Kiva äijä, mutta ei mielestäni seksikäs ainakaan.tre_1982 kirjoitti:*drooooooool*Loka kirjoitti:Costello Hautamäki
(Voih, en aikonut sortua tällaiseen teineilyyn mutta nyt tuli pakkotilanne)
Onko ulkonäöllä sinulle merkitystä?
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
No kato ny!!Tampereen Tyttö kirjoitti:Kiva äijä, mutta ei mielestäni seksikäs ainakaan.tre_1982 kirjoitti:*drooooooool*Loka kirjoitti:Costello Hautamäki

Panisin koska tahansa. Ja miten niin kiva äijä, tunnetsä sen??
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Mutta mä tuossa aikaisemmassa viestissäni kirjoitinkin että mun silmää miellyttävät ihmiset ovat persoonallisia, eivät mitään kiiltokuvapoikia tai muita ns. "yleisesti" seksikkäiksi julistettuja.Tampereen Tyttö kirjoitti:Kiva äijä, mutta ei mielestäni seksikäs ainakaan.tre_1982 kirjoitti:*drooooooool*Loka kirjoitti:Costello Hautamäki
Costi on silti kyllä aika hot. Vaikka nuorempana olikin vaan sellainen pikku rääpäle ettei hyvä tosikaan (katsokaa vaikka vanhoja Popedan kuvia...).
I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.
Hyvin, hyvin totta. Silmät on yksi ensimmäisistä asioista mihin kiinnitän huomiota ihmisessä!merzi kirjoitti:Ja silmät ovat sielun peili ihan kaikilla elävillä...
Erään tutun silmät ovat muuten tosi erikoiset.. sellaiset syväluotaavan kirkkaanvihreät, että ihan hätkähtää jos tyyppi katsoo suoraan silmiin... En tunne häntä kovin hyvin joten luonteesta en osaa sanoa mitään, mutta ne silmät...
I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.
Jutun juoni: eri ihmiset pitävät erilaisia ihmisiä puoleensavetävinä. Näin taataan se, että kaikille löytyy kumppani. Jostain joskus luin, että naiset pitävät jollakin tavalla oman isänsä näköisistä miehistä. Lisäksi väitetään, että aviopuolisot vanhetessaan alkavat yhä enemmän muistuttaa toisiaan.
Miestyyppini on pitkä, solakka mutta raamikas, ei riuku, ei lihaspatukka, mielellään tummat, lyhyet hiukset, muttei tarvitse olla ruskeat silmät. Vähän kulmikas ja karvoja paljon. Jos on kalju, sen pitää olla luonnonmuodostama, ei ajeltu. Pitkätukkaiset annan kernaasti muille.
Miestyyppini on pitkä, solakka mutta raamikas, ei riuku, ei lihaspatukka, mielellään tummat, lyhyet hiukset, muttei tarvitse olla ruskeat silmät. Vähän kulmikas ja karvoja paljon. Jos on kalju, sen pitää olla luonnonmuodostama, ei ajeltu. Pitkätukkaiset annan kernaasti muille.
Viimeksi muokannut Primavera, To Loka 25, 2007 12:06 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Ameriikan mediamanipulaation "babe"- tyyppinen massatuote pallotisseineen on ehkä kauimpana naisihanteestani.
Bukowski kirjoitti jossain romaanissa suomalaisista naisista jotain yleispätevää ja aiheeseen liittyvää, mutta en muista sitä tähän hätään, vaikka olisin halunnut.
En vaadi liikoja:
Persoonalliset kasvot ja ajatusmaailma.
Kauniit, voimakkaat jalat ja luomurinnat pakolliset.
Herkkyyttä, älyä, hulluutta, käytännön järkeä ja tyylitajua optimaalisessa suhteessa.
Ujon hävytöntä seksiä taidolla ja tunteella, joskus fetisismillä, perversioilla tai tavallisuudella maustettuina.
Löysin omani.
Bukowski kirjoitti jossain romaanissa suomalaisista naisista jotain yleispätevää ja aiheeseen liittyvää, mutta en muista sitä tähän hätään, vaikka olisin halunnut.
En vaadi liikoja:
Persoonalliset kasvot ja ajatusmaailma.
Kauniit, voimakkaat jalat ja luomurinnat pakolliset.
Herkkyyttä, älyä, hulluutta, käytännön järkeä ja tyylitajua optimaalisessa suhteessa.
Ujon hävytöntä seksiä taidolla ja tunteella, joskus fetisismillä, perversioilla tai tavallisuudella maustettuina.
Löysin omani.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
while the bells of death do ring?
