Big Brother
-
Kalessin
- Adrian Monk
Timo jatkaa omaa kulkuaan törkimyksenä hienosti....Ai että mä inhoan sitä kundia suunnattomasti! Miten voi olla noin tökerö jätkä, vokottelee kaikkia minkä kerkeää, panee kaikkea mikä liikkuu ja kutsuu talon naisia huoraksi, lutkaksi, ämmäksi yms. jatkuvasti. Suville oli tilittänyt eilen, et kylhän sä tiestä kuinka kiltti mä oikeasti olen ja hetken kuluttua kutsui sitä saatanan lutkaksi....Mä läimäyttäisin oikein olan takaa tollaista keskenkasvuista nilkkiä, koska sillä ei ole mitään oikeutta kutsua ketään huoraksi, varsinkin, kun itse on oikea mieshuoran perikuva!
Ihan uskomaton paskiainen!!!!!*aaarrrggghhhhh*Big Brother -ohjelman Timo päästi viime yönä suustaan sammakoita. Timo kutsui talon blondikaunotarta Suvia lutkaksi.
- Älä nyt sinne mee, saatanan lutka, Timo möläytti miehen kainalosta viereiseen sänkyyn karanneelle Suville.
- Ei kun mitä, BB-talon gigolo paikkaili sanojaan saman tien.
Katuminen oli kuitenkin turhaa, sillä Suvi komensi nimittelijän ulos makuuhuoneesta.
- Timo ulos huoneesta, kuului naisen komento.
IS
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
CrissAngel
- Martin Beck
Timppa on muuten ihan ässä-jäbä,mut yhdyn,näin verbaalisesti tuohon aiemmin kirjotettuun.Kalessin kirjoitti:Timo jatkaa omaa kulkuaan törkimyksenä hienosti....Ai että mä inhoan sitä kundia suunnattomasti! Miten voi olla noin tökerö jätkä, vokottelee kaikkia minkä kerkeää, panee kaikkea mikä liikkuu ja kutsuu talon naisia huoraksi, lutkaksi, ämmäksi yms. jatkuvasti. Suville oli tilittänyt eilen, et kylhän sä tiestä kuinka kiltti mä oikeasti olen ja hetken kuluttua kutsui sitä saatanan lutkaksi....Mä läimäyttäisin oikein olan takaa tollaista keskenkasvuista nilkkiä, koska sillä ei ole mitään oikeutta kutsua ketään huoraksi, varsinkin, kun itse on oikea mieshuoran perikuva!
Ihan uskomaton paskiainen!!!!!*aaarrrggghhhhh*Big Brother -ohjelman Timo päästi viime yönä suustaan sammakoita. Timo kutsui talon blondikaunotarta Suvia lutkaksi.
- Älä nyt sinne mee, saatanan lutka, Timo möläytti miehen kainalosta viereiseen sänkyyn karanneelle Suville.
Katuminen oli kuitenkin turhaa, sillä Suvi komensi nimittelijän ulos makuuhuoneesta.
IS
Se ottaa pataan et sillä on ns"oikeus" halventaa naisia.
Kait sitä vituttaa kun joku nainen ei lämpene sen jutuille jne...
Child Of Scythe
-
Kalessin
- Adrian Monk
musta siinä pojassa ei ole mitään ässää mihinkään suuntaan. typerä, ylimielinen, mieshuora. ja olen valmis kertomaan tämän hänelle itsellekin, jos jossain sattuu kävelemään vastaan. eikä tämä poika ole edes hauska, vaikka niin kuvitteleekin! 
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
En minä ainakaan kutsuisi, kyllä minusta on täysin oikein ja ymmärrettävää, että vapaa ihminen haluaa täytettä himoillensa ja haluille, oli kyseinen henkilö sitten nainen tai miesKalessin kirjoitti:no voihan sitä pelimieheksikin kutsua, mutta jos nainen käyttäytyisi talossa tai noin niinkun elämässä noin niin maksulliseksihan sitä kutsuttaisiin, tää on sitä tasa-arvoa.
Jokseenkin huvittaa noiden käytös talossa, ovatko ne aidosti noin "pentumaisia" vai tekeekö Talo vaan ihmisistä tommosia, kun miettii oman kaveripiirin perjantai-illan viettoa tai jotain muuta yhteistä hetkeä niin ei me kyl noin vammata vaikka samaa ikäluokkaa ollaan suurinpiirtein. Tai sitten en vaan huomaa sitä omassa porukassani
-
Kalessin
- Adrian Monk
mietin ihan samaa, et ollaanko mekin kavereiden kanssa noin julmetun pöljiä ja kakaramaisia vai onko se vaan se taloniin kuin kaikki siellä tuntuu hokevan...no anyways, maku on mennyt jo koko ohjelmasta, ihan vahingossa tulee toisinaan katsottua, mutta en jaksa seurata enää.
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Onneksi pääsemme hänestä tänäänKalessin kirjoitti:Timo jatkaa omaa kulkuaan törkimyksenä hienosti....Ai että mä inhoan sitä kundia suunnattomasti! Miten voi olla noin tökerö jätkä, vokottelee kaikkia minkä kerkeää, panee kaikkea mikä liikkuu ja kutsuu talon naisia huoraksi, lutkaksi, ämmäksi yms. jatkuvasti. Suville oli tilittänyt eilen, et kylhän sä tiestä kuinka kiltti mä oikeasti olen ja hetken kuluttua kutsui sitä saatanan lutkaksi....Mä läimäyttäisin oikein olan takaa tollaista keskenkasvuista nilkkiä, koska sillä ei ole mitään oikeutta kutsua ketään huoraksi, varsinkin, kun itse on oikea mieshuoran perikuva!
IS
Totuus on tarua ihmeellisempää
-
CrissAngel
- Martin Beck