Naisen miellyttäminen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Re: Naisen miellyttäminen

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Naattori kirjoitti:
Dr Bergmeister kirjoitti:Just perjantaina oli hauska repliikki eräässä tv-sarjassa. Mies sanoi toiselle :" Vastaa myöntävästi kaikkeen, mistä nainen sua syyttää. Muuten naisten kanssa ei pärjää."
Eikö Dr Bergmeister kehtaa myöntää katsoneensa Lemmen viemää :mrgreen: :mrgreen:

Naattori, sinäpä sen sanoit :D
Gods made heavy metal.
devil_doll
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Choosing A Wife

A man wanted to get married. He was having trouble choosing among three likely candidates. He gives each woman a present of $5,000 and watches to see what they do with the money.

The first does a total make over. She goes to a fancy beauty salon gets her hair done, new make up and buys several new outfits and dresses up very nicely for the man. She tells him that she has done this to be more a attractive for him because she loves him so much. The man was impressed.

The second goes shopping to buy the man gifts. She gets him a new set of golf clubs, some new gizmos for his computer, and some expensive clothes. As she presents these gifts, she tells him that she has spent all the money on him because she loves him so much. Again, the man is impressed.

The third invests the money in the stock market. She earns several times the $5,000. She gives him back his $5,000 and reinvests the remainder in a joint account. She tells him that she wants to save for their future because she loves him so much. Obviously, the man was impressed.

The man thought for a long time about what each woman had done with the money he'd given her. Then, he married the one with the biggest boobs.
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
tiikeritär85
Susikoski

Viesti Kirjoittaja tiikeritär85 »

Minulle riittää että mies edes joskus osallistuu kotitöihin , pukeutuu suht siisti ,huolehtii hygieniasta,osaa puhua tunteista,ostaa joskus kukkia tai lahjan , osaa rakastella ja ei juo eikä petä eikä hakkaa . Ei tarvi olla rikas ei sporttinen ei älykomea ei huippuviisas mutta ei toki ihan tollokaan. ja rehellinen pitää olla. Poikaystävi on juuri kaikkea tätä
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Syksyn tultua ovat monet kansalaisopistot avanneet ovensa ja järjestävät monenlaisia kursseja. Naisillekin on omansa:

Kurssi 1
Autoilu, osa 1: Kytkin, tuolla veikeällä ylimääräisellä polkimella käytettävä laite, joka rikkoontuu joka vuosi. Opetellaan polkaisemaan kytkintä ennen vaihteen valitsemista. Paljon luistatusharjoituksia.

Autoilu, osa 2: Piru keksi peruuttamisen. Kokoonnumme viikottain Prisman pihaan. Paljon törmäilyharjoituksia. Yksi peruuttaa vuorollaan ja muut arvioivat sekä yrittävät väistää. Oma auto välttämätön. Opistolla ei enää ehjää kalustoa.

Autoilu, osa 3: Uusin kurssimme antaa hyvät valmiudet ajaa käsijarru päällä säällä kuin säällä. Kouluttajamme antavat myös neuvoja olemaan huomaamatta palaneen käryä.

Kurssi 2
Nyt kaikki autoon! Lähdetään! Taso 1. Hauskasti toteutettu aloittelijoille suunnattu kurssi kaikille naisille, jotka eivät viitsi istuttaa perhettään autossa yli tuntia odottamassa. Miten kenkien jalkaan laitto ja käsilaukun mukaanotto kestää tunnin? Tämän kurssin jälkeen ihmettelet sitä itsekin. Kurssilaisten käytössä on simulaattori, joka soittaa äänimerkkiä 5 minuutin välein.

Kurssi 2. Nyt kaikki autoon! Lähdetään! Taso 2. Edistyneille ja taso 1:n käyneille, jotka ovat alittaneet puolen tunnin ajan.

Kurssi 3. Miksi silittäisin mieheni paitapuseron? Keskusteluryhmä. Pureudumme vaiheittain tähän vaikeaan ongelmaan. Paljon mielikuvaharjoituksia. Myös meditaatiota ja hypnoosia sekä kriisiapua tarjolla vaikempiin tapauksiin.

Kurssi 4. Sivistyssanat tutuiksi. Kurssi kaikille naisille. Tutustumme harvinaisiin sanoihin, kuten esimerkiksi seksi. Kerromme mitä se on ja miten sitä voi harjoittaa. Kotitehtäviä.

Kurssi 5. Shoppailu. Tuo mukava ajanviete. Kurssi kaikenikäisille naisille. Käymme läpi mm. sen, ettei raha itsestään lisänny miehesi lompakossa ja että Visallakin maksetut ostokset joutuu maksamaan itse. Totuuden valjettua kurssilla itketään paljon, joten omat nenäliinat mukaan. Kriisiryhmä päivystää opiston ala-aulassa.

Kurssi 6. Miten saat tahtosi läpi? Elämän perustaitoja opettava kurssi, joka luo hyvät valmiudet saada oma mielipide läpi. Paljon pihtausvinkkejä. Asiantuntijat kertovat myös mm. oikean päänsäryn oireista.

Kurssi 7. Oikeanlainen reagointi. Apua elämäsi moninaisiin vaikeuksiin. Opit tietämään milloin sinun tulee järkyttyä, ahdistua, tyrmistyä, hyperventiloida tai joutua suunniltaan. Kurssilla näytetään mm. ötököitä ja sukupuoliaktia sekä keskustellaan miesten ajatuksista naisten suhteen sekä kerrotaan että mieskin on ihminen jolla on tunteet. Kriisiryhmä ja SPR paikalla.

Huom! Seuraavat kurssit alkavat keväällä:
-Auton risteykseen ja liikennevaloihin sammuttaminen
-Missä autossani on bensiintankin täyttöaukko
-Miten kerään jonoa perääni (tuo aina hauska matelukurssi)
-Autossani on mies! Kurssi todella kokeneille
-Etsitään omatoimisesti pissapojan säiliö ja täytetään se.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Leidi
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Leidi »

Onko Tohtori naisvihaaja? :lol:

Ei siinä, hauska juttu, kyllähän tuo naurut irroitti :wink:

Ehkä kurssilistaan voisi lisätä myös "Ei minun lapsi (se kullannuppu) sitä ja tätä" -kurssin? 8)
Gladys
David Starsky

Viesti Kirjoittaja Gladys »

:lol: :lol: :lol:
"Olipa kerran naispuolinen aivosolu, joka eksyi miehen pääkoppaan. Se katseli hermostuneena ympärilleen, mutta siellä oli tyhjää ja hiljaista. "Haloo!" se huhuili, mutta kukaan ei vastannut. "Onko täällä ketään?" se huusi vähän kovempaa. Ei vastausta vieläkään. Solu alkoi tuntea itsensä todella yksinäiseksi ja kiljui kaikin voimin: "ONKO TÄÄLLÄ KETÄÄN?" Silloin se kuuli heikon äänen jostakin hyvin, hyvin kaukaa: "Me olemme täällä alhaalla."

Mahtava ketju, en lukenut kaikkea joten sorry jos tämä on jo postattu.
All is pretty.
- Andy Warhol
Kafira
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Kafira »

Eihän siihen tarvita kun rakkautta, seksiä, hellyyttä.... siis naisen miellyttämiseen :wink: Kaikki muu hoituu omalla painollaan.
Sibuli
Susikoski

Re:

Viesti Kirjoittaja Sibuli »

groot kirjoitti:Naisen arsyttaminen, naisen saamiseksi vihan valtaan on hellpooa. Kasilaukut lentaaa. Mika voisi ollla helpompaa?
Itse olen luonteeltani aika rauhallinen niin vähän vaikea samaistua tuohon. :lol: Olen kuitenkin myös sosiaalinen, joten ennemmin juttelen asiat halki kuin alan riehua. Olen muutenkin sitä mieltä, että liian monessa parisuhteessa ei osata avautua ja keskustella ongelmista riittävästi. Itse olin tälläinen ensimmäisen (ja toistaiseksi ainoan :lol: ) poikaystäväni suhteen, ja kyllähän ne ongelmat alkoivat aika isoiksi loppua kohden kasaantua kun en saanut suutani auki siitä kuinka uskontoon (ortodoksiksi, ei ollut suomalainen hän) painostaminen, omalta osaltani kivuliaaksi pakkopullaksi muuttunut seksielämä, täysin eri näkemykset lasten hankinnasta ja muut vastaavat häiritsivät mua. Tosin, onhan noi jo sen verran isoja asioita että oli parempikin vaan erota kun ei se keskustelu noilla lähtökohdilla olisi mitään auttanut (paitsi ehkä korkeintaan sen seksielämän suhteen).

Onneksi nykyisin olen saanut sen verran enemmän itsevarmuutta että kykenen keskustelemaan rennosti lähes kaikesta jo uusien deittipartnerien kanssa. Ehkä ei nyt sentään oman perheen asioista ja muusta vastaavasta, mutta mm. ihmissuhdeasioihin liittyen ilmaisen aika suoraan mielipiteeni.

Mitä sitten tässä ketjussa valiteltuihin "vaativiin, äkkipikaisiin nalkuttajiin" tulee niin onhan sitä muunkinlaisia naisia, mutta aika usein te miehet valitsette niitä kranttuja ja määräileviä pirttihirmuja :lol: Niillä kaikkein kuumimmilla misuillahan on varaakin olla nirso ja myös pompottaa miestä, joka ei raaski suhteen huonolaatuisuudesta huolimatta jättää sitä kaikkien palvomaa donnaa...

Mitä rahanahneuteen tulee, niin ne rahan takia kenen tahansa matkaan lahjottavissa olevat ovat kokonaan eri kastia kuin keskiverto suomalainen nainen. Eniten noita löytyy muutenkin köyhemmistä maista, joista on pakko päästä paremman elintason apajille. Niitä käy jo sääliksi joilla ei ole muuta vaihtoehtoa, mutta sitten taas ne jenkkityyliset maineen ja julkisuuden perässä juoksijat jotka kyllä tulisivat toimeen ilman ylimääräisiä kalleuksiakin vaan oksettavat ja tuovat mieleen erään h-alkuisen sanan. :roll:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die tomorrow.
- James Dean
Crishelle
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Mitäs kursseja olikaan miehille? Ai niin, "Roskapussi ja kuinka se viedään ulos" :mrgreen:

Mulle ihan oikeasti riittää se, että mies osaa nousta mua vastaankin välillä. Pidän miehistä jotka ei liian helposti anna mulle periksi koska mä osaan todella olla pirttihirmu. Sytyn keskivertoa karskimman näköisistä miehistä, joilla on voimaa, mutta joilla saa kaikin mokomin olla ylipainoakin. Nallekarhutyyppi on wow! Pyykkilautavatsa - no no! Lisäksi käytöstavat pitää olla hallinnassa. Mä en tiedä mitään pahempaa kuin julkinen, rehvakas röyhtäily ja vielä pahempaa - piereskely... Kotona toki voi olla kuten haluaa. Tässä ollaan avoliitossa oltu vuosia ja satunnaisia kräniä lukuunottamatta ihan hyvin on mennyt.

Miten mua sitten miellytetään? En syty harjoitelluista iskulauseista, miehen pitää alusta asti olla suoraan, mitä on joskin toki käyttäytyä pitää osata, muuten ei tule mitään.
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
Vastaa Viestiin