Big Brother

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Sara
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Sara »

Mun mielestä Martinan visiitti oli ihan loistava veto. Siinä vaiheessa oli ollut pari todella tylsää viikkoa, ja säpinää syntyi ihan ihmeesti naisen tultua taloon :mrgreen: Ei silti ikävä tullut.
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Talo muuttui taas tylsäksi ja mielenkiinnottomaksi kun Martina lähti.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Timo jatkaa omaa kulkuaan törkimyksenä hienosti....Ai että mä inhoan sitä kundia suunnattomasti! Miten voi olla noin tökerö jätkä, vokottelee kaikkia minkä kerkeää, panee kaikkea mikä liikkuu ja kutsuu talon naisia huoraksi, lutkaksi, ämmäksi yms. jatkuvasti. Suville oli tilittänyt eilen, et kylhän sä tiestä kuinka kiltti mä oikeasti olen ja hetken kuluttua kutsui sitä saatanan lutkaksi....Mä läimäyttäisin oikein olan takaa tollaista keskenkasvuista nilkkiä, koska sillä ei ole mitään oikeutta kutsua ketään huoraksi, varsinkin, kun itse on oikea mieshuoran perikuva!
Big Brother -ohjelman Timo päästi viime yönä suustaan sammakoita. Timo kutsui talon blondikaunotarta Suvia lutkaksi.

- Älä nyt sinne mee, saatanan lutka, Timo möläytti miehen kainalosta viereiseen sänkyyn karanneelle Suville.

- Ei kun mitä, BB-talon gigolo paikkaili sanojaan saman tien.

Katuminen oli kuitenkin turhaa, sillä Suvi komensi nimittelijän ulos makuuhuoneesta.

- Timo ulos huoneesta, kuului naisen komento.
IS
Ihan uskomaton paskiainen!!!!!*aaarrrggghhhhh*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
CrissAngel
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Kalessin kirjoitti:Timo jatkaa omaa kulkuaan törkimyksenä hienosti....Ai että mä inhoan sitä kundia suunnattomasti! Miten voi olla noin tökerö jätkä, vokottelee kaikkia minkä kerkeää, panee kaikkea mikä liikkuu ja kutsuu talon naisia huoraksi, lutkaksi, ämmäksi yms. jatkuvasti. Suville oli tilittänyt eilen, et kylhän sä tiestä kuinka kiltti mä oikeasti olen ja hetken kuluttua kutsui sitä saatanan lutkaksi....Mä läimäyttäisin oikein olan takaa tollaista keskenkasvuista nilkkiä, koska sillä ei ole mitään oikeutta kutsua ketään huoraksi, varsinkin, kun itse on oikea mieshuoran perikuva!
Big Brother -ohjelman Timo päästi viime yönä suustaan sammakoita. Timo kutsui talon blondikaunotarta Suvia lutkaksi.

- Älä nyt sinne mee, saatanan lutka, Timo möläytti miehen kainalosta viereiseen sänkyyn karanneelle Suville.

Katuminen oli kuitenkin turhaa, sillä Suvi komensi nimittelijän ulos makuuhuoneesta.

IS
Timppa on muuten ihan ässä-jäbä,mut yhdyn,näin verbaalisesti tuohon aiemmin kirjotettuun.
Se ottaa pataan et sillä on ns"oikeus" halventaa naisia.
Kait sitä vituttaa kun joku nainen ei lämpene sen jutuille jne...
Child Of Scythe
Kalessin
Adrian Monk

musta siinä pojassa ei ole mitään ässää mihinkään suuntaan. typerä, ylimielinen, mieshuora. ja olen valmis kertomaan tämän hänelle itsellekin, jos jossain sattuu kävelemään vastaan. eikä tämä poika ole edes hauska, vaikka niin kuvitteleekin! :evil:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Miksi tuo ny huora on?? Eihän se kai kenenkään kans ees oo kuksinu, saatikka kuksinu rahasta. Ihan normaali "pelimies"-metroseksuaali joita on Helsingin trendiravintolat puolillaan.
Kalessin
Adrian Monk

no voihan sitä pelimieheksikin kutsua, mutta jos nainen käyttäytyisi talossa tai noin niinkun elämässä noin niin maksulliseksihan sitä kutsuttaisiin, tää on sitä tasa-arvoa. :)
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Ainakin Timo herättää keskustelua, joten on mielenkiintoinen ja tapahtumia taloon tuova asukas. Moni muu on siellä tylsää harmata massaa.
Bombay
Adrian Monk

Kalessin kirjoitti:no voihan sitä pelimieheksikin kutsua, mutta jos nainen käyttäytyisi talossa tai noin niinkun elämässä noin niin maksulliseksihan sitä kutsuttaisiin, tää on sitä tasa-arvoa. :)
En minä ainakaan kutsuisi, kyllä minusta on täysin oikein ja ymmärrettävää, että vapaa ihminen haluaa täytettä himoillensa ja haluille, oli kyseinen henkilö sitten nainen tai mies :) Toki onhan tuo Timon käytös hieman tökeröä enkä ainakaan itse moisella sikailulla yrittäisi saada haluille vastinetta :D

Jokseenkin huvittaa noiden käytös talossa, ovatko ne aidosti noin "pentumaisia" vai tekeekö Talo vaan ihmisistä tommosia, kun miettii oman kaveripiirin perjantai-illan viettoa tai jotain muuta yhteistä hetkeä niin ei me kyl noin vammata vaikka samaa ikäluokkaa ollaan suurinpiirtein. Tai sitten en vaan huomaa sitä omassa porukassani :D
Kalessin
Adrian Monk

mietin ihan samaa, et ollaanko mekin kavereiden kanssa noin julmetun pöljiä ja kakaramaisia vai onko se vaan se taloniin kuin kaikki siellä tuntuu hokevan...no anyways, maku on mennyt jo koko ohjelmasta, ihan vahingossa tulee toisinaan katsottua, mutta en jaksa seurata enää.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Kalessin kirjoitti:Timo jatkaa omaa kulkuaan törkimyksenä hienosti....Ai että mä inhoan sitä kundia suunnattomasti! Miten voi olla noin tökerö jätkä, vokottelee kaikkia minkä kerkeää, panee kaikkea mikä liikkuu ja kutsuu talon naisia huoraksi, lutkaksi, ämmäksi yms. jatkuvasti. Suville oli tilittänyt eilen, et kylhän sä tiestä kuinka kiltti mä oikeasti olen ja hetken kuluttua kutsui sitä saatanan lutkaksi....Mä läimäyttäisin oikein olan takaa tollaista keskenkasvuista nilkkiä, koska sillä ei ole mitään oikeutta kutsua ketään huoraksi, varsinkin, kun itse on oikea mieshuoran perikuva!

IS
Onneksi pääsemme hänestä tänään :twisted: :twisted:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Bombay
Adrian Monk

Pyyyh, Kadi lentää pihalle, oon vetoakin lyöny siitä :D
Fiona
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Bombay kirjoitti:Pyyyh, Kadi lentää pihalle, oon vetoakin lyöny siitä :D
Löitkö paljonkin vetoa...? :lol:
Bombay
Adrian Monk

Fiona kirjoitti:
Prkl, onneksi sentään ei ollu rahasta kyse :D
CrissAngel
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Bombay kirjoitti:
Fiona kirjoitti:
Prkl, onneksi sentään ei ollu rahasta kyse :D
Kumpi muuten tippui???
Jäi eilen koko fuckin' BB väliin kun oli tärkiämpää tekemistä eli ottaa kaljaa. :D
Child Of Scythe
Vastaa Viestiin