niitä oli pitkä lista.

-Mun tatuoinnit
-Mun nais vieraat kuulema pitää outoja ääniä :mrgreen:
-Mun parveke kokkailut

Vastailin jokaiseen syytökseen asiallisesti
-Tatuoinnit on osa mua, ja niitä otan lisää sitä mukaan kun ehdin. Mikäli ne jotakuta ahdistaa niin se on kyllä sitten ihan sen oma ongelma. Mä en siitä stressaa sen enempää.

-Väliäkö sillä kenen nimissä ne on, enemmän mun huolestuttaa se että miksi se on ottanut ne tiedot selville? Mitä se niillä tiedoilla tekee?

-Mulla aika hyvät ilmastointi laitteet kotona juurikin tätä sikari harrastusta varten, käytiin tarkistamassa asunto isännöitsijän, tal.yht:n pj:n, seinänaapureiden sekä tämän valittajan kanssa ja kukaan muu ei keksinyt valitettavaa kuin valittaja itse.

-Käyn yöllä max 10min suihkussa, sen ei pitäisi häiritä ketään. Se myös tarkistettiin, suihkun ääni ei kuulu valittajan makuuhuoneeseen vaan se kuuluu vain kylpyhuoneessa ja silloinkin tosi heikosti.

-Asunnon omistaja oli ostanut autopaikan, toisen olen vuokran huoltoyhtiöltä. Mitä hän edes tekee kahdella paikalla kun on vain yksi auto?

-Nais vieraita ollut jokunen ja "outoja" ääniä ei ole kuulunut :mrgreen:

-Parveke kokkailuja oli vain kerran, siihenkin oli lähes kaikkien lupa.

-Lupasin parantaa tapani, sanoin suuttuneeni hänelle niistä lukuisista valituksista joten alan tästä eteenpäin yli-ystävälliseksi hänelle :mrgreen:

Isännöitsijältä tuli naiselle nyt ensimmäinen varoitus, seuraava tulee helpommin kuulema.
Harvoin päästän asuntooni ketään "tuntemattomia" mutta nyt meni niin yli äyräiden että oli pakko käydä heille asunto näyttämässä.
Tässä on hyvä esimerkki.Kannattaa mennä oikeisiin töihin niin voi asua omakotitalossa.Noissa kerrostalolähiöissä on aina ongelmia sekä ongelmatapauksia.
Jos poliisit olisivat piirittäneet hänet, hän olisi voinut liittää sauvat propellipipoonsa ja lentää pois salaisen luolaansa, kiroten Lepakkomiehen Keskusrikospoliisille antamaa apua jolla paha suunnitelma kukistettiin.
Hangman
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Hangman »

Kyllä niitä helvetillisiä naapureita asustaa myös omakotitaloissa. Se tietysti on eri asia jos asuu jossain pöndellä missä on lähimpään naapuriin kilometri matkaa.
RealPitti
Sofia Karppi

Tuolla asunnon hinnalla olisi saanut omakotitalon uudellamaalta, kyseessä kun on omistus-asunto josta maksan vain yhtiövastikkeet ja lainan lyhennykset :wink:

Mitä tarkoitat oikeilla töillä?

Jaakos
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Jaakos »

No ei tuollainen tatskajätkä voi oikeista töistä pitää. Sitä se varmaan meinas. ;)
RealPitti
Sofia Karppi

Jaakos kirjoitti:No ei tuollainen tatskajätkä voi oikeista töistä pitää. Sitä se varmaan meinas. ;)
Niin mutta mikä luokitellaan oikeiksi töiksi? Sitä tässä ihmettelen :wink:

Hangman
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Hangman »

RealPitti kirjoitti:
Jaakos kirjoitti:No ei tuollainen tatskajätkä voi oikeista töistä pitää. Sitä se varmaan meinas. ;)
Luultavasti jotain toimistossa notkumista ja työajalla täällä roikkumista. :lol:
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

RealPitti kirjoitti:
Kai toi yläkerrän öisin kämppäänsä remppaava taksisuhari kuuluu niihin "oikeisiin työntekijöihin". Ottaisin tonne ylös asuu mieluummin vaikka viis mafiamiestä kuin ton yhen imbesillin. :evil: *patoutumia*
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Realmeal
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Realmeal »

Realpitti kirjoitti:-Lupasin parantaa tapani, sanoin suuttuneeni hänelle niistä lukuisista valituksista joten alan tästä eteenpäin yli-ystävälliseksi hänelle

mitä mitä mitä, onko pitti ruvennut pehmoilee? vanhaan hyvään aikaan toi sun naapurin eukko ois haettu soramontulle jossa olis porukalla hakattu se ja jos vahinko sattuu ni sehän kiloin paloiks ja suonsilmään :wink:
RealPitti
Sofia Karppi

Realmeal kirjoitti:mitä mitä mitä, onko pitti ruvennut pehmoilee? vanhaan hyvään aikaan toi sun naapurin eukko ois haettu soramontulle jossa olis porukalla hakattu se ja jos vahinko sattuu ni sehän kiloin paloiks ja suonsilmään :wink:
Ainahan mä oon pehmo ollut, koskaan en ole tehnyt kärpäselläkään pahaa.

LapinShamaani
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja LapinShamaani »

RealPitti kirjoitti:
Realmeal kirjoitti:mitä mitä mitä, onko pitti ruvennut pehmoilee? vanhaan hyvään aikaan toi sun naapurin eukko ois haettu soramontulle jossa olis porukalla hakattu se ja jos vahinko sattuu ni sehän kiloin paloiks ja suonsilmään :wink:
Ainahan mä oon pehmo ollut, koskaan en ole tehnyt kärpäselläkään pahaa.
Pehmo ainaki päästä.Lopusta en tiedä.

Mutta asiaan. jokunen vuosi sitten tuli tv2 dokumentti torniosta ja siellä esillä olleesta perheestä.Kyseinen perhe häiriköi naapurustoaan ja kukaan ei voinut heille mitään.Muistaako kukaan dokumentin nimeä?
Vastaa Viestiin