OT.. Mulla on vähän huonoja kokemuksia eturivistä, saa aina taistella siinä "mummujen" (okei, keski-ikäisten fanienmaija turjukka kirjoitti:^^^heeheehee... kaikille Costello-faneille tiedoksi: Mun kesän parhaat valokuvat tuli otetuksi heinäkuussa, kun olin eturivissä katsomassa Popedan keikkaa.... sitä, missä Pate M. oli toistaiseksi viimestä kertaa solistina![]()
- I love disco music-
I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.
Mulle kelpais tuo Elovena-tyyppi
http://www.raisiogroup.com/asp/system/e ... =0&C=18406
paitsi että sais leikata kyntensä, ja kädet on vähän turhan isot. Mutta naamassa on just sitä näköä josta tykkään, hyvänmuotoinen ei liian paksuhuulinen suu, ja ennen muuta iloa. Kroppakin on ihan kelpo. Rinnat saa olla muttei tartte olla kovin isot, lantion pitäis olla aika huomattavasti leveämpi kuin vyötärön. Eikä ihan tikkujalat eikä tikku muutenkaan, pieni pyöreys on nam. Se vielä, että leukaakin pitäis jonkin verran olla; Suomessa valitaan misseiksikin semmoista tyyppiä, joilla on kyllä jykevät leukaperät, mutta se itse leuka on sitten ihan nysä. Ja muutenkin pitäis olla aikuisen näköinen eikä mikään teinilolita.
En tykkää jos notkoselkäisesti keikistellään persettä tyrkylle, tai etupuolelta tissejä, ja tuo seisoo suorassa. Vaaleus ei ole olennaista; olen joskus tavannut oikein ihastuttavan tumman version tuosta Elovena-tyypistä, pienikätisen vielä
Oikeista ihmisistä muutamat livenä tapaamani on olleen paremman näköisiä kuin ketkään julkkikset, mutta mitäpä tänne nimiä heittelemään kun ette kumminkaan tunne.
Lisäystä vielä: Oletteko muuten huomanneet, kuinka etenkin huuli- ja asentomuoti ajan myötä muuttuvat? Nyt on muotia semmoinen lyttyynlyödyn näköinen ylähuuli. Ihan toista oli joskus Mary Pickfordin aikoihin. Ja nyt pitäis seistä tissit ja peffa tyrkyllä; 50- ja 60-luvun muotikuvia kun katselee, asento on ihan päinvastainen, lantio edessä ja rintakehä taaempana, ehkä vielä niska vähän kyyryssä ja pää leukapystyisenä edessä.
http://www.raisiogroup.com/asp/system/e ... =0&C=18406
paitsi että sais leikata kyntensä, ja kädet on vähän turhan isot. Mutta naamassa on just sitä näköä josta tykkään, hyvänmuotoinen ei liian paksuhuulinen suu, ja ennen muuta iloa. Kroppakin on ihan kelpo. Rinnat saa olla muttei tartte olla kovin isot, lantion pitäis olla aika huomattavasti leveämpi kuin vyötärön. Eikä ihan tikkujalat eikä tikku muutenkaan, pieni pyöreys on nam. Se vielä, että leukaakin pitäis jonkin verran olla; Suomessa valitaan misseiksikin semmoista tyyppiä, joilla on kyllä jykevät leukaperät, mutta se itse leuka on sitten ihan nysä. Ja muutenkin pitäis olla aikuisen näköinen eikä mikään teinilolita.
En tykkää jos notkoselkäisesti keikistellään persettä tyrkylle, tai etupuolelta tissejä, ja tuo seisoo suorassa. Vaaleus ei ole olennaista; olen joskus tavannut oikein ihastuttavan tumman version tuosta Elovena-tyypistä, pienikätisen vielä
Oikeista ihmisistä muutamat livenä tapaamani on olleen paremman näköisiä kuin ketkään julkkikset, mutta mitäpä tänne nimiä heittelemään kun ette kumminkaan tunne.
Lisäystä vielä: Oletteko muuten huomanneet, kuinka etenkin huuli- ja asentomuoti ajan myötä muuttuvat? Nyt on muotia semmoinen lyttyynlyödyn näköinen ylähuuli. Ihan toista oli joskus Mary Pickfordin aikoihin. Ja nyt pitäis seistä tissit ja peffa tyrkyllä; 50- ja 60-luvun muotikuvia kun katselee, asento on ihan päinvastainen, lantio edessä ja rintakehä taaempana, ehkä vielä niska vähän kyyryssä ja pää leukapystyisenä edessä.