RealPitti kirjoitti:Olipas mielenkiintoinen kokous, tulipa samalla selville että tuolla alakerran naapurilla ei ole kaikki ihan kotona.
Ennen kokouksen alkua kovaan ääneen kailotti sitä kuinka häntä on kohdeltu väärin tässä asiassa, vaikkei ketään edes syytetty mistään vielä. Kun hän sai esittää näkemyksiään mikä mussa ärsyttää niin niitä oli pitkä lista.
-Mun tatuoinnit
-Mun prätkä + cadillac jotka ei ole mun nimissä, kuulema jotain hämärää siinä kun ei ole omissa nimissä
-Mun sikarin polttelu joka mukamas haisee hänelle asti, muttei muille naapureille
-Mun öiset suihkussa käymiset
-Mun 2 parkkiruutua, toinen ostettu paikka ja toinen vuokra paikka.
-Mun nais vieraat kuulema pitää outoja ääniä
-Mun parveke kokkailut
-Mun käyttäytyminen häntä kohtaan on kuulema ala-arvoista
Vastailin jokaiseen syytökseen asiallisesti
-Tatuoinnit on osa mua, ja niitä otan lisää sitä mukaan kun ehdin. Mikäli ne jotakuta ahdistaa niin se on kyllä sitten ihan sen oma ongelma. Mä en siitä stressaa sen enempää.
-Väliäkö sillä kenen nimissä ne on, enemmän mun huolestuttaa se että miksi se on ottanut ne tiedot selville? Mitä se niillä tiedoilla tekee?
-Mulla aika hyvät ilmastointi laitteet kotona juurikin tätä sikari harrastusta varten, käytiin tarkistamassa asunto isännöitsijän, tal.yht:n pj:n, seinänaapureiden sekä tämän valittajan kanssa ja kukaan muu ei keksinyt valitettavaa kuin valittaja itse.
-Käyn yöllä max 10min suihkussa, sen ei pitäisi häiritä ketään. Se myös tarkistettiin, suihkun ääni ei kuulu valittajan makuuhuoneeseen vaan se kuuluu vain kylpyhuoneessa ja silloinkin tosi heikosti.
-Asunnon omistaja oli ostanut autopaikan, toisen olen vuokran huoltoyhtiöltä. Mitä hän edes tekee kahdella paikalla kun on vain yksi auto?
-Nais vieraita ollut jokunen ja "outoja" ääniä ei ole kuulunut
-Parveke kokkailuja oli vain kerran, siihenkin oli lähes kaikkien lupa.
-Lupasin parantaa tapani, sanoin suuttuneeni hänelle niistä lukuisista valituksista joten alan tästä eteenpäin yli-ystävälliseksi hänelle
Isännöitsijältä tuli naiselle nyt ensimmäinen varoitus, seuraava tulee helpommin kuulema.
Harvoin päästän asuntooni ketään "tuntemattomia" mutta nyt meni niin yli äyräiden että oli pakko käydä heille asunto näyttämässä.