Onko ulkonäöllä sinulle merkitystä?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Onko ulkonäöllä sinulle merkitystä?

Kyllä
61
74%
Ei
21
26%

Ääniä yhteensä: 82

Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

tre_1982 kirjoitti:
Loka kirjoitti:Costello Hautamäki
*drooooooool*

(Voih, en aikonut sortua tällaiseen teineilyyn mutta nyt tuli pakkotilanne :lol: )
Kiva äijä, mutta ei mielestäni seksikäs ainakaan. :lol:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Tampereen Tyttö kirjoitti:
tre_1982 kirjoitti:
*drooooooool*

(Voih, en aikonut sortua tällaiseen teineilyyn mutta nyt tuli pakkotilanne :lol: )
No kato ny!!
Kuva
Panisin koska tahansa. Ja miten niin kiva äijä, tunnetsä sen?? :shock: Reiskaa. :evil:
Ed
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Ed »

Loka hei, ihan totta.
Köyhän miehen versio Steve Vaista.
http://www.youtube.com/watch?v=VoT7hW7B8JE
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Lasten harrastusten kautta tuttu. 8)
(Tämähän sopisi topikkiin: Kelle julkkikselle olen MELKEIN sukua.)
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
tre_1982
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

Tampereen Tyttö kirjoitti:
tre_1982 kirjoitti:
*drooooooool*

Mutta mä tuossa aikaisemmassa viestissäni kirjoitinkin että mun silmää miellyttävät ihmiset ovat persoonallisia, eivät mitään kiiltokuvapoikia tai muita ns. "yleisesti" seksikkäiksi julistettuja.
:wink:

Costi on silti kyllä aika hot. Vaikka nuorempana olikin vaan sellainen pikku rääpäle ettei hyvä tosikaan (katsokaa vaikka vanhoja Popedan kuvia...). :lol:

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

merzi
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja merzi »

merziä miellyttää aidot ihmiset. Ja silmät ovat sielun peili ihan kaikilla elävillä...
tre_1982
Olivia Benson

merzi kirjoitti:Ja silmät ovat sielun peili ihan kaikilla elävillä...
Hyvin, hyvin totta. Silmät on yksi ensimmäisistä asioista mihin kiinnitän huomiota ihmisessä!

Erään tutun silmät ovat muuten tosi erikoiset.. sellaiset syväluotaavan kirkkaanvihreät, että ihan hätkähtää jos tyyppi katsoo suoraan silmiin... En tunne häntä kovin hyvin joten luonteesta en osaa sanoa mitään, mutta ne silmät... :shock:

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Jutun juoni: eri ihmiset pitävät erilaisia ihmisiä puoleensavetävinä. Näin taataan se, että kaikille löytyy kumppani. Jostain joskus luin, että naiset pitävät jollakin tavalla oman isänsä näköisistä miehistä. Lisäksi väitetään, että aviopuolisot vanhetessaan alkavat yhä enemmän muistuttaa toisiaan.

Miestyyppini on pitkä, solakka mutta raamikas, ei riuku, ei lihaspatukka, mielellään tummat, lyhyet hiukset, muttei tarvitse olla ruskeat silmät. Vähän kulmikas ja karvoja paljon. Jos on kalju, sen pitää olla luonnonmuodostama, ei ajeltu. Pitkätukkaiset annan kernaasti muille.
Viimeksi muokannut Primavera, To Loka 25, 2007 12:06 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Michaelm
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Michaelm »

Itseäni ei viehätä semmoiset barbienuket ollenkaan. Tusinatavaraa. Normaalinäköinen brunetti on kaikkein eniten minun mieleen. Jennifer Garner on esimerkki oikein kauniista eliöstä.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^^^heeheehee... kaikille Costello-faneille tiedoksi: Mun kesän parhaat valokuvat tuli otetuksi heinäkuussa, kun olin eturivissä katsomassa Popedan keikkaa.... sitä, missä Pate M. oli toistaiseksi viimestä kertaa solistina 8)
- I love disco music-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Ed
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Ed »

Ameriikan mediamanipulaation "babe"- tyyppinen massatuote pallotisseineen on ehkä kauimpana naisihanteestani.

Bukowski kirjoitti jossain romaanissa suomalaisista naisista jotain yleispätevää ja aiheeseen liittyvää, mutta en muista sitä tähän hätään, vaikka olisin halunnut.

En vaadi liikoja:
Persoonalliset kasvot ja ajatusmaailma.
Kauniit, voimakkaat jalat ja luomurinnat pakolliset.
Herkkyyttä, älyä, hulluutta, käytännön järkeä ja tyylitajua optimaalisessa suhteessa.
Ujon hävytöntä seksiä taidolla ja tunteella, joskus fetisismillä, perversioilla tai tavallisuudella maustettuina.

Löysin omani.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
tre_1982
Olivia Benson

maija turjukka kirjoitti:^^^heeheehee... kaikille Costello-faneille tiedoksi: Mun kesän parhaat valokuvat tuli otetuksi heinäkuussa, kun olin eturivissä katsomassa Popedan keikkaa.... sitä, missä Pate M. oli toistaiseksi viimestä kertaa solistina 8)
- I love disco music-
OT.. Mulla on vähän huonoja kokemuksia eturivistä, saa aina taistella siinä "mummujen" (okei, keski-ikäisten fanien :wink: ) kanssa paikastaan. Huhhuh. Hevibändien keikoillakin on rauhallisempaa väkeä. :roll: Niinpä olen tyytynyt yleensä sopivaan katse-etäisyyteen vähän kauempaa...

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

Rousku
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Mulle kelpais tuo Elovena-tyyppi

http://www.raisiogroup.com/asp/system/e ... =0&C=18406

paitsi että sais leikata kyntensä, ja kädet on vähän turhan isot. Mutta naamassa on just sitä näköä josta tykkään, hyvänmuotoinen ei liian paksuhuulinen suu, ja ennen muuta iloa. Kroppakin on ihan kelpo. Rinnat saa olla muttei tartte olla kovin isot, lantion pitäis olla aika huomattavasti leveämpi kuin vyötärön. Eikä ihan tikkujalat eikä tikku muutenkaan, pieni pyöreys on nam. Se vielä, että leukaakin pitäis jonkin verran olla; Suomessa valitaan misseiksikin semmoista tyyppiä, joilla on kyllä jykevät leukaperät, mutta se itse leuka on sitten ihan nysä. Ja muutenkin pitäis olla aikuisen näköinen eikä mikään teinilolita.

En tykkää jos notkoselkäisesti keikistellään persettä tyrkylle, tai etupuolelta tissejä, ja tuo seisoo suorassa. Vaaleus ei ole olennaista; olen joskus tavannut oikein ihastuttavan tumman version tuosta Elovena-tyypistä, pienikätisen vielä :D

Oikeista ihmisistä muutamat livenä tapaamani on olleen paremman näköisiä kuin ketkään julkkikset, mutta mitäpä tänne nimiä heittelemään kun ette kumminkaan tunne.

Lisäystä vielä: Oletteko muuten huomanneet, kuinka etenkin huuli- ja asentomuoti ajan myötä muuttuvat? Nyt on muotia semmoinen lyttyynlyödyn näköinen ylähuuli. Ihan toista oli joskus Mary Pickfordin aikoihin. Ja nyt pitäis seistä tissit ja peffa tyrkyllä; 50- ja 60-luvun muotikuvia kun katselee, asento on ihan päinvastainen, lantio edessä ja rintakehä taaempana, ehkä vielä niska vähän kyyryssä ja pää leukapystyisenä edessä.
Lizzie B.
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Eli siis tällainen?

Kuva
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
Rousku
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Lizzie B. kirjoitti:Eli siis tällainen?
:lol: Ehkä vähän hienosäätöä tarttis, ohuemmat huulet ja mieluusti polkkatukka tjsp.
Vastaa Viestiin