groot kirjoitti:Naisen arsyttaminen, naisen saamiseksi vihan valtaan on hellpooa. Kasilaukut lentaaa. Mika voisi ollla helpompaa?
Itse olen luonteeltani aika rauhallinen niin vähän vaikea samaistua tuohon.

Olen kuitenkin myös sosiaalinen, joten ennemmin juttelen asiat halki kuin alan riehua. Olen muutenkin sitä mieltä, että liian monessa parisuhteessa ei osata avautua ja keskustella ongelmista riittävästi. Itse olin tälläinen ensimmäisen (ja toistaiseksi ainoan

) poikaystäväni suhteen, ja kyllähän ne ongelmat alkoivat aika isoiksi loppua kohden kasaantua kun en saanut suutani auki siitä kuinka uskontoon (ortodoksiksi, ei ollut suomalainen hän) painostaminen, omalta osaltani kivuliaaksi pakkopullaksi muuttunut seksielämä, täysin eri näkemykset lasten hankinnasta ja muut vastaavat häiritsivät mua. Tosin, onhan noi jo sen verran isoja asioita että oli parempikin vaan erota kun ei se keskustelu noilla lähtökohdilla olisi mitään auttanut (paitsi ehkä korkeintaan sen seksielämän suhteen).
Onneksi nykyisin olen saanut sen verran enemmän itsevarmuutta että kykenen keskustelemaan rennosti lähes kaikesta jo uusien deittipartnerien kanssa. Ehkä ei nyt sentään oman perheen asioista ja muusta vastaavasta, mutta mm. ihmissuhdeasioihin liittyen ilmaisen aika suoraan mielipiteeni.
Mitä sitten tässä ketjussa valiteltuihin "vaativiin, äkkipikaisiin nalkuttajiin" tulee niin onhan sitä muunkinlaisia naisia, mutta aika usein te miehet valitsette niitä kranttuja ja määräileviä pirttihirmuja

Niillä kaikkein kuumimmilla misuillahan on varaakin olla nirso ja myös pompottaa miestä, joka ei raaski suhteen huonolaatuisuudesta huolimatta jättää sitä kaikkien palvomaa donnaa...
Mitä rahanahneuteen tulee, niin ne rahan takia kenen tahansa matkaan lahjottavissa olevat ovat kokonaan eri kastia kuin keskiverto suomalainen nainen. Eniten noita löytyy muutenkin köyhemmistä maista, joista on pakko päästä paremman elintason apajille. Niitä käy jo sääliksi joilla ei ole muuta vaihtoehtoa, mutta sitten taas ne jenkkityyliset maineen ja julkisuuden perässä juoksijat jotka kyllä tulisivat toimeen ilman ylimääräisiä kalleuksiakin vaan oksettavat ja tuovat mieleen erään h-alkuisen sanan